ایزوگام قیرگونی آسفالت در پاستور

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در پاستور

شرکت ایزوگام گستران در پاستور ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران در پاستور خدمات و پروژه هایی را با موضوعات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به شما ارائه می کند. مشاوران شرکت ایزوگام گستران همواره با صبر و حوصله پاسخ گوی سوالات شما عزیزان می باشند. شرکت ایزوگام گستران در خدمت شما شهروندان می باشند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در پاستور

برای ایزوگام کاری حرفه ای و دریافت خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با مشاوران و کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در محله پاستور تماس بگیرید و در مورد نوع عایق مورد نظر خود از آنها راهنمایی بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در پاستور با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پاستور در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پاستور می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در پاستور

قیر از نفت خام بدست می آید و در این قسمت کمی در مورد نفت خام با هم مقاله را می خوانیم.

هدف پالايش آنست كه از نفت خام ، رديف كاملي از فرآورده هاي نفتي كه جوابگوي نياز كمي و كيفي بازار باشند ، توليد شود .

در اين رابطه پالايشگر از تعدادي روشهاي فيزيكي جداسازي و روشهاي ش ي ميايي تبديل و تصفيه ، استفاده مي كند . به هم پيوستن اين عمليات مختلف ، نمودار ساخت يك پالايشگاه را تشكيل مي دهد .

با توجه به نمودار ساخت، پالايشگاهها به سه دسته تقسيم شده اند:

الف- پالايشگاه ساده يا انرژي ساز كه انواع سوخت ها را توليد ميكنند مانند : گازمايع ، بنزين ، نفت سفيد ، گازوييل و غيره .

ب-پالايشگاههاي روغن ساز يا پالايشگاههاي كامل كه علاوه بر سوختها، روان كننده ها ، پارافين و قيرها را توليد مي كنند .

جپالايشگاه پترو ش يميايي كه در كنار مواد سوختي، مواد اوليه پتروشيمي نظير اتيلن ، پروپيلن ، بوتن[ ها، بوتادين ، و آرو ماتيك ها را از طريق كراكينگ با بخار و رفرمينگ توليد مي كنند

نمك گيري از نفت خام:

اكثر نفتهاي خام حاوي كلريد هاي سديم و منيزيم ، اندكي سولفات ، سيليس و اكسيدهاي آهن مي با شند و حتي اگر در خروج از معادن نيز تركيبات نباشند ، طول حمل و نقل بويژه با كشتي ها ، اين املاح وارد نفت خام مي شوند.كلريدها و سولفات ها به حالت محلول در قطره هاي كوچك آب معلق در نفت خام وجود دارند .

چنانچه ميزان املاح موجود در نفت خام از 10 پوند ( 4,5 كيل وگرم ) در هزار بشكه تجاوز نمايد ، بايد نمك گيري كرد . بسياري از پالايشگاه ها براي كمتر از اين مقدار نيز اقدام به نمك گيري ميكنند زيرا رسوب نمك باعث جرم گرفتگي و خوردگي تاسيسات مي شود . اساس روش نمك گيري انحلال املاح موجود در نفت خام به وسيله آب است . دشواري اين روش در تهيه مخلوط موثر آب و نفت ، مرطوب سازي ذرات جامد و جداسازي آب شست و شو از نفت مي چگالي و گرانروي نفت خام و نيز نسبت ، PH باشد . عوامل موثر بر بازده نمك گيري عبارتند از حجمي آب شست و شو به نفت خام .يكي ديگر از هدفهاي نمك گيري ، حذف ذرات جامد معلق ( ذرات ماسه ، رس، خاك اكسيد و سولفيد آهن ...) در نفت خام است . در اين مورد بر حسب اندازه [ ذرات ، درصد حذف بايد 60 تا 80 % باشد. نخستين عمل مهمي كه در پالايشگاه بروي نفت خام ا نجام مي شود ، تقطير است . طي اين عمل ، نفت خام به فرآورده هاي مختلف نفتي تفكيك مي شود . مبناي اين تفكيك اختلاف فاصله جوش ( فاصله نقطه ابتدايي تا نقطه انتهايي جو ش ) فرآورده هاست . جدول زير نمونه اي از فاصله جوش فرآورده هاي نفتي را ارائه ميكن د . تقطير نفت خام ط ي دو مرحله در فشار اتمسفري ( تقطير اتمسفري )و در فشار پايين ( تقطير در خلاء) انجام مي شود .

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در پاستور با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پاستور اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پاستور می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در پاستور

یکی از مهمترین قسمت های طرح اختلاط آسفالت با استخوان بندی سنگدانه ای مشخص کردن مقدار قیر بهینه است که نقش مهمی در عملکرد آسفالت دارد. همان طور که در قسمت آنالیز حساسیت مشاهده گردید با تغییرات خیلی کم در مقداد انه قیر بهینه تغییرات به مراتب بیشتر در معناه أنه پارامترهای موثر در طرح اختلاط مخلوطهای آسفالتی با استخوان بندی سنگدانه ای به وجود آمد که این تغییرات مانع از این می شود که آسفالت بهترین عملکرد را داشته باشد و باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود. روشی که برای تعیین درصد قیر بهینه وجود دارد روش میانگین گیری است که روش خیلی دقیقی نیست و خطای چشم و قضایت مهندسی در آن نقش دارد اما در فروش ارائه شده در این مقاله خطای چشم و قضاوت مهندسی حذف گردید و کلیه مراحل تعیین درصد قیر بهینه با استفاده از مدل سازی ریاضی و برنامه نویسی متلب به دست آمد و به مراتب نتایج قابل اطمینان تری با دقت بالایی حاصل کردیا۔ در صد قیر بهینه با استفاده از روش ارایه شده در این تحقیق ممکن است کمتر یا بیشتر از روش رایج به دست آید و همین امر طبق بررسی هایی که با استفاده از آنالیز حساسیت صورت گرفته می تواند موجب شود که کارایی و عملکرد آسفالت تغییر

کند. دانه تیر به طور خلاصه به تعدادی از نتایج حاصل اشاره می شود

- با توجه به این که مقدار قیر مصرفی در پروژه های راه سانی زیاد است، تفاوت بین مفاد انه قیر بهینه در دو روش دار ابعاد کاری و مسیح زیاد است و از لحاظ اقتصادی می تواند تأثیر زیادی بگذارد ٢- کم یا زیاد شدن مقدار قیر بهینه هرچند که مقدار آن کم باشند می تواند در عملکرد آسفالت تاثیر زیادی داشته باشد. | ٣- دقت روش مدل سازی خیلی بیشتر از روش رایج است..

- خطای چشم و قضاوت مهندسی در روش مدل سازی کے بانی حذف می گردد.

- با استفاده از مدل سازی ریاضی بعضی از مشکلات احتمال قیرزدگی، کمبود مقامات آسفالت و نفوذ پذیری بالای مخلوط) ناشی از در صاد قیر بهینه خیلی کمتر می شود 6- استفاده از مدل سازی ریاضی باعث ارتقاء عملکرد آسفالت با استخوان بندی سنگدانه ای می شود

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در پاستور با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پاستور در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پاستور می باشند.قیر#پاستور  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در پاستور

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی