ایزوگام قیرگونی آسفالت در امیریه ( فرهنگ )

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#امیریه  #ایزوگام    #آسفالت#

(شرکت ایزوگام گستران در امیریه (فرهنگ)

شرکت ایزوگام گستران در امیریه (فرهنگ) ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، در میان هیاهوی زندگی و دغدغه هایش، گاهی راه های ساده و خوبی برای کم کردن از این دغدغه ها وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری برای عایق کاری و آب بندی منزلمان است. حتما می گویید این همه خدمات را از کجا می توان دریافت نمود، ما به شما می گوییم شرکت ایزوگام گستران تمامی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به صورت یک جا و با قیمت هایی استثنایی ارائه می نماید. شما می توانید این خدمات را به صورت نقد و اقساط دریافت نمایید. همه ی خدمات دارای بیمه نامه تضمین کیفیت می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در امیریه (فرهنگ)

ایزوگام را می توان جزء نسلهای جدید عایق ها دانست که به صورت پیش ساخته ارائه می گردد. برای دریافت نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری دارای شرایط ویژه، قیمت های ویژه و شرایط نصب ویژه با شرکت ایزوگام گستران در امیریه (فرهنگ) تماس بگیرید و از خدمات آنها بهره مند گردید. شرکت ایزوگام گستران همواره حامی مشتریان خود می باشد. ایزوگام های ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران دارای استانداردهای لازم برای نصب و عایق کاری می باشد. شما شهروندان ساکن محله ی امیریه (فرهنگ) می توانید از شرکت ایزوگام گستران خدمات دریافت نمایید و این شرکت مشاوران و کارشناسان زیادی را جهت ارائه ی مشاوره به شما تربیت کرده است. ایزوگام ها از نظر وزن و مقاومت کششی تست شده و استانداردهای لازم را دارند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در امیریه (فرهنگ) با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امیریه (فرهنگ) در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امیریه (فرهنگ) می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در امیریه (فرهنگ)

یکی از انواع قیرها، قیرهای محلول می باشند. قیرهای محلول انواع مختلفی دارند که در ادامه ی این مقاله آنها را برای شما بیان می کنیم.

قیرهای محلول

قیرهای محلول، یا قیرهای پس برگشته، از حل کردن قیرهای خالص در حلالها و یا روغن های نفتی به دست می آید.

نوع و کیفیت قیرهای محلول به کیفیت قیرهای خالص اصلی، نوع و مقدار حلال بستگی دارد. هر اندازه مقدار حلالهای نفتی در قیر محلول زیادتر باشد، روانی آن بیشتر است معمولا درصد حلال مصرفی در قیرهای محلول ایران از ۱۰ تا ۵۰ درصد تغییر می کند. قیرهای محلول در راهسازی برای اندودهای سطحی، نفوذی، آسفالت سطحی، آسفالت سرد کارخانه ای و یا آسفالت مخلوط در محل، مصرف می شوند. قیرهای محلول بر حسب سرعت گیرش و نوع حلال به سه گروه تقسیم می شوند.

قیرهای زودگیر: اگر از بنزین برای حل کردن قیر خالص استفاده شود، قیر محلول را زودگیر می نامند، زیرا حلال موجود در قیر در مدت کمی بعد از مصرف قیر محلول تبخیر شده و قیر اصلی بر جای می ماند. قیرهای زودگیر بر حسب کندروانی، در چهار نوع ۷۰- RC- ۲۵۰ RC۸۰۰RC و ۳۰۰۰-RC درجه بندی شده که اعداد پسوند معرف کندروانی قیر، بر حسب صدم استکس است. مشخصات فنی قیرهای زودگیر برای مصرف در راهسازی باید ویژگی های فنی خاص داشته باشند.

" به تشخیص دستگاه نظارت آزمایش کندروانی بر حسب پرواز در ۶۰ درجه سانتی گراد (ASTM D2171) می تواند جایگزین آزمایش درجه نفوذ گردد. در این صورت حداقل و حداکثر کندروانی برای هر یک از قیرها به ترتیب ۶۰۰ و ۲۴۰۰ پواز تعیین می شود. در هیچ شرایطی انجام هر دو آزمایش، مورد نیاز نیست.

قیرهای کندگیر: قیرهای کندگیر از حل کردن قیر خالص در نفت سفید (یا موادی که خصوصیاتی در حد نفت سفید دارند) تهیه میشود که سرعت تبخیر نفت از بنزین کندتر و طولانی تر است.

قیرهای کندگیر در پنج نوع درجه بندی می شود که کندروانی آنها در ۶۰ درجه سانتی گراد از حداقل ۳۰ تا حداکثر ۶۰۰۰ سانتی استکس، تغییر می کند. مشخصات این قیرها باید با مندرجات جدول شماره ۸۲ مطابقت داشته باشد.

" به تشخیص دستگاه نظارت آزمایش کنند روانی بر حسب پوآز در ۶۰ درجه سانتی گراد (ASTM D2171) می تواند جایگزین آزمایش درجه نفوذ شود. در این صورت حداقل و حداکثر کندروانی برای هر یک از قیرها به ترتیب ۳۰۰ و ۱۲۰۰ پواز تعیین می گردد. در هیچ شرایطی انجام هر دو آزمایش، مورد نیاز نیست.

قیرهای دیرگیر: قیرهای محلول دیرگیر را علاوه بر حل کردن قیر خالص در روغن ها و حلال های دیرگیر نفتی، مانند گازوییل یا نفت سیاه، می توان مانند قیرهای خالص، مستقیما از نقطیر نفت خام به دست آورد. در حالتی که هنوز روغن های حلال از آن جدا نشده باشد، آن را روغن Medium Curing راه می نامند. گیرش کامل این قیرها بعد از مصرف، مدت زمان زیادی طول می کشد. در واقع فیرهای دیرگیر در شرایط آب و هوای عادی تبخیر نمی شوند، بلکه تغیر شکل مولکولی در آنها به وجود می آید که نسبت تدریجی و طولانی است.

مشخصات این قیرهای دیرگیر باید دارای ویژگی های خاصی باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در امیریه (فرهنگ) با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امیریه (فرهنگ) اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امیریه (فرهنگ) می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در امیریه (فرهنگ)

یک نکته ی مهم در مورد شرکت ایزوگام گستران در امیریه (فرهنگ) این است که نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به همه ی اهالی محله ی امیریه (فرهنگ) ارائه می کند. شرکت ایزوگام گستران آماده ی قرارداد بستن با شرکت ها و پیمانکاران خصوصی و دولتی در خصوص آسفالت و اسفالت کاری معابر، جاده ها، راه ها، پارکینگ ها، محوطه ی شهرک ها و سایر کوچه ها بوده و خدمات خود را با استفاده از انواع آسفالت های سرد، آسفالت های گرم و آسفالت های حفاظتی ارائه می نماید.

همه ی اهالی محله ی امیریه جهت دریافت مشاوره های تخصصی در راستای نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با مشاوران شرکت ایزوگام گستران تماس بر قرار کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در امیریه (فرهنگ) با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امیریه (فرهنگ) در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امیریه (فرهنگ) می باشند.

 

 

 

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی