ایزوگام قیرگونی آسفالت در مخصوص

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در مخصوص منطقه 11

شرکت ایزوگام گستران در مخصوص منطقه 11 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران در نظر دارد یک سری از خدمات خود را در محله ی مخصوص برای شما شهروندان ارائه نماید. این دسته از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشند. شما می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و در مورد همه ی خدمات ارائه شده از آنها درخواست راهنمایی کنید. شرکت ایزوگام گستران سالهاست که در زمینه عایق کاری و آب بندی ساختمان فعالیت دارد. شما می توانید همه ی این خدمات را از شرکت ایزوگام گستران دریافت نمایید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در مخصوص منطقه 11

انواع عایقهای رطوبتی

در ایران با توجه به شرایط اقلیمی و وجود منابع عظیم نفت، از دیرباز متداول ترین عایق رطوبتی قیر و گونی بوده است. ولی با پیشرفت علوم عایق های نوینی به صورت لایه انعطاف پذیر 1 میلیمتری بر روی سطوح اجرا می شود. انواع عایق های رطوبتی عبارتند از:
1- قیر

2- پشم شیشه

3- تیشو

4- پرایمرها

5- ماستیک ها و درزبندها

6- سیلرها

7- عایق های رطوبتی پیش ساخته

8- عایق های رطوبتی پلیمری

9- عایق های رطوبتی ساخته شده بر پایه سیمان

برای دریافت اطلاعات در زمینه انواع ایزوگام کافی است با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از آنها خدمات متناسب خود را دریافت نمایید. شرکت ایزوگام گستران خدمات بی نظیری را از نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری تا هر نوع عایق کاری ارائه می کند بنا براین می توانید با این شرکت در تماس باشید.

برخی از خدمات شرکت ایزوگام گستران در محله ی مخصوص عبارتند از:

ایزوگام کاری با استفاده از ایزوگام درجه ی یک و مرغوب دلیجان

آسفالت کاری خیابان ها

قیرگونی سرویس های بهداشتی در محله ی مخصوص

نصب ایزوگام دمیده در پشت بام ها

نصب ایزوگام پلیمری در پشت بام ها

قیرگونی استخر ها

و کلی خدمات دیگر در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری که توسط تیم های حرفه ای و مجرب شرکت ایزوگام گستران اجرا می گردد.

برای آنکه از انواع ایزوگام، نحوه نصب ایزوگام، لکه گیری ایزوگام و ترمیم ایزوگام مطلع شوید، می توانید با کارشناسان و مشاوران و نصابان کارآزموده ی شرکت ایزوگام گستران در محله ی مخصوص تماس گرفته و از آنها راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در مخصوص منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مخصوص منطقه 11 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مخصوص منطقه 11 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در مخصوص منطقه 11

مشخصات درجه نفوذ و ویسکوزیته می تواند قیرهای مختلف با درجه یکسان را طبقه بندی نماید. چون در حقیقت امکان دارد این قیر ها خصوصیات عملکرد و دمای متفاوتی را دارا باشند. خواص رئولوژیک و خصوصیات مکانیکی قیرها و تاثیر حرارت بر این خواص مهم ترین نقش را ایفا می کند درجه ی نفوذ یا ویسکوزیته ی قیر صرف نظر از نوع ،کیفیت و خواص ناهمگون فیزیکی و شیمیایی منابع مختلف نفت خام و فرآیندهای متنوع پالایش ، یا کاهش ،یا افزایش درجه حرارت تغییر می کند. در دمای بالا،قیر رفتار یک سیال نیوتونی را از خود نشان می دهد. ولی با کاهش دما ، قیر رفتار کشسان یا الاستیک ، همچنین با کاهش بیشتر دما ،قیر یک رفتار شکننده را از خود به نمایش می گذارد. به طور کل محدودیت های خواص قیرهای معمولی موجود را به شرح زیر می توان عنوان کرد:

  • • در دمای بالا و بارگذاری طولانی مدت، امکان جاری شدن قیر و قیرزدگی و تغییر شکل دائم و شیارشدگی وجود دارد.
  • • در دماهای پایین و بارگذاری طولانی مدت، تحت اثر تنش های حرارتی، امکان بروز ترک در مخلوط آسفالتی وجود دارد.
  • • در دماهای پایین و بارگذاری کوتاه مدت، قیر شکننده شده و امکان ایجاد ترکهای مکانیکی بوجود می آید.
  • • عدم امکان استفاده در برخی از مخلوطهای آسفالتی نظیر آسفالت متخلخل و یا ماستیک آسفالت.
  • • عدم امکان استفاده در روکش های نازک که دارای کیفیت و دوام کافی نمی باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در مخصوص منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مخصوص منطقه 11 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مخصوص منطقه 11 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در مخصوص منطقه 11

ماندگاری و دوام)

امروزه برای خط کشی جاده های کشور، به طور گسترده، از رنگ های ترافیکی سرد استفاده میشود و به علت قیمت آن (حداقل قیمت رنگهای گرم)، هر روزه بر میزان استفاده از آنها افزوده می شود، ولی یکی از مهم ترین معایب این رنگ های ماندگاری کم رنگ های سرد است. عوامل بسیار زیادی بر ماندگاری رنگ های ترافیکی مؤثر است به مواردی که اثر بیشتری بر ماندگاری رنگهای ترافیکی دارند، اشاره شده است،

اثر بر ماندگاری برترین مناسب باعث چسبندگی بهتر رنگ و ماندگاری بیشتر آن می شود نوع آسفالت با افزایش درصد آهک مصالح سنگی آسفالت. ماندگاری رنگ کم میشود تمیز بودن جاده تمیز بودن سطح جاده باعث افزایش دوام رنگ می شود شرایط جوی | گازهای موجود در هوا مانند S و NO و .. اثر منفی بر ماندگاری رنگ نارند.

با افزایش ترافیک ماندگاری رنگ کاهش می یابد ضخامت رنگ اضخامت کم رنگ، باعث کاهش ماندگاری رنگ می شود

با افزایش درصد قیر آسفالت باعث سیاه شدن رنگ می شود لاستیک خودروها الاستیک خودروها باعث کثیف شدن و سایش رنگ می شود.

اشعه

اشعه ماوراء بنفش توره باعث از بین رفتن رنگ می شود

ترافیک

البته تحقیقات بسیار زیادی بر روی افزایش ماندگاری رنگ های ترافیکی صورت گرفته ولی به علت تغییر در فورمولاسیون رنگ و یا استفاده از مواد شیمیایی که باعث افزایش هزینه رنگهای سرد شده اثری بر افزایش استفاده از این رنگها نداشته است.

ماندگاری یک رنگ ترافیکی، اثر بسیار زیادی بر هزینه نگهداری و ایمنی یک جاده دارد، بنابراین در صورت ماندگاری رنگ، بدون افزایش هزینه های تولید و اجرای آن، می توان به میزان قابل توجهی بر اقتصاد و ایمنی راه تأثیر گذاشت

با توجه به مطالب ذکر شده و در نظر گرفتن شرایط موجود، با بررسی و آزمایش های آزمون های میدانی مختلف، سعی شد که رنگی تهیه شود که علاوه بر جلوگیری از افزایش هزینه های تولید و اجرا، دوام و ماندگاری آن رنگ افزایش یابد

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در مخصوص منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مخصوص منطقه 11 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مخصوص منطقه 11 می باشند.

 

 

قیر#مخصوص  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در مخصوص

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی