ایزوگام قیرگونی آسفالت در نواب

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در نواب

شرکت ایزوگام گستران در نواب ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

محله ی نواب یکی از قسمت های شهر دارای ساختمان های بسیار زیاد است. اگر اصول ساخت و ساز در این ساختمان ها رعایت شده باشد تمامی قسمت های ساختمان عایق شده و نیاز به عایق کاری ندارد. اما اگر هر بخش از ساختمان بوی نم و رطوبت داشته باشد باید نسبت به عایق کاری و آب بندی آن هر چه سریع تر اقدام کرد.

نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری از جمله پروژه های موفقی اجرا شده توسط شرکت ایزوگام گستران در نواب بوده است. پس اگر منزل شما در نواب نیازمند عایق کاری است، همین حالا اقدام نمایید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در نواب

عایق مناسب ساختمان من چیست؟ این سوالی است که خیلی از افراد درگیر و متقاضی عایق کاری از مشاوران و کارشناسان ما می پرسند. باید گفت که تا محل مورد نظر عایق کاری توسط کارشناسان ما بازدید نشود نمی توان گفت چه عایقی مناسب این محل است به هر حال هر نوع عایقی که مورد نیاز باشد، توسط تیم خبره ی ایزوگام گستران قابل اجراست. شرکت ایزوگام گستران عایق هایی نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به همه ی مشتریان خود ارائه می کند. این عایق ها استاندارد بوده و دارای مهر استاندارد می باشد. رول های ایزوگام دارای بر چسب مشخصات فنی از وزن و متراژ تا مواد تشکیل دهنده می باشد. شرکت ایزوگام گستران برای همه ی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری بیمه نامه ارائه می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در نواب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نواب در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نواب می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در نواب

برای کنترل کیفیت مواد قیری و کارهای انجام شده باید، حداقل یک بار در مرحله شروع آسفالت و همچنین در حین اجرای کار و متناسب با پیشرفت عملیات، هر وقت که دستگاه نظارت لازم بداند، آزمایش های مشروحه در این فصل روی قیرهای مصرفی، انجام شود.

آزمایش های متعددی چون آزمایش تعیین وزن مخصوص قیر، آزمایش تعیین نقطه نرمی، آزمایش تعیین نقطه اشتعال و سوختن، آزمایش تعیین درجه یا نقطه اشتعال قیرهای خالص، آزمایش قابلیت نفوذ (تعیین درجه نفوذ قیر)، آزمایش تعیین خاصیت کشسانی (انگمی) قیر، آزمایش نقطه (درجه) شکنندگی قیر (در اثر یخ زدگی)، تقطیر قیر و تعیین اجزای متشکله آن، آزمایش تعیین افت وزن در مقابل حرارت، آزمایش تعیین مقدار آب، تعیین مقدار خاکستر و تعیین حلالیت قیرها در این فصل آمده است که نتایج آن جهت استفاده از قیرهای مصرفی ضروری است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در نواب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نواب اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نواب می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در نواب

آسفالت گرم مخلوطی از مصالح سنگی و قیر خالص است که بر حسب نوع دانه بندی مصالح سنگی و قیر مصرفی، بین حداقل ۱۰۵ الی حداکثر ۱۶۳ درجه سانتی گراد در کارخانه آسفالت تهیه و در محدوده همین حرارت روی سطوح آماده شده راه مانند بستر روسازی تقویت می گردد. زیراساس، پوشش های گوناگون آسفالتی سرد و گرم و رویه های بتنی پخش و کوبیده می شود.

در گروه مخلوطهای آسفالت گرمه بتن آسفالتی، ممتاز ترین، مقاوم ترین و بادوام ترین نوع آن است که از اختلاط مصالح سنگی مرغوب و شکسته با دانه بندی منظم و پیوسته و قير خالص، ضمن اعمال کنترل و نظارت دقیق در کلیه مراحل تولید به دست می آید. بتن آسفالتی در کلیه قشرهای مختلف روسازی راه و در هرگونه شرایط جوی و ترافیکی بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده است. در حالی که در شرایط مشابه، کاربرد سایر انواع آسفالت های گرم با دانه بندی های گسسته، باز و یا منظم، محدودیت های زیادی دارد

انواع مخلوطهای آسفالت گرم و پتن آسفالتی مصرفی در قشرهای روسازی راه، شامل قشر رویه (تو پکا)، قشر آستر (بیندر اساس قیری و ماسه آسفالت است

آزمایش های اصلی آسفالت گرم، شامل روش مارشال، آزمایش وزن مخصوص آسفالته آزمایش تاب فشاری و تغییر شکل نسبی، آزمایش فضای خالی آسفالت، آزمایش تعیین درصد حجمی فضای خالی آسفالت و ... می باشد.

محاسبات طرح مارشال

پس از تهیه نمونه های آسفالت طبق استاندارد مربوطه، بایستی آزمایش های زیر انجام شود تا بتوان به کمک نتایج حاصله نسبت به تهیه طرح آسفالت اقدام نمود. الف) آزمایش وزن مخصوص واقعی؛ ب) آزمایش تاب فشاری پ) آزمایش تعیین تغییر شکل نسبی؛ ت) آزمایش تعیین درصد حجمی فضای خالی آسفالت ث) محاسبه درصد حجمی فضای خالی مصالح سنگی آسفالت

نتایج آزمایش های الف و ب وپ در جدول شماره ۱-۷ درج می شود و نتایج آزمایشی که به منظور تعیین درصد حجمی فضای خالی آسفالت انجام می گردد در جدول شماره ۱۶ ثبت می شود، سپس با استفاده از اعداد مندرج در این جداول، نسبت به محاسبه درصد حجمی فضای خالی مصالح سنگی به شرحی که قبلا آمده است، اقدام می گردد. این قسمت خود شامل ۴ مرحله است که بایستی به ترتیب زیر محاسبه گردند؛ ١. محاسبه درصد قیر جذب شده؛ ۲، محاسبه وزن مخصوص واقعی تصحیح شده؛ ٣. محاسبه درصد حجمی قیر مؤثر آسفالت ۴، محاسبه درصد قیر جذب شده

تعیین مناسب ترین درصد قیر شکل کلی منحنی های آزمایش مارشال در تصویر شماره ۱-۳ ملاحظه و به کمک آنها مناسب ترین درصد قیر آسفالت مورد آزمایش، تعیین می گردد. هدف از تعیین مناسب ترین درصد قیر، عبارت از تعیین درصد قیری است که آسفالت تهیه شده بر مبنای آن دارای بهترین مشخصات باشد، یعنی وزن مخصوص و تاب فشاری آن به ماکزیمم نزدیک و به علاوه درصد حجمی فضای خالی آسفالت نیز در حدود دلخواه باشد. به هین دلیل میانگین درصد قیرهای منحنیهای الف، ب و ب تعیین می شود

الف) درصد قیر نسبت به ماکزیمم وزن مخصوص: ۵/ ۱۵

ب) درصد قیر نسبت به ماکزیمم تاب فشاری ۵۰۰

پ) درصد قیر به ازای ۴ درصد فضای خالی (برای قشر آستر): ۴/۳۰

ت) میانگین درصد قیر نسبت به مخلوط ۴/۸۱: عدد ۴ / ۸۱ درصد را به عنوان مناسب ترین درصد قیر گزارش می نمایند.

در ضمن باید دانست که منحنی نمایش تغییرات درصد قیر تعیین شده، بایستی در حوالی این مینیمم قرار گیرد. در طرح آسفالت، همیشه بایستی میزان تغییر شکل نسبی آسفالت گزارش شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در نواب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نواب در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نواب می باشند.

 

 

 

نواب    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی