ایزوگام قیرگونی آسفالت در حسن آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در حسن آباد منطقه 11

شرکت ایزوگام گستران در حسن آباد منطقه 11 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

حتما تا کنون به فکر عایق کاری و آب بندی منزل خود افتاده اید. شرکت ایزوگام گستران در محله ی حسن آباد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را با قیمت های بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه ارائه می نماید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در حسن آباد منطقه 11

اگر به فکر عایق کاری ساختمان خود با استفاده از ایزوگام هستید اما گمان می کنید هزینه های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت، نگران نباشید. شرکت ایزوگام گستران شرایط خاص نقد و اقساط را برای تمامی اهالی محله ی حسن آباد قرار داده است شما با مشاوران ما تماس بگیرید و در مورد شرایط اقساطی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری سوالات خود را بپرسید.

به خاطر داشته باشید که عایق کاری و آب بندی منزل شوخی بردار نیست و هر ارزانی بی حکمت نیست پس گول قیمت های پایین را نخورید و حتما از شرکت معتبر ایزوگام گستران که به شما ضمانت نامه و بیمه نامه ی کتبی نیز می دهد استفاده کنید. مشاوران و کارشناسان این شرکت در همه زمان ها آماده ی پاسخ گویی به سوالات متدوال شما هستند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در حسن آباد منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله حسن آباد منطقه 11 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز حسن آباد منطقه 11 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در حسن آباد منطقه 11تقطير اتمسفري :

نفت خام پس از نمك گيري ، به داخل يك رشته مبدل حرارتي پمپ مي شود و پس از تبادل حرارت با فرآورده ها و جريان برگشتي ستون تقطير ، به دماي حدود 280 درجه سانتيگراد مي رسد و پس از آن از كوره اي مي گذرد كه دمايش را به حدود 350 درجه سانتيگراد مي رساند . سپس مخلوط مايع و بخار بدست آمده وارد منطقه تبخير آني ستون تقطير اتمسفري مي شود . در اين منطقه ،بخارها به طور ناگهاني از مواد سنگين جدا شده ، به طرف سيني هاي بالاي ستون حركت مي كنند( منطقه غني ساز ي ) و قسمت سنگين تر نيز كه بصورت مايع است به طرف پايين ستون جريان مي يابد ( منطقه استريپينگ ). ستون تقطير از تعدادي سيني تشكيل شده است كه هر يك از آنها بخار و مايع در حال تعادلند . در اين ستون ، فرآورده هاي نفتي به ترتيب بر حسب فاصله جوش جدا مي شوند ( فاصله جوش محدوده بين نقطه جوش ابتدايي تا انتهايي است ) بدين صورت كه از بالاي ستون سبكترين م واد بدست مي آيند و از قسمت جانبي ستون ، فرآورده هاي ميان تقطير . فرآورده هاي كه از اين ستون بدست مي آيند " فرآورده هاي مستقيم " ناميده مي شوند .

جريانهاي خروجي از ستون تقطير به صورت بخارند و پس از ع بور از كندانسورها تبديل به مايع مي شوند . قسمتي از اين مايع به عنوان فرآورده تقطير دريافت شده و قسمت ديگر تحت عنوان بازگردان به ستون تقطير بازگ ر دانده مي شود . هدف از بازگردان، تفكيك بهتر و تنظيم دماي ستون است زيرا بازگردان به محض ورود به ستون تقطير م جدداً تبخير مي شوند و گرماي لازم براي تبخير را از مواد موجود در سيني مي گيرد و در نتيجه ، مواد سنگين تري كه در بخارها آماده خروج از ستون بودند ، دوباره به حالت مايع درآمده ، به طرف سين ي هاي پايين تر جريان مي يابند . در اين سيني ها نيز جريان به همين منوال ادامه مي يابد . به اين ترتيب ، در اثر انتقال جرم و حرارت ، فاز مايعي كه به طرف پايين جريان مي يابد ، مرتباً از سازنده هاي سنگين تر غني مي شود در حالي كه فاز مايعي

كه به طرف پايين جريان مي يابد ، مرتباً از سازنده هاي سنگين تر غني مي شود در حالي كه فاز بخار بتدريج كه به سيني هاي بالاتر مي رود ، سازنده هاي سبكتر را جذب مي كند . اين سيستم جريانها ، باعث برقراري يك جريان گر اديان دمايي در طول ستون مي شود به طوري كه در ستون تقطير اتمسفري دما از 70 درجه سانتيگراد در بالاي ستون تا 350 درجه سانتيگراد در پايين ستون ، تغيير مي كند .

ستون تقطير اتمسفري معمولاً داراي 30 تا 50 سيني تفكيك است . در حدود 5 تا 8 سيني براي هر فرآورده جانبي در نظر گرفته مي شود بعلاوه همين تعداد سيني در بالا و پايين سيني خوراك .

چون معمولاً مقداري از مواد سبكتر همراه فرآورده ها كشيده شده و از س ت ون تقطير خارج مي شود ، نقطه اشتعال فرآورده ها كاهش مي يابد . به همين دليل اين فرآورده ها را به ستون هاي است ريپينگ كوچكي ( مجهز به 4 تا 10 سيني ) مي فرستند تا مواد سبكترشان جدا شو د . عملي كه در اين ستون هاي جانبي انجام مي شود استريپينگ با بخار است، يعني در اث ر تماس بخار آب با فرآورده نفتي كه در جهت مخالف جريان دارد، سازنده هاي سبكتر موجود در فرآورده تبخير شده ، به همراه جريان بخار آب كشيده مي شوند.

در پايين ستون تقطير نيز بخار آب تزريق شده مي شود كه هدف آن جداسازي گازوييل بجا مانده در باقيمانده اتمسفري است . فرآورده هايي كه از ستون تقطير اتمسفري بدست مي آيند به ترتيب عبارتند از : گازهاي سبك ، گازهاي مايع شده، بنزين سبك و سنگين ، برش كروزن شامل نفت سفيد و سوخت جت ، گازوييل اتمسفري .

آنچه در ستون تقطير اتمسفري باقي مي ماند ، از سازنده هاي سنگين تر تشكيل شده است و باقيمانده اتمسفري نام دارد . براي تقطير اين باقيمانده حرارت بيشتري لازم است كه در صورت اعمال ، موجب شكست حرارتي ملكولها مي شود . براي جلوگيري از اين امر ، تقطير باقيمانده اتمسفري را در ستون ديگري كه در فشار پايين تر ك ا ر مي كند و اصطلاحاً ستون تقطير خلاء ناميده مي شود ، انجام مي دهند

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در حسن آباد منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله حسن آباد منطقه 11 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز حسن آباد منطقه 11 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در حسن آباد منطقه 11

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در حسن آباد منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله حسن آباد منطقه 11 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز حسن آباد منطقه 11 می باشند.

 

 

 

قیر#حسن آباد  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در حسن آباد

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی