ایزوگام قیرگونی آسفالت در وحدت اسلامی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در وحدت اسلامی منطقه 11

شرکت ایزوگام گستران در وحدت اسلامی منطقه 11 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

معتبرترین و با سابقه ترین شرکت در اجرای امور نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در وحدت اسلامی کلیه خدمات خود را به ساکنان این محله ارائه می نماید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در وحدت اسلامی منطقه 11

شرکت ایزوگام گستران یکی از قدیمی ترین شرکت ها در انجام پروژه های مربوط به ایزوگام بوده و همواره ایزوگام های مرغوب و با کیفیت را به شما عرضه می کند. شرکت ایزوگام گستران در خدمت اهالی محله ی وحدت اسلامی می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در وحدت اسلامی منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله وحدت اسلامی منطقه 11 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز وحدت اسلامی منطقه 11 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در وحدت اسلامی منطقه 11

قیر که در قیرگونی به کار می رود یکی از فرآورده های پالایشگاه است. در ادامه می خواهیم در مورد فراورده های پالایشگاه بیشتر بدانیم.

فراورده هاي پالايشگاه :

-1 گازهاي سبك (هيدروژن و هيدروكربنهاي سبك) : سوخت صنعتي يا ماده اوليه پتروشيمي

معمولاً از پروپان و بوتا ن تشكيل مي يابن د . كاربرد اين گا ز ها در سوخت L.P.G -2 گازهاي مايع شده يا

خانگي يا صنعتي مي باشد.

-3 بنزين به عنوان سوخت موتورهاي احتراق داخلي كه به سيستم اشتعال با جرقه الكتريكي مجهزند

(C4-C تعريف مي شود. معمولاً بنزينها به بنزين هواپيما و ماشين تقسيم مي شوند .( 10

-4 بنزين هاي مخصوص و نفتا : حلال رنگها و حلال صنعتي در استخراج روغنها و عطرها

-5 سوخت جت : در موتورهاي واكنشي ، توربينهاي گاز و موشكها مصرف مي شود .

(C10-C -6 نفت سفيد : براي ايجاد روشنايي و يا گرما ( 14

(C14-C -7 گازوييل يا نفت گاز: سوخت موتورهاي ديزلي ( 20

-8 نفت سوخت سبك : سوخت تأسيسات حرارتي خانگي يا تأسيسات صنعتي كم قدرت

-9 روغنهاي سبك : پايه در تركيب روغنهاي موتور وارد مي شوند و هم به عنوان روان كننده در مكانيك

ظريف ( ساعت سازي ...)

-10 روغنهاي سنگين : پايه با گرانروي بالا در تركيب روغنهاي موتور

-11 روغنهاي سيلندر : در ماشينهاي بخار و صنايع سنگين

-12 پارافينها و مومها : در عايقكاري الكتريكي و حفاظت مواد غذايي

-13 نفت سوختهاي سنگين : به عنوان سوخت تأسيسات حرارتي

-14 آسفالت و قير: جاده سازي

[ -15 كك : سوخت صنعتي و ساخت الكترود

تجهيزات جانبي :

در بعضي موارد بين آخرين مبدل حرارتي و كوره لوله اي ، يك مخزن تبخير آني قرار داده مي شود .

نفت خام گرم وارد اين مخزن شده، قسمت سبكتر آن تبخير مي شود . بخارهاي حاصل را مستقيماً به منطقه تبخير آني ستون تقطير اتمسفري ميفرستند در حالي كه قسمت مايع پس از گذشتن از كوره وارد اين منطقه مي شود . مزيت اين عمل آنست كه ميتوان از كوره كوچكتر و ارزانتري استفاده كرد.

در بعضي از پالايشگاهها ، واحد تثبيت بنزين را مجاور ستون تقطير قرار ميدهند كه در اين صورت جزء تجهيزات جانبي واحد تقطير به حساب مي آيد .

بطور كلي مهمترين فرآورده هاي واحد تقطير نفت خام را ميتوان معرفي نمود :

الفگاز سوختني : اين گاز اساساً از متان و اتان تشكيل شده است و گاز خشك نيز ناميده مي شود . معمولاً اين گاز بعنوان سوخت پالايشگاه به كار ميرود ولي ميتوان به عنوان خوراك واحد توليد هيدروژن نيز استفاده شود .

ب- گاز مرطوب : اين گاز شامل پروپان ، بوتان ها ، و اندكي متان و اتان است . از اين جريان ، پروپان و بوتان ها را جدا مي كنند و تحت عنوان گاز مايع به مصارف سوختي مي رسانند . نرمال بوتان براي تنظيم فشار بخار بنزين ها نيز بكار ميرو د . از ايزو بوتان ني ز به عنوان خوراك واحد الكيلاسيون استفاده مي شود

جبنزين سبك تقطير مستقيم : جريان تثبيت شده اين بنزين پس از گوگرد گيري به عنوان يكي از سازنده هاي مخلوط بنزين ها به كار ميرود و يا اينكه ابتدا جهت بهبود عدد اكتان از واحد ايزومري مي گذرد و سپس با ساير بنزين ها مخلوط مي شود .

د- نفتا يا بنزين سنگين تقطير مستقيم : اين بنزين پس از گوگردگيري وارد واحد رفرمينگ مي شود تا عدد اكتان آن افزايش يابد . بنزين خروجي از اين واحد ريفرميت نام دارد كه داراي عدد اكتان بالايي است و با ساير بنزين هاي توليدي در پالايشگاه مخلوط مي شود.

ه- برش كروزن : از اين برش هم ميتوان نفت سفيد بدست آورد و هم سوخت جت . در مورد نفت سفيد فقط عمليات گوگردگيري انجام ميشود و ميتوان به عنوان سوخت گرمايي به كار رود. براي تهيه سوخت جت ، برش كروزن و نفتا را به نسبتهاي مختلف مخلوط ميكنند تا فاصله جوش مورد نظر بدست بيايد . گوگردگيري و بعضي عمليات تكميلي ديگر نيز برروي اين برش انجام ميشود .

و- گازوييل ( نفت گازها ) : گازوييل اتمسفري پس از گوگردگيري به عنوان سوخت موتورهاي ديزلي به كار مي رود.

گازوييل خلا كه سنگين تر است به عنوان خوراك واحد كراكينگ كاتاليزو ر ي و يا هيدروكراكينگ به كار مي رود . از اين واحدها ، گاز ، بنزين، سوخت جت و گازوييل بدست مي آيند ولي هدف اصلي توليد بنزين است . بعضي از پالايشگاه ها گازوييل خلاء را به عنوان خوراك واحد روغن سازي بكار مي برند .

ز- فرآورده هاي جانبي تقطير در خلاء : از اين ف ر آورده ها به عنوان خوراك واحد روغن سازي استفاده شده ، عمليات استخراج با حلال ، موم گيري و تصفيه برروي آن انجام مي شود .

ح- باقيمانده خلاء : باقيمانده خلاء را به واحد آسفالت گيري مي فرستند تا برش روغني به جا مانده ، از قير و آسفالت جدا شود .سپس اين برش روغني سنگين به واحد روغن سازي ارسال مي شود. باقيماندهرا ميتوان مستقيماً به عنوان نفت سوخت سنگين به كا برد و يا براي تنظيم گرانروي به واحد كاهش گرانروي ارسال نمود. باقيمانده خلاء به عنوان خوراك واحد كك سازي نيز به كار مي رو د . از اين واحد كك نفتي، گاز، بنزين، و گازوييل بدست مي آيد

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در وحدت اسلامی منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله وحدت اسلامی منطقه 11 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز وحدت اسلامی منطقه 11 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در وحدت اسلامی منطقه 11

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در وحدت اسلامی منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله وحدت اسلامی منطقه 11 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز وحدت اسلامی منطقه 11 می باشند.

 

قیر#وحدت اسلامی  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در وحدت اسلامی

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی