ایزوگام قیرگونی آسفالت در گمرک

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در گمرک منطقه 11

شرکت ایزوگام گستران در گمرک منطقه 11 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

چذا همین حالا برای عایق کاری منزل خود اقدام نکنید؟ شرکت ایزوگام گستران هم کنون در گمرک با ارائه ی خدمات متنوعی همچون نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در گمرک می باشد. پس همین الان تماس بگیرید و با مشاوران ما در مورد عایق مناسب ساختمان خود مشورت نمایید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در گمرک منطقه 11

کار با کیفیت را فقط و فقط از شرکت های معتبر بخواهید. اگر به دنبال نصب ایزوگام با کیفیت و یا ترمیم و لکه گیری ایزوگام با دقت و با کیفیت هستید کافی است با ما در شرکت ایزوگام گستران در محله ی گمرک تماس بگیرید تا علاوه بر کیفیت امنیت و آرامش را نیز تجربه کنید. مشاوران ما هر گونه اطلاعات را راجع به نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به شما می دهند. پس همین حالا برای دریافت خدمات عایق کاری تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در گمرک منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله گمرک منطقه 11 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز گمرک منطقه 11 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در گمرک منطقه 11

تقطير در خلاء :

همانگونه كه ذكر شد ، براي جلوگيري از شكست حرارتي ، باقيمانده اتمسفري را در فشار پايين تر تقطير مي كنند . در فشار پاي ي ن تر ، تركيبات در دماي كمتر ي مي جوشند و در نتيجه حرارت آن چنان نيست كه موجب تجزيه ملكولها شو د . اين عمل در ستون تقطير خلاء كه فشار آن بين 15 تا 40 ميليمتر جيوه است ، انجام مي شود. در اين عمليات ، ابتدا باقيمانده اتمسفري را به يك كوره اي لوله اي مي فرستند تا دمايش به حد لازم برسد. در اين كوره بخار آب نيز تزريق ميشود كه هدف آن افزايش سرعت جريان در لوله هاي كوره، كاهش كك و كاهش فشار جزيي هيدروكربن هاست . مقدار بخار آب مصرفي بستگي به فاصله جوش خوراك دارد و معمولاً بين 10 تا 15 پوند ( 4,5 تا 6,8 كيلوگرم ) به ازاي هر بشكه خوراك است . يك جريان بازگردان نيز بطور مداوم در ستون گردش مي كند . دماي خروجي كوره با توجه به فاصله جوش خوراك و بخشي از آن كه بايد تبخير شود و نيز پتانسيل تشكيل كك خوراك ، مشخص مي شود و معمولاً بين 380 تا 480 درجه سانتيگراد است

فرآورده هاي ستون تقطير خلا عبارتند از :

گازوييل خلا ء و فرآورده هاي جانبي كه براي روغن سازي به كار مي روند . باقيمانده خلا ء نيز مستقيماً و يا پس از عمليات مختلف قابل استفاده است

ساختمان كلوئيدي قير:

معمولا قير از يك سيستم كلوئيدي ، شامل ميسل ها معلق آسفالتن با وزن ملكولي زياد در يك

محيط روغني شكل م التن با وزن ملكولي كمتر ، تشكيل شده است . در حضور مقدار كافي رزين ها و آروماتيك ها ، قدرت آسفالتن از نقطه نظر تحرك در قير بيشتر شده كه در اين حالت به قير نوع سل يا محلول گفته مي شود . اگر نسبت جزء رزين / آروماتيك در قير به اندازه كافي نباشد، ميسل ها به اندازه كافي در قير محلول نيستند كه در اين صورت اين قيرها به نام ژل يا قيرهاي نوع ژلاتيني معروف هستند . از جمله قيرهاي اكسيد شده كه براي سقف بام مورد استفاده قرار مي گيرند از اين جمله اند . رفتار كلوئيدي قيرها به مقدار آسفالتن و درجه حرارت بستگي دارد كه اين ام ر در گرانروي سيستم اثرات زيادي دارد و زمانيكه درجه حرارت قير را بالا مي بريم ، اين اثرات با افزايش درجه حرارت كاهش مي يابد و ژل از بين مي رود.

 

انواع قير :

قير هاي مصرفي در راه سازي عمدتاً دو نوع اس ت . اگر از معدن به دست آيد قير طبيعي يا معدني و هر گاه از پالايش نفت خام حاصل شود قير نفتي نام دارد.

قير طبيعي:

وقتي كه مواد فرار نفت خام موجود در اعم ا ق زمين ، به مرور زمان و در برابر عوامل جوي تبخير شود، ماده سياهي از آن بر جاي مي ماند كه قير طبيعي نام دار د . قير هاي طبيعي، قير سنگها و قير درياچه اي به شرح زير مي باشد.

قير سنگها:

قير سنگها عمدتاً سنگهاي آهكي و ماسه اي است كه نفت خام در آنها نفوذ كرده و با گذشت زمان مواد فرار آن تبخير شده و قير در اين سنگها باقيمانده است . قير سنگها را پس از خرد و نرم كردن حرارت داده و در سطح راه پخش ميكنن د . مقدار قير مو ج ود در قير سنگها از 7 تا حدود 80 70 درصد قير دارد. - درصد تغيير مي كند .قير سنگهاي موجود در لرستان ايران حدود 80 استفاده از قير سنگها در راه سازي ، به دليل هزينه هاي زياد استخراج ، حمل ، عدم يكنواختي مواد تشكيل د هنده ، مقدار متغير قير موجود در آنها و به ويژه فراواني و ارزاني قيرهاي نفتي در حال حاضر مقرون به صرفه نيست . البته تحقيقات آينده مي تواند به بهره برداري اقتصادي از اين سرمايه در صنعت راه سازي كمك كند .

قير هاي درياچه اي:

وقتي كه نفت خام به طور طبيعي از بين لايه هاي شكست خورده زمين صعود كند و مواد آن تبخير شود ، قيرهاي طبيعي به صورت درياچه در روي زمين به وجود مي آيد . منابع قير درياچه اي در اغلب نقاط جهان قير درياچه ترينيداد است كه حجمي از قير در حدود 10 تا 15 ميليون متر مكعب را در بر مي گيرد . درياچه قير برمودا در ونزوئلا نيز از جمله معادن مهم ديگر محسوب مي شود . مقدار قير اين دو معدن به صورت تجاري استخراج شده و در راهسازي مورد استفاده قرار ميگيرد جهت استفاده از قير ترينيداد آن را تا حدود 160 درجه سانتيگراد گرم نموده تا آب موجود در آن تبخير شده و سپس از الك ريز عبور مي دهند تا مواد ناخالص درشت آن نيز جدا شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در گمرک منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله گمرک منطقه 11 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز گمرک منطقه 11 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در گمرک منطقه 11

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در گمرک منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله گمرک منطقه 11 در اولین فرصت و در اسرع قت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز گمرک منطقه 11 می باشند.

 

 

 

 

 

قیر#گمرک  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در گمرک

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی