ایزوگام قیرگونی آسفالت در انبار نفت

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در انبار نفت

شرکت ایزوگام گستران در انبار نفت ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

همه ی ما نیاز به امنیت و آرامش داریم، امنیت و آرامش برای هر فردی متفاوت از فرد دیگر است. یکی هست که آرامش را در داشتن خانه ای امن و آرام معنا می کند. خانه ای که در تابستان نسیمی خنک در آن جریان داشته باشد و در زمستان گرم باشد. برای گرم ماندن خانه ی خود همین حالا با شرکت ایزگام گسترن در انبار نفت تماس بگیرید و از آنها خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را دریافت کنید. برای اقدام هرگز دیر نیست پس همین حالا اقدام کنید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در انبار نفت

شرکت ایزوگام گستران در انبار نفت اعلام می دارد که کلیه خدمات خود را در حوزه های نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری برای شما شهروندان محترم به صورت نقد و اقساط اجرا می کند. با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از مشاوران و کارشناسان شرکت سوالات خود را در مورد ایزوگام و انواع ایزوگام و قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام و سایر عایق های رطوبتی ساختمان بپرسید. ایزوگام گستران در خدمت شماست.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در انبار نفت با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله انبار نفت در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز انبار نفت می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در انبار نفت

آزمایشات ماده چسبنده قیری روسازی

ممتاز

آزمایشات قیر در روش روسازی ممتاز شامل آزمایشات مقدماتی و اصلی می شود.آزمایشات مقدماتی شامل :

آزمایش لعاب نازک چرخشی Rolling Thin Film Oven test) RTFO ( و آزمایش محفظه تسریع پیریPAV( Pressure Aging Vessel test) است.

آزمایشات اصلی شامل:

آزمایش رئومتر برش دینامیکی یا Dynamic Shear Rheometer test(DSR)

آزمایش ویسکومتر چرخشی یا ) RV ) Rotational Viscometer test

آزمایش رئومتر تیرچه خمشی یا ) BBR ) Bending Beam Rheometer test

آزمایش کشش مستقیم یا Direct Tensile Tester test( DTT)است.

آزمایش لعاب نازک چرخشی Rolling Thin Film Oven test(RTFO) مشخصات ماده چسبنده قیری روسازی ممتاز به منظور محدود کردن تغییر شکل دائمی ، ترک خوردگی در دمای پایین و ترک خوردگی ناشی از خستگی روسازی ، برای بهبود اجرای روسازی های قیری تهیه گردیده است. در سیستم روسازی ممتاز خواص فیزیکی مورد نیاز برای تمام درجات اجرا ) PG ( ثابت می ماند. در هر حال ، این خواص با توجه به پیش بینی شرایط آب و هوایی ماده چسبنده برای دماهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

25- برای مثال وقتی قیر با 06 PG تعیین می شود ، برای شرایط محیطی که میانگین حداکثر دمای هفت روز˚ روسازی c 25 و حداقل دمای طرح روسازی c˚ -06 را تحمل می نماید مناسب می باشد ) SP 3 – انستیتو آسفالت.) امریکا( 3133

سیستم های درجه بندی

طبقه بندی قیر ها بر اساس خواص فیزیکی قیر و به منظور تعیین مشخصات آنها صورت می گیرد. سیستم های طبقه بندی متفاوتی از یک حالت ساده مانند درجه بندی نفوذی تا حالت پیچیده آن مانند سیستم های SHRP برای چسباننده قیری به کار می رود که در زیر به شرح آنها می پردازیم.

درجه بندی نفوذی

سیستم درجه بندی نفوذی در اوایل قرن نوزدهم برای مشخص کردن قوام قیر های نیمه جامد به کاربرده شده. این درجه بندی معمولا برای قیر های حاصل از باقیمانده برج تقطیر اتمسفریک بوده که بعدا تحت فرآیندهایی مثل تقطیر در خلاء تبدیل یا شکست حرارتی اکسیداسیون جزیی با روش هایی مثل هوادهی و رسوب گذاری از طریق حلال قرار می گیرد ، می باشد. ترکیبی از این فرآیندها نیز می تواند گرید های مختلفی از درجه بندی نفوذی را ارائه دهد.درجه بندی نفوذی قیر براساس آزمایش درجه قیر تعیین می شود مقادیر درجه بندی نفوذی معمولا با مشخصات زیر ذکر می شود :

- درجه نفوذ در C ˚ ˚F) , 25 )33

- نقطه اشتعال بر حسب درجه فارنهایت کشش قیر در C ˚ ˚F) , 25 )33

- حلالیت در تری کلرو اتیلن

- آزمایش بر روی قیر باقی مانده از لعاب نازک قیر C ˚ ˚F ), 163 152 ( به مدت 2 ساعت و سپس افت حرارتی

- درجه نفوذ قیر باقیمانده بر حسب درصد قیر اولیه

- کشش قیر باقیمانده در C ˚ ˚F) , 25 )33

در این درجه بندی عمق درجه نفوذ بطور تجربی و آن هم فقط بطور تقریبی به عملکرد بایندر قیری مرتبط می شود. بدین ترتیب بایندر قیری که درجه نفوذ بالایی داشته باشد قیر نرم نامیده شده و در مناطق سرد به کار میرود و برعکس بایندر قیری با درجه نفوذ پایین ،قیر سخت نامیده شده و برای شرایط آب و هوایی گرم به کار می رود

درجه بندی بر اساس گرانروی

در اوایل 3306 یک سیستم درجه بندی اصلاح شده که تا اندازه ای از معیارهای علمی برخوردار بود براساس آزمایشات گرانروی بدست آمد. این آزمایش علمی جایگزین آزمایش نفوذ که کاملا تجربی بود ، شد و برای تعیین مشخصات قیری به کار میرود. این درجه بندی بر اساس مشخصات زیر تعیین می گردد.

-ویسکوزیته در ˚ C ( 06 F )300˚

- ویسکوزیته در ˚ C ( 312 F )532˚

- درجه نفوذ در ˚ C 52 F) )33˚

-نقطه اشتعال بر حسب درجه فارنهایت

- کشش قیر در ˚ C 52 F) )33˚

-حلالی در تری کلرو اتیلن

-آزمایش بر روی قیر باقیمانده از لعاب نازک قیر حرارت C301 ˚ ˚F) 152 ( به مدت 2 ساعت و سپس افت حرارتی(

- ویسکوزیته قیر باقیمانده در ˚ C ( 06 F )300˚

-کشش قیر باقیمانده در ˚ C 52 F) )33

درجه بندی بر اساس گرانروی می تواند روی نمونه هایی که در شرایط واقعی تهیه شده اند که با نام درجه بندی AC و یا نمونه های پیر شده با نام درجه بندی انجام می شود. آزمایش گرانروی بر اساس گرانروی نمونه های پیر شده از آزمایش آون چرخان فیلم نازک RTFO) ( بدست می آید بدین ترتیب درجه بندی AC مشخصات بایندر قیری قبل از استفاده در واحدهای آسفالتی و درجه بندی سعی بر شبیه سازی خواص آسفالت بعد از بکارگیری قیر در واحد های آسفالتی به منظور شبیه سازی بیشتر رفتار بایندر قیری با آسفالت جاده بکار می رود

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در انبار نفت با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله انبار نفت اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز انبار نفت می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در انبار نفت

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در انبار نفت با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله انبار نفت در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز انبار نفت می باشند.

 

قیر#انبار نفت  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در انبار نفت

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی