ایزوگام قیرگونی آسفالت در اسکندری جنوبی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در اسکندری جنوبی

شرکت ایزوگام گستران در اسکندری جنوبی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای استفاده از خدمات بسیار ارزشمند و فوق العاده ی شرکت ایزوگام گستران در اسکندری جنوبی، با این شرکت تماس بگیرید و سوالات خود را در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری بپرسید. شرکت ایزوگام گستران 20 سال است که در زمینه ی عایق کاری و آب بندی فعال است و خدمات فوق العاده ای را ارائه نموده است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در اسکندری جنوبی

عایق کاری با عایق ایزوگم نیازمند نصابان حرفه ای و کارکشته می باشد، شرکت ایزوگام گستران در این زمینه نصابان حرفه ای را تربیت کرده است که علاوه بر نصب ایزوگام، در زمینه ی ترمیم و لکه گیری ایزوگام نیز فعالیت دارند. برای آگاهی بیشتر از خدمات شرکت ایزوگام گستران کافی است با مشاوران و همکاران و کارشناسان ما در شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در اسکندری جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اسکندری جنوبی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اسکندری جنوبی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در اسکندری جنوبی

در زمانهاي بسيار قديم در قار ه آمريكا تراوشات نفتي بعنوان دارو روغن روان كننده

استر و روكش بسياري از ادوات و وسايل توسط سرخپوستان و سپس توسط مهاجرين سفيد پوست استفاده ميشده است.

پيش از از آنكه استخراج نفت بصورت صنعتي جداگانه و تقريباً عالمگير درآيد، نفت و گاز بطور

اتفاقي در چاههائي كه به منظور توليد آب شيرين و يا آب نمك حفاري م يشدند مشاهده گرديده است.

صنعت و هنر حفاري چاه خود داراي سابقه اي بسيار كهن ميباشد. چاهي كه با عمق 450 فوت در چنين گزارش شده كه تاريخ حفاري آنار مربوط به حدود 200 سال قبل از ميلاد مسيح مي دانند

چاه هاي ديگري جهت توليد آب و آب نمك در اوائل قرن هيجده با عمق 800 فوت نيز ديده شده اند.

در سال 1854 تا عمق 2190 فوتي حفاري گرديد. همچنين در طول St. Louis يك چاه آرتزين در نيمه اول قرن 19 در ايلات متحده آمريكا حفاريهاي بسياري صورت گرفته كه هدف تمامي آنها استخراج آب و نمك بوده است. در برخي از اين چاهها نسبت گاز و بندرت نسبت نفت نيز ديده شده كه گاهي مقداري از نفت بدست آمده را در ظروفي ريخته و بفروش مي رسانند.

با پيشرفت تكنولوژي و مدرنيزه شدن جامعه و همچنين روي كار آمدن ادوات ماشين آلات مختلف نياز شديدي به روشنائي بيشتر، روغ نهاي نرم كننده بهتر و قو يتر، ماده انرژي را و سوختني مناسب تر احساس گرديد. بدنبال اين نيازها كاوش و پيگيري براي يافتن ماده اي كه بتواند جوابگوي نيازهاي جامعه صنعتي در حال رشد باشد شروع شده و بدين ترتيب از همان ابتدا كلمه Oil در مغز همگان نقش بست.

بالاخره با همكاري تيمي متشكل از زمين شناس، مهندس شيمي، مكانيسين، متخصص حفاري و غيره محل چاهي در جوار يك چشمه نفتي قديمي نزديك Titusvill در ايالت پنيسيوانيا تعيين و در روز 27 آگوست 1859 میلادی ميلادي حفاري اولين چاه نفت توسط كلنل E.L Drake شروع و در عمق 5/69 فوتي نفت بداخل چاه جريان پيدا نمود و بدين ترتيب فصلي جديد در صنعت و اقتصاد جهان گشوده گشت. بنابراين ميتوان گفت چاه سرهنگ Drake اولين چاهي بوده كه صرفاً به منظور يافتن و تلويد نفت حفاري شده است. متعاقب آن در مدتي كمتر از چند ماه هزاران چاه نفت در ايالت پنسيوانيا حفاري گرديد. سپس اين كاوش در ايالات مجاور نيز گسترش يافته و در اهايو، ويرجينياي جنوبي، كانزاس، اكلاهما، كلرادو و تگزاس نيز چاههاي بسياري جهت توليد نفت حفاري شدند.

اندكي پس از حفاري نخستين چاه توسط Drake نقش زمين شناسي در كاوش نفت معلوم شده و از آن پس روز به روز بستگي اين علم با اكتشاف توليد نفت قويتر گرديد و زمين شناسي به عنوان جزئي لاينفك و مفيد در اين صنعت جاي خود را باز نمود.

در ابتداي امر از علم زمين شناسي تنها جهت توجيه منشاء و چگونگي تشكيل نفت استفاده ميگرديد. ولي با گذشت زمان و پيشرفت سريع تكنولوژي در نيمه دوم قرن 19 و قرن بيستم و نياز روز افزون جامعه به نفت، بنزين اتومبيل، بنزين هواپيما و غيره يكي از نقشهاي اصلي و مهم زمين شناسي كه همانا اكتشاف منابع هديدروكربور و برسي آنها از نظر اقتصادي ميباشد پديدار گشت و بدين ترتيب زمين شناسي نفت يكي از رشت ه هاي مورد توجه و با ارزش علم زمين شناسي گردید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در اسکندری جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اسکندری جنوبی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اسکندری جنوبی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در اسکندری جنوبی

چگالي حقيقي مخلوط آسفالتي براي انتخاب درصد قير بهينه درصدي را انتخاب ميكنند

كه به ازاي آن چگالي حقيقي مخلوط آسفالتي بيشترين مقدار ممكن را داشته باشد. نمودار چگالي حقيقي هم منحني درجه دوم است كه يك نقطه ماكزيمم دارد يعني ابتدا صعودي است

و سپس نزولي و به ازاي يك درصد قير ماكزيمم است و وقتي كمي اين درصد بيشتر يا كمتر شود ديگر حالت بيشترين را

ندارد و عملكرد مخلوط آسفالتي نسبت به قبل پايين ميآيد و در بهترين حالت قرار ندارد. در شكل 7 روند تغييرات چگالي حقيقي مخلوط آسفالتي به ازاي تغيير يك درصد قير قابل

مشاهده است. درصد فضاي خالي مخلوط آسفالتي يكي ديگر از ويژگيهاي مخلوط آسفالتي كه بايد درهنگام تعيين درصد قير بهينه به آن دقت كرد درصد فضاي خالي مناسب در مخلوط آسفالتي مي باشد. در صورتي كه مقدار درصد قير مناسب نباشد فضاي خالي ممكن است كم يا زياد شود. در نظر گرفتن مقدار فضاي خالي كم در مخلوطه هاي آسفالتي منجر به قيرزدگي مخلوط و ايجاد مقاومت در برابر فرآيند تراكم خواهد شد. از سوي ديگر افزايش بيش از حد آن موجب نفوذپذيري بالا و كاهش دوام مخلوط ميگردد. در اينجا با توجه به تغيير يك درصدي قير مقدار فضاي خالي از يك تا سه درصد تغيير كرد كه در شكل 8 روند تغييرات قابل مشاهده

ميباشد.

درصد فضاي خالي مصالح سنگي:

از ديگر پارامترهاي مهم در طرح اختلاط درصد فضاي خالي مصالح سنگي است كه بايد از يك مقدار مشخص بيشتر باشد. در صورت كم بودن فضاي خالي و اشباع شدن توسط قير، قيرزدگي اتفاق ميافتد كه اين امر منجر به پايين آمدن عملكرد آسفالت ميشود. همچنين كم شدن درصد قير منجر به زياد شدن فضاي خالي و تحت تاثير قرار دادن عملكرد آسفالت ميشود. نحوه تغييرات درصد فضاي خالي مصالح سنگي با توجه به تغيير يك درصدي در مقدار قير نشان داده شده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در اسکندری جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اسکندری جنوبی در اولین فرصت و در اسرع

وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اسکندری جنوبی می باشند.

 

 

قیر#اسکندری جنوبی  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در اسکندری جنوبی

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی