ایزوگام قیرگونی آسفالت در کمیل

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در کمیل

شرکت ایزوگام گستران در کمیل ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

ای اهالی بی خبر محله ی کمیل برخیزید که امروز شانس در خانه تان را زده و شرکت معتبر و با سابقه ی ایزوگام گستران آماده ی ارائه ی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به اهالی ساکن محله ی کمیل است. پس همین حالا اقدام کنید. تلفن را بر دارید و با کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در کمیل تماس بگیرید تا آنها عایق مناسب منزلتان را به شما معرفی کنند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در کمیل

یکی از خدمات ارزشمندی که شرکت ایزوگام گستران در کمیل ارائه می کند، خدمات ایزوگام و نصب آن است که این جزء دسته ی بزرگتر خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. جهت دریافت این خدمات با مشاوران شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در کمیل با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کمیل در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کمیل می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در کمیل

برای خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام بهترین کار تماس گرفتن با مشاوران شرکت ایزوگام گستران و دریافت مشاوره از آنها به صورت تخصصی می باشد. این مشاوره ی تخصصی شامل آگاهی از نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری است. اگر در محله ی کمیل به دنبال دریافت خدمات عایق کاری هستید، کافی است با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. این شرکت آمادگی لازم برای ارائه خدمات را دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در کمیل با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کمیل اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کمیل می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در کمیل

دانه بندی مخلوطهای آسفالتی

دانه بندی انواع مخلوطهای آسفالت گرم و بتن آسفالتی با توجه به نوع مصرف آنها در روسازی و بر حسب اینکه متراکم و پیوسته ای باز و متخلخل باشند، باید ویژگی های خاصی را داشته باشند.

۲ - ۲ ، سنگ دانه ها

سنگ دانه ها از معادن سنگ کوهی یا قلوه سنگ های درشت رودخانه ای نهبه و طی دو مرحله جداگانه، در سنگ شکن های فکی و سپس دوار (کوبیت)، شکسته می شود. مصالح پس از شکسته شدن، دانه بندی شده (با سرند کردن) و در قسمتهای مجزا به صورت مصالح درشت دانه، میان دانه و ریزدانه انبار می گردد.

در صورتی که استخراج سنگ از معدن به دلایل مختلف اقتصادی نبوده و با تهیه مواد سوزا (انفجاری) امکان پذیر نباشد، می توان برای اساس قیری، از شکستن مخلوط شن و ماسه درشت رودخانه و برای رویه و آستر، از شکستن قلوه سنگ رودخانه ای استفاده کرد.

مصالح سنگی انواع آسفالت گرم و بتن آسفالتی باید سخت، محکم، بادوام، تمیز، مکعبی شکل و عاری از هرگونه مواد آلی، رسی، شیستی، پوشش خاکی و دانه های سست بوده و برای هر قطعه ای از پروژه از یک معدن تهیه شده باشد. در صورتی که مصالح درشت و متوسط اندود خاکی داشته باشند، باید قبل از مصرف شسته شوند.

چنانچه ماسه طبیعی به عنوان بخشی از مصالح سنگی مورد استفاده قرار گیرد، در صورت لزوم باید شسته شود.

مشخصات سنگدانه های درشت و ریز برای قشرهای اساسی قیری آستر و رویه، باید با جدول ۲-۴ مطابقت داشته باشد. مصالحی که فاقد ویژگی های این جدول هستند باید از کارگاه خارج گردند.

۲ - ۲ - ۲ . تهیه مصالح سنگی مخلوط مصالح سنگی و هر یک از اجزای درشت و ریز آن که در مخلوطهای آسفالت گرم و بتن آسفالتی مصرف می شود، باید با رعایت دقیق مطالب مشروحه زیر تهیه و انبار شده و سپس مصرف گردند.

۱ - ۲ - ۲ - ۲ ، معادن و آزمایش مصالح معادن مصالح رودخانه ای و سنگ تعیین شده در مشخصات فنی خصوصی برای عملیات آسفالتی و نیز منابعی که توسط پیمانکار پیشنهاد می شود، باید از نظر کمیت و کیفیت و انطباق نتایج حاصله با ارزش های مندرج در این فصل آزمایش گردند. مصرف مصالح از هر منبع فقط هنگامی مجاز خواهد بود که مورد تأیید کتبی دستگاه نظارت قرار گرفته باشد.

مصالح مصرفی برای عملیات آسفالتی، منحصرا باید از یک معدن و از یک جنس و کیفیت انتخاب شود. به جز در مواردی که جهت اصلاح دانه بندی مخلوط مصالح سنگی و با انطباق آنها با مشخصات کاربرد مصالح دیگری توسط دستگاه نظارت ضروری تشخیص داده شود. علاوه بر آزمایشات اولیه جهت شناسایی کیفیت مصالح معدن با معادن انتخاب شده، در صورت لزوم و به تشخیص دستگاه نظارت، باید نسبت به انجام آزمایشات اضافی لازم در حین تولید و بهره برداری نیز اقدام نمود

انبار کردن مصالح مصالح سنگی درشت و ریز باید به نحوی در کارگاه انبار شود که با یکدیگر مخلوط نشده و کیفیت و مرغوبیت آنها از لحاظ مصرف از بین نرود. برای جدا کردن مصالح میتوان از تیغه های آجری یا هر وسیله قابل قبول دیگری استفاده نمود

کاربرد بولدوزر و لودر برای انبار کردن و جمع کردن مصالح قابل قبول نخواهد بود. اگر ماسه طبیعی به عنوان بخشی از مصالح ریز مصرف می شود، باید جداگانه انبار گردد.

محل انبار مصالح سنگی باید قدری مرتفع تر و برجسته تر از پیرامون آن باشد تا زهکشی آب در بستر زیرین مصالح سنگی به نحو مطلوبی انجام شده و آبهای سطحی به سرعت از جسم مصالح به خارج هدایت گردند

۳ - ۲ - ۲ - ۲ ، تفکیک مصالح و دانه بندی آنها در کلیه عملیات آسفالت گرم و بتن آسفالتی جهت انطباق کامل دانه بندی مخلوط با فرمول کارگاهی و تأمین یکنواختی آن، مخلوط مصالح سنگی تولید شده را قبل از مصرف با توجه به حداکثر اندازه سنگ دانه باید حداقل به دو جزء درشت دانه و یک جزء ریزدانه و با بیشتره به نحوی که هر یک از اجزا دانه بندی معیتی داشته باشد، جدا و انبار نمود. دانه بندی مصالح درشت دانه (مانده روی الک ۴

/ ۷۵ میلی متر شماره ۴) بعد از تفکیک، با توجه به حداکثر اندازه سنگ دانه باید با یکی از دانه بندی های جدول شماره ۲-۵ و مصالح ریزدانه نیز (رد شده از الک ۴ / ۷۵ میلی متر شماره ۴) با یکی از دانه بندی های مندرج در جدول شماره ۲-۶ تطبيق تماید

از دانه بندی های دیگری غیر از دانه بندی جدول های ۲ و ۲-غ، با تأیید دستگاه نظارت می توان استفاده کرد

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در کمیل با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کمیل در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کمیل می باشند.

 

 

 

کمیل   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی