منطقه ۱۱

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 11

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 11 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

منطقه 11 تهران از نظر بافت ساختمانی، بافت فرسوده ای دارد و طبیعی است که ساختمان ها در این منطقه نیازمند عایق کاری و آب بندی باشند. برای عایق کاری و آب بندی نیز هم اکنون شرکت ایزوگام گستران در منطقه 11 آماده ی ارائه ی انواع خدمات عایق کاری و آب بندی می باشند. کلیه ی خدمات ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. شرکت ایزوگام گستران برای اجرای همه ی پروژه های خود بیمه نامه و ضمانت نامه ارائه می کند. مشاوران شرکت ایزوگام گستران در همه ی ساعات آمادگی لازم برای ارائه ی راهنمایی به شما شهروندان عزیز ساکن منطقه 11 را دارند. برای استفاده از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری کافی است با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در منطقه 11

لکه گیری ایزوگام و ترمیم ایزوگام از کارهای بسیار تخصصی است که شرکت ایزوگام گستران متولی اجرای پروژه هایی در این زمینه می باشد. شرکت ایزوگام گستران در منطقه 11 تمامی خدمات ترمیم ایزوگام و لکه گیری ایزوگام را با استفاده از یک تیم تخصصی و بسیار کارآزموده اجرا می نماید.

شرکت ایزوگام گستران علاوه بر لکه گیری ایزوگام فعالیت های دیگری را نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه می نماید. جهت دریافت این خدمات می توانید با مشاوران شرکت ایزوگام گستران در منطقه 11 تماس بگیرید. این شرکت آمادگی لازم را دارا می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 11 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 11 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در منطقه 11

شرکت ایزوگام گستران که خدمات قیرگونی را نیز ارائه می کند، می خواهد در ادامه اطلاعاتی را در خصوص قیرهای اصلاح شده به شما ارائه نماید.

قیرهای اصلاح شده با مواد شیمیایی تثبیت کننده

این قیرها از افزودن مواد شیمیایی تثبیت کننده به قیرهای خالص تهیه می شوند و باید با مشخصات ASTM D6154 مطابقت داشته باشند. قیرهای اصلاح شده با این مواد و یا اصلاح کننده های دیگری که ویژگی های مندرج در مشخصات فوق را تأمین نماینده در چهار گروه از قیر با درجه نفوذ ۱۸۵-۱۴۰ تا قیر با درجه نفوذ ۶۵-۳۵ تقسیم می شوند.

ساختمان شیمیایی قیر نفتی قیر از نظر ساختمان شیمیایی بسیار پیچیده و متشکل از انواع هیدروکربورهای مختلف است. ساختمان شیمیایی قیر و ساختار آن شدید به نفت خام اولیه ای که از آن مشتق شده و فرآیندی که جهت تولید آن به کار رفته بستگی دارد. ساختار و ترکیبات شیمیایی نفت خام نیز بسیار متنوع است. با توجه به نوع هیدروکربوری غالب در نفت خام، می توان آن را به سه دسته پارافین ها، آسفالتين ها و نفتن ها تقسیم نمود.

ساختمان شیمیایی قیرها بر اساس محل و منیع نفت خام اولیه با یکدیگر تفاوت دارد نحوه عملیات و فرآیند تولید در پالایشگاه (مانند هوادهی) نیز در ساختار شیمیایی قیر تغییر ایجاد می نماید.

به طور کلی عناصر تشکیل دهنده قیر عبارتند از: کربن، هیدروژن، گوگرد (سولفور)، اکسیژن و نیتروژن و برخی عناصر فلزی که به مقداری بسیار کم در آن یافت می شود. درصد هر یک از عناصر به شرح زیر می باشد - کربن - هیدروژن - سولفور - اکسیژن - نیتروژن

قیر، متشکل از ترکیبات مختلف هیدروکربوری است که با توجه به نحوه جداسازی ترکیبات آن را می توان به گروههای مختلف شیمیایی تقسیم بندی کرد. اجزای قیر را میتوان به دو گروه شیمیایی مشخص به نام آسفالتین ها و مالتنها (پترولن ها) تقسیم نمود. مالتنها نیز به گروههای ترکیبات آروماتیک ها، رزینها و اشباعها طبقه بندی می گردند. این چهار گروه به طور مشخص همیشه ثابت نیستند و قدری تداخل بین آنها وجود دارد.

برای بررسی اجزای شیمیایی قیر ابتدا باید آن را از یکدیگر تفکیک نمود. روش های مختلفی جهت تفکیک و جداسازی و شناسایی کمی و کیفی ترکیبات شیمیایی قیر وجود دارد. بدین منظور جداسازی با استفاده از ستون کروماتوگرافی متداول ترین روش می باشد. از آن جا که اجزای قیر دارای درجه های حلالیت مختلفی هستند، لذا با استفاده از حلال های مناسب با قدرت های مختلف و استفاده از ستون کروماتوگرافی می توان این جداسازی را انجام داد.

روش استاندارد در ASTM D4124 اجزای قیر را به چهار گروه اصلی: آسفالتين ها. آروماتیک های قطبی (رزین ها)، آروماتیک های نفتی و اشباع ها (پارافین ها) تفکیک می نماید. هر کدام از گروه ها دارای خواص فیزیکی و شیمیایی کاملا متفاوتی بوده و در ارتباط با خواص فیزیکی و شیمیایی قیر تأثیر مستقل و جداگانه ای دارند که در مجموع خواص قیر، ناشی از تأثیرات این ترکیبات، با توجه به نسبت های کمی آنها می باشد.

تئوری ویسکو- الاستیک قیرهای راهسازی

مطالعه خواص روائی قیر نشان میدهد که قیر دارای خواص روانی پیچیده ای است و خواص روانی آن نه تنها به نوع قیر، بلکه به درجه حرارت و زمان بارگذاری نیز بستگی دارد. تنها معیاری که عملا در انتخاب قیر برای مصارف مختلف مد نظر قرار می گیرد، نتایج چند آزمایش تجربی بر روی آن است. از طرف دیگر، قیرها در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، لذا بهتر است معیار بهتری برای تشخیص مناسب بودن قیر جهت کاربردی خاص در دست داشت و این معیار همان مدول طاقت (یا مدول سفتی) میباشد که در مفهوم کلی مشابه مدول یانگ است و در تشریح خواص مکانیکی پلیمرهای ترموپلاستیک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. تئوری مدول طاقت با جرح و تعدیل مختصری در مورد قیرهای رامسازی نیز به کار گرفته می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 11 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 11 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در منطقه 11

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 11 همچنین اقدام به فروش آسفالت و اجرای پروژه های آسفالت کاری را با قیمت های درب کارخانه و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران در منطقه 11 مشاوران و کارشناسان زیادی را تربیت نموده است برای پاسخ گویی به سوالات مردم در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در منطقه 11 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 11 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 11 می باشند.

 

 

 

 قیر#منطقه 11 #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی