ایزوگام قیرگونی آسفالت در فروزش

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در فروزش منطقه 11

شرکت ایزوگام گستران در فروزش منطقه 11 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

از ابتدای خلقت بشر تا زمانی که با اولین بارندگی و سرما بشر به فکر سقف و پناهی برای خود بود، سالها می گذرد، اما همین فکر و ایده تا به امروز موجب پیشرفت های شگرفی در زمینه عایق کاری و آب بندی شده و تحولات زیادی را در ساختمان ها به وجود آورده است. قدیمی ترین عایق رسمی برای پشت بام ها کاهگل بود که مخلوطی از کاه و گل را روی پشت بام ها قرار می دادند. البته برای عدم رشد گیاه کمی هم نمک به این مخلوط اضافه می کردند. اما پس از آن به مرور عایق های جدید تری همچون قیر، قیرگونی، ایزوگام و ... به وجود آمدند.

شرکت ایزوگام گستران که هم اکنون دو دهه است که در حوزه های نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری فعالیت می کند، هم اکنون در محله ی فروزش در خدمت همه ی شهروندان و ساکنان این محله قرار دارد.

برای دریافت خدمات بی نظیر و عالی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در فروزش منطقه 11

ایزوگام یکی از انواع عایق رطوبتی مدرن است که به خاطر روش نصب آن، و همچنین عمر طولانی بین 10 تا 15 ساله ایزوگام، می تواند یک انتخاب خیلی خوب برای عایق کاری منزل شما باشد. ایزوگام در انواع متخلفی وجود دارد که در ادامه به انوع مختلف ایزوگام بر اساس لایه های تشکیل دهنده و کاربرد آنها می پردازیم.

ایزوگام تک لایه: این نوع ایزوگام از پلی استر دوخته شده ساخته می شود، ضخامت کمی داشته و انعطاف پذیری بالایی دارد و برای ایزوگام فضاهای داخلی مناسب تر است.

ایزوگام دو لایه: در ساخت ایزوگام دولایه علاوه بر پلی استر، از تیشو نیز استفاده شده که این ماده باعث ایجاد ضخامت بیشتر ایزوگام شده و استحکام آن را بالا می برد.

شرکت ایزوگام گستران در فروزش برای انجام پروژه های نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری خود از ایزوگام مرغوب و درجه یک دلیجان استفاده کرده و در فضاهای مختلف ایزوگام متناسب با آن فضا را معرفی کرده و قیمت ایزوگام و همچنین هزینه نصب ایزوگام بر این اساس محاسبه می شود، در این شرکت متخصصان ما جهت انجام امور مشاوره و اطلاع رسانی همه اطلاعاتی که شما شهروند گرامی فروزش می خواهید را در اختیارتان قرار می دهد. شرکت ایزوگام گستران باتجربه ترین شرکت در امر عایق کاری ساختمان، نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام است و برای اجرای پروژه های عایق کاری خود در فروزش با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. ما آماده ارائه همه ی همکاری های زیر هستیم.

اجرای پروژه های ایزوگام دلیجان در فروزش

اعلام قیمت ایزوگام و فعالیت های مربوط به نصب ایزوگام، در فروزش

بازدید از منزل یا ساختمان شما و برآورد هزینه نصب ایزوگام در فروزش

انجام پروژه های ترمیم ایزوگام در فروزش

ایزوگام عایق رطوبتی بسیار خوبی است که به خاطر استحکام بالا در پشت بامها و فضاهای بیرونی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. نصب آن بسیار ساده است و با استفاده از ابزار های مشعل و سایر وسایلی که کارشناسان ما همواره برای نصب با خود به همراه دارند انجام می شود. در شرکت ایزوگام گستران همواره از ایزوگام مرغوب و استاندارد استفاده می شود. همه پروژه ها گواهی تضمین کیفیت دارد و کاملا آب بندی می شود. شما می توانید با مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران فروزش تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در فروزش منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فروزش منطقه 11 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فروزش منطقه 11 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در فروزش منطقه 11

کاربرد قير در راهسازی

مصرف قیر در راه سازی متنوع و متفاوت است. انتخاب قیر مناسب برای شرایط گوناگون اجرایی و مصارف ناهمگون به کیفیت مصالح، شرایط جوی - جغرافیایی، وسایل اجرای کاره نوع و میزان ترافیک بستگی دارد که در مشخصات فنی خصوصی هر پروژه تعیین می شود.

راهنمای کلی انتخاب قیر برای مصارف مختلف مخلوطهای آسفالتی گرم و سرد، آسفالت های سطحی و اندود کاری ها و نیز تعمیر نگهداری رویه های آسفالتی توسط کارشناسان شرکت ایزوگام گستران تهیه شده است. برای هر پروژه نوع قیر باید در مشخصات فنی خصوصی تعیین شود.

گرم کردن قیر انتخاب درجه حرارت صحیح برای گرم کردن انواع قیر در شرایط مختلف اجرا و مصرف گوناگون با کیفیت و مرغوبیت کار و نکات ایمنی ارتباط مستقیم دارد. راهنمای کلی وfi عمومی انتخاب محدوده درجه حرارت برای گرم کردن قیرهای مختلف توسط کارشناسان قیر در اختیار شما قرار می گیرد، که در صورت نیاز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

۱. درجه حرارت قیر باید به گونهای تنظیم شود که درجه حرارت مخلوط آسفالتی که بلافاصله از مخلوط کننده تخلیه می شود، با اعداد ارائه شده در جدول تطبيق کند.

۲. درجه حرارت نشان داده شده ممکن است از درجه اشتعال قیر بیشتر باشد. در چنین حالتی کلیه نکات ایمنی باید رعایت گردد.

٣. قیرهای زودگیر برای مصرف در مخلوطهای آسفالتی تهیه شده در کارخانه آسفالت با درجه حرارت متوسط هم مناسب نیست

۴. درجه حرارت قير آبه در واحد مخلوط کننده کارخانه آسفالت

۵. حداکثر درجه حرارت قیرهای محلول و خالص باید به اندازه ای باشد که از قیر در آن حرارت بخار آبی رنگ متصاعد نشود

۶. حداقل درجه حرارت

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در فروزش منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فروزش منطقه 11 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فروزش منطقه 11 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در فروزش منطقه 11

آسفالت و آسفالت کاری علاوه بر مصالح خوب و درجه یک نیازمند ماشین ها و ابزارآلات مکانیزه و مدرن می باشد. تمایز شرکت ایزوگام گستران با سایر شرکت های رقیب استفاده ی این شرکت از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته مکانیزه و قدرتمند است. شرکت ایزوگام گستران آمادگی لازم را برای ارائه ی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به همه ی اهالی محله ی فروزش دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در فروزش منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فروزش منطقه 11 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فروزش منطقه 11 می باشند.

 

 

 قیر#پفروزش #ایزوگام    #آسفالت#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی