ایزوگام قیرگونی آسفالت در کارون

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در کارون

شرکت ایزوگام گستران در کارون ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

همه در فکر آسایش و راحتی خود هستند و کسانی که آسایش و راحتی برایشان مهم باشد، حتما از عایق خوب و مناسبی برای عایق کاری و آب بندی ساختمان خود استفاده می کنند. در این خصوص باید در نظر داشته باشید که آب بندی و عایق کاری از موارد مهمی است که در همه ی ساختمان ها اجرا می شود. عایق کاری و آب بندی با استفاده از نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری   قابل اجرا است.

شرکت ایزوگام گستران در کارون همه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را در نظر داشته و ارائه می نماید و همه ی کارشناسان این شرکت در تلاش هستند تا خدمات خوبی را به همه مشتریان محله کارون ارائه نمایند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در کارون

برای استفاده از ایزوگام های مرغوب و استاندارد ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران با واحد مشاوره در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری تماس بگیرید و از آنها در مورد تقاضای خود راهنمایی بخواهید. شرکت ایزوگام گستران در کارون کلیه ی خدمات مربوط به عایق کاری را با قیمت های فوق استثنایی ارائه می نماید. این شرکت دارای تیم های اجرایی بسیار قوی بوده و در زمینه ی نصب ایزوگام کادر ویژه ای را تربیت کرده است. اهالی محله ی کارون بسیار خوش شانس هستند که ایزوگام را با کیفیت عالی و از برندهای معتبری هم چون ایزوگام دلیجان دریافت می کنند. برای پایان کار خود بیمه نامه نیز دریافت می کنند. بنا بر این برای پرسیدن سوالات خود از کارشناسان ما با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در کارون با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کارون در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کارون می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در کارون

اگر در ذهن خود سوالاتی در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری دارید هم اکنون وقت آن رسیده که با شرکت ایزوگام گستران و کارشناسان بسیار خبره اش تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. کارشناسان و مشاوران شرکت ایزوگام گستران همواره پاسخ گوی شما می باشند.

قیرگونی یکی از عایق هایی است که عایق کاران شرکت ایزوگام گستران برای عایق کاری و آب بندی فضاهای داخلی از آن استفاده می کنند. قیر از تقطیر نفت خام بدست می آید و به تنهایی نیز خاصیت ضد آب بودن را دارد. البته گونی برای تثبیت قیر و جلوگیری از روان شدن آن استفاده می گردد. به این ترتیب ترکیب قیر و گونی با هم یک عایق بسیار قوی را تشکیل می دهد لذا اگر می خواهید مشاوران ما در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری برایتان توضیح دهند با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در کارون با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کارون اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کارون می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در کارون

- انواع و اندازه سنگ دانه براي مصالح سنگي پوششي در اندودهاي آب بندي

اندودهاي آب بندي با اندازه، شكل و دانه بندي مختلف مصالح سنگي ساخته مي شود. عوامل مختلف بر انتخاب مصالح

سنگي اندود آب بندي تأثير مي گذارد كه عبارتند از:

بافت سطحي

۱ اينچ براي بافت درشت و / ۳ اينچ يا ۲ / بافت سطحي مطلوب مي تواند با استفاده از اندازه ماكزيمم سنگ دانه ها از ۴

/۸ ۳ اينچ يا /۴ ۱ اينچ براي بافت ريزتر بدست آيد.

حجم ترافيك

حجم ترافيك مي تواند بر انتخاب اندازه سنگ دانه تأثير بگذارد . براي حجم ترافيك بالا بايد از سنگهاي كوچك استفاده شود كه چسبنده تر است چرا كه در اين صورت احتمال كمتري در شكستن شيشه و چراغهاي اتومبيل ها وجود دارد.

مسائل اقتصادي و يا در دسترس بودن

مسائل اقتصادي و يا قابليت دسترسي مي تواند باعث استفاده از سنگهايي با ميزان فيلر بيشتر شود.

شكل ظاهري يكنواخت بهترين حالت شكل ظاهري يكنواخت و كمترين مقدار سرخوردگي ، با استفاده از سنگدانه با م يزان كمي فيلر بدست۱ اينچ تا ۰) از مصالح سنگي باعث ايجاد سطح موزاييكي / مي آيد. حذف فيلرها و ريزدانه ها (معمولاً كوچكتر از ۴ يكنواخت مي شود.

لغزش مصالح سنگي پوششي

يك لايه سنگ درشت دانه مي تواند به عدم لغزش مصالح سنگي پوششي روي يك اندود آب بندي جديد و تحت ترافيك اوليه كمك كند.

دوام و پايداري اندود آب بندي

دوام اندود آب بندي به سختي و ميزان گيرش اندودهاي آب بندي بستگي دارد. بهتر است كه از سنگي استفاده شود كه در مرحله ساخت و در زير ترافيك نشكند و خرد نشود.

سنگهاي طبيعي و يا خردشده از هر دو نوع مصالح سنگي طبيعي و خردشده استفاده مي شود. سنگهاي طبيعي خرد نشده از سنگهاي خرد شده ارزانتر هستند و ظاهر كروي تري دارند ، در نتيجه سطح تماس كمتري با سطح روسازي قبلي و آسفالت دارند كه اين امر اندودهاي آب بندي آسفالت سبب جابجايي آنها در زير ترافيك مي شود، بنابراين اغلب به قير بيشتري براي ثابت نگه داشتن آن نياز است. پس استفاده از سنگ دانه خردشده (كه خوب درجه بندي شده باشد) ترجيح داده مي شود.

مصالح سنگي يك اندازه

مصالح سنگي يك اندازه، سطحي موزاييكي و يكنواخت را ايجاد مي كند. بدون مخلوط كردن مصالح سنگي ريزدانه، مصالح سنگي يك اندازه تمايل دارند تا زير ترافيك بچرخ ند. اضافه نمودن سنگ درشت دانه بعد از غلتك زني و قبل از باز شدن بخش اندود شده به روي ترافيك، مي تواند از جابجايي سنگ جلوگيري كند.

گردوخاك و رطوبت

سنگ دانه هاي پوششي روي اندودها بايد بدون گردوخاك باش ند. اگر سنگ دانه ها هنگام اضافه شدن مرطوب باشند، نتيجه بهتري حاصل مي شود. سنگ دانه بايد به صورت انبوه نمناك شود.

دانه بندي

دانه بندي سنگ دانه هاي پوششي بايد با الك خيس انجام شود . اين روند براي دانه بندي و كنترل ريزدانه هايي كه از الك شماره ۲۰۰ عبور مي كنند، مهم است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در کارون با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کارون در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کارون می باشند.

 

 

 

کارون    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی