ایزوگام قیرگونی آسفالت در انقلاب

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در انقلاب

شرکت ایزوگام گستران در انقلاب ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

محله ی انقلاب هم اکنون میزبان شرکت ایزوگام گستران می باشد که در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری فعالیت های گسترده و فراوانی را داشته است. این شرکت دارای سابقه ی فعالیت های طولانی و درخشان می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در انقلاب

ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران بی رقیب بوده و دارای قیمت های بسیار خوب است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در انقلاب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله انقلاب در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز انقلاب می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در انقلاب

قیرهای نفتی قیرهای حاصل از پالایش نفت خام، با توجه به نوع و شرایط مصرف آن در رامسازی و سایر مصارف صنعتی به شرح زیر تقسیم بندی می شود:

قیرهای خالص:

قیرهایی که مستقیما در برج تقطیر در خلاء پالایشگاه به دست می آید و با مختصری در جریان فرآیند هوادهی قرار می گیرد، قیر خالص نامیده می شود. این قیرها باید همگن و فاقد آب بوده و دمای گرم کردن آن هیچ گاه از ۱۷۶ درجه سانتی گراد تجاوز ننماید.

قیرهای خالص در اثر فشار و حرارت به صورت مایع غلیظ و آبگون تغییر شکل می دهد و در حرارت کم حالت الاستیک و فنری دارد. مشخصات فنی قیرهای خالص مصرفی در رامسازی که بر اساس درجه نفوذ تقسیم بندی شده اند، باید ویژگی های خاصی داشته باشد.

قير آبه ها (امولسیون های قیر) از مخلوط کردن قیر و آب با یک ماده قیر آبساز ، قير آبه به دست می آید. در این مخلوط، قیر با ابعاد از یک تا ۱۰ میکرون، در آب شناور است. آب، فاز پیوسته و قیر ناپیوسته این مخلوط را تشکیل می دهد. قير آبه سازها موجب ایجاد بار الکتریکی مثبت یا منفی (همنام) در سطح دانه های قیر می شوند، نیروی دافعه ناشی از این بار مانع به هم پیوستن ذرات قیر در قير آبه می گردد.

مقدار قیر در قير آبه ها از ۵۵ تا ۶۵ درصد، میزان آب از ۳۵ تا ۴۵ درصد و قیرا به سازها حداکثر ۰ / ۵ درصد وزنی قیرآبه را تشکیل می دهد. از قیرابه ها برای تهیه انواع مخلوطهای آسفالت سرد کارخانهای و یا مخلوط در محل، آسفالت سطحی، اندودهای قیری، درزگیری و لکه گیری رویه های آسفالتی، تثبیت خاک و ماسه و غبارنشانی می توان استفاده کرد. برای مصرف قیرابه ها معمولا نیازی به حرارت دادن آنها نیست، لذا از نظر اقتصادی و ایمنی بر انواع دیگر قیرها برتری دارند. اختلاط قیرآبه ها با سنگ دانه های مرطوب و با پخش قیرآبه روی بستر مرطوب شنی و یا آسفالتی راه در عملکرد قير آبه ها تأثیر منفی ندارد.

از نظر زیست محیطی و اقتصادی، قیر آبه هاء مناسب ترین و باصرفه ترین جایگزین برای قیرهای محلول محسوب می شوند زیرا

الف) انرژی مصرفی برای گرم کردن آنها به مراتب کمتر از قیرهای محلول است.

ب) به جای تبخیر و تصعید حلالهای نفتی موجود در قیرهای محلول و انتشار آنها در محیط زیست که موجب آلودگی شدید می گردد، در قير آبه ها فقط آب تبخیر می شود.

پ) هزینه حلالهای نفتی موجود در قیرهای محلول (حدود ۲۵ درصد وزنی)، در شرایط جاری بحران انرژی، به مراتب بیشتر از هزینه ماده امولسیون ساز (حدود ۰/ ۵ درصد) در قير آبه ها می باشد، قير آبه ها بر حسب نوع بار ذرهای ایجاد شده در سطح دانه های شناور قیر، به دو گروه اصلی و زیر گروه های فرعی دیگر به شرح زیر تقسیم می شوند.

قير آبه های آنیونیک با استفاده از فیرآبه سازهای املاح قلیایی اسیدهای آلی، سطح دانه های قیر، دارای بار منفی میشود. این قیر آبه ها را آنیونیک می نامند که خود به سه نوع زودشکن، کندشکن و دیرشکن تقسیم می گردد

انواع قير آبه های آنیونیک

قير آبه های آنیونیک | کندشکن MS |

زودشکن Rs

دیرشکن SS

RS-1

RS-2 HFRS-2

| MS-1 | MS-2 MS-2h HFMS-1 HFMS-2 HFMS-2h HFMS-2s

SS-1 SS-1h

پسوندها و پیشوندهای فوق دارای معانی زیر می باشد:

الف: پیشوند HF'، معرف ایجاد پوشش قیر با ضخامت بیشتر روی سنگدانه هاست.

ب؛ پسوندهای ۱ و ۲، به ترتیب معرف درصد قیر خالص کمتر و بیشتر در قير آبه می باشد.

پ؛ پسوند ، معرف کاربرد قير خالص سفت تر (درجه نفوذ کمتر) در قیرآبه است.

ت؛ پسوند و در فیرآبه کندشکن 25-HFMS ، نشانه کاربرد این قیر آبه برای اختلاط با مصالح ماسه ای است.

قير آبه های کاتیونیک با استفاده از قير آبه سازهایی از نوع ترکیبات آلی نمکهای آمونیوم و با آمین ها، سطح دانه های فیر دارای بار مثبت می شود. این قیر آبسه ها را قیر آبه های کاتیونیک می نامند.

قير آبه های کاتیونیک به سه نوع زودشکن، کندشکن و دیرشکن و هر یک نیز زیر گروه های مختلفی را دارد.

قیرهای دمیده قیرهای خالص را تحت فشار و در حرارت ۲۰۰ تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد هوا میدهند تا اتم های هیدروژن موجود در مولکول های قیر با اکسیژن هوا ترکیب شده و با ایجاد واکنش های پلیمریزاسیون، هیدروکربورهای سنگین تری به دست آید که درجه نفوذ کمتر و نقطه نرمی بیشتری نسبت به قیر خالص اولیه داشته باشد اختلاف نفطه نرمی و درجه شکستن قیرهای دمیده، که با آزمایش 52012DIN تعیین می شود به ۱۰۰ درجه می رسد. این قیرها در مقایسه با قیرهای خالص اولیه حساسیت کمتری در برابر حرارت دارند و درجه نفوذ آنها کمتر است

قیرهای دمیده، مصرف زیادی در راه سازی ندارد. این قیرها برای پر کردن ترکهای روسازی های بتنی و پر کردن درزهای رویه های بتنی استفاده می شود. معمولا خاصیت ارتجاعی فیرهای دمیده با مصرف افزونه های شیمیایی مخصوص افزایش می یابد و این حالت حتی در درجه حرارت های پایین که قیرهای خالص در آن درجه حرارت شکننده میشود، ثابت می ماند، از این نوع فیر دمیده که تا حدودی شبیه لاستیک است، برای پوشش کف کانال های آب استفاده میشود. در ایران سه نوع قیر دمیده R۸۵/ ۲۵ و R۹۰/۱۵ و R۱۱۰ / ۱۰ ساخته می شود که اعداد ۲۵، ۱۵ و ۱۰ درجه نفوذ این قیرها و ارقام ۸۵، ۹۰ و ۱۱۰ درجه نرمی آنهاست.

یکی دیگر از انواع قیرها نیز قیر محلول می باشد که در مقالات دیگر آن را معرفی خواهیم کرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در انقلاب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله انقلاب اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز انقلاب می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در انقلاب

در انقلاب آسفالت و آسفالت کاری معابر خود را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در انقلاب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله انقلاب در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز انقلاب می باشند.

 

 

 قیر#انقلاب  #ایزوگام    #آسفالت#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی