ایزوگام قیرگونی آسفالت در دامپزشکی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در دامپزشکی

شرکت ایزوگام گستران در دامپزشکی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

همه ی ما باید به فکر باشیم تا خدای ناکرده در ساختمان خود دچار آسیب نشویم. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران در حوزه های نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. شرکت ایزوگام گستران بیست سال در زمینه ی عایق کاری و آب بندی فعالیت دارد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در دامپزشکی

ایزوگام و ایزوگام کاری و ترمیم ایزوگام یکی از امور تخصصی است که برای اجرای آن باید به متخصصان آن مراجعه نمود. شرکت ایزوگام گستران تا کنون متخصصان زیادی را در زمینه نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری پرورش داده است . برای استفاده از این متخصصان کافی است با شرکت ایزوگام گستران در دامپزشکی تماس بگیرید. تا از راهنمایی های ارزشمند آنها استفاده نمایید.

ایزوگام و ایزوگام کاری در تخصص ماست.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در دامپزشکی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دامپزشکی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دامپزشکی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در دامپزشکی

آزمایشهاي قیرهاي خالص : 1 -آزمایش درجه نفوذ 2 -آزمایش کند روانی 3 -آزمایش درجه اشتعال 4 -آزمایش افت وزنی قیر در اثر حرارت 5 -آزمایش لعاب نازك قیر 6 -آزمایش قابلیت شکل پذیري قیر (انگمی) 7 -آزمایش تعیین درجه خلوص 8 -آزمایش تعیین چگالی قیر 9 -آزمایش تعیین درجه نرمی قیر آزمایشات قیرهاي محلول : 1 -آزمایش کند روانی 2 -آزمایش درجه اشتعال 3 -آزمایش تقطیر 4 -آزمایش تعیین قیر با درجه نفوذ 100 5 -آزمایش پیاله شناور 6 -آزمایش تعیین درصد آب آزمایشات امولسیون هاي قیر: 1 -آزمایش کند روانی 2 -آزمایش نشست 3 -آزمایش پایداري 4 -آزمایش دانه بندي 5 -آزمایش قابلیت دمولوسیون 6 -آزمایش اختلاط با سیمان 7 -آزمایش قابلیت اندود کردن و مقاومت در برابر آب 8 -آزمایش تعیین بار ذره اي 9 -آزمایش تقطیر 10 -آزمایش رده بندي

آزمایش هاي قیر هاي خالص 1 -آزمایش درجه نفوذ: براي تعیین سختی نسبی قیرهاي خالص و قیرهاي دمیده بکار می رود. تعریف درجه نفوذ یک قیر : مقدار طولی است (برحسب دهم mm(که سوزن استانداردي به شکل معین در مدت زمان 5 ثانیه تحت اثر یک وزنه 100 گرمی در قیر مورد آزمایش که حرارت 20 درجه سانتیگراد دارد، فرو می رود.

هرچقدر آب و هواي منطقه اي گرم تر و یا میزان آمد و شد بیشتر و سنگین تر باشد باید (از قیر با درجه نفوذ کمتر استفاده شود) 2 -آزمایش کند روانی:

آزمایش کند روانی براي تعیین خاصیت روانی قیرها در درجه حرارت هاي بالا انجام میگیرد.(معمولا درجه حرارت هایی است که در عمل مخلوط هاي قیري ساخته شده و بکار میروند) هر اندازه قیري نسبت به گرما حساس تر باشد،در درجه حرارت هاي بالا کند روانی آن کمتر خواهد بود. آزمایش تعیین کند روانی با استفاده از روشهاي مختلف انجام می شود که معمولترین آنها عبارتند از: الف) استفاده از وسیله اندازه گیري کند روانی کینماتیکی ب) استفاده از کند روانی سنج سی بولت– فیورول در هر دو این آزمایشات قیر در دماي 135 درجه سانتیگراد قرار دارد.. توضیح مختصر در روش دوم : زمان لازم براي آنکه مقدار 60 cm³ قیر مایع در دماي 135 درجه سانتیگراد از تنفس می شود. اهمیت بحث در مورد کند روانی الف) نحوه ي ساخت و اجراي مخلوط هاي قیري ب) نحوه ي عملکرد در روسازي هاي زیر آسفالتی هرگاه کند روانی افزایش یابد در زمستان مشکل داریم و هر گاه کاهش یابد در تابستان مشکل داریم. (

3 -آزمایش درجه اشتعال point flash درجه اشتعال قیر درجه حرارتی است که وقتی گرماي قیر به آن درجه حرارت می رسد، با نزدیک کردن شعله اي به سطح آزاد قیر، شعله اي در یک نقطه از سطح قیر تشکیل می شود. اهمیت آزمایش درجه اشتعال : با تعیین درجه اشتعال قیر ، حداکثر حرارتی را که بدون خطر آتش سوزي می توان قیر را گرم کرد بدست می آید. 4 -آزمایش افت وزنی قیر در اثر حرارت این آزمایش براي بدست آوردن میزان کاهش وزن قیرها در اثر حرارت انجام می شود. این کاهش وزن در اثر تبخیر قسمتی از روغن هاي نفتی موجود در قیر بوجود می آید. نحوه ي آزمایش: مقدار 50 گرم از قیر مورد نظر را در ظرف استوانه اي (به قطر داخل mm 55 و عمق 35mm (از جنس فلز یا شیشه با کف مسطح قرار می دهیم و سپس در داخل گرمخانه اي به مدت 5 ساعت در دماي ثابت 163 درجه (حدود درجه پخت آسفالت) میگذرانیم. گرم خانه مجهز به تهویه هوا است . نتیجه آزمایش به صورت افت وزنی نمونه قیر بر حسب درصد تعیین و گزارش می شود. 5 -آزمایش لعاب نازك قیر - براي تعین نشانه اي از سخت شدن قیرها در اثر حرارت (تبخیر روغن ها و اکسیداسیون) از این آزمایش استفاده می شود. - از مصرف قیرهایی که در اثر حرارت (حدود درجه پخت آسفالت) به میزان قابل ملاحظه اي بر سختی آنها اضافه می شود و باید خودداري کرد. (به دلیل حرارت یا تماس هوا دوام و چسبندگی کاهش می یابد و فرسوده تر می شود) ادامه آزمایش شماره 4)لعاب نازك قیر) - هر قدر قیر با حجم مفید و سطح بیشتري در تماس با هوا، حرارت داده شود، قیر مورد نظر بیشتر سخت می شود . ص 5 علت: 1 -تبخیر روغن هاي موجود در قیر 2 -از دست دادن هیدروژن

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در دامپزشکی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دامپزشکی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دامپزشکی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در دامپزشکی

تمامی شرکت های دولتی، خصوصی و خصولتی توجه فرمایید هم اکنون شرکت ایزوگام گستران در دامپزشکی آماده ارائه خدمات آسفالت و اسفالت کاری می باشد و می تواند با شما قرار دادهای رسمی را ببندد. شرکت ایزوگام گستران همچنین می تواند آسفالت را به صورت کلی و جزئی به فروش برساند. شرکت ایزوگام گستران نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به شما ارائه می کند. همچنین

آسفالت کاری پارکینگ ها در دامپزشکی

آسفالت کاری راه ها در دامپزشکی

آسفالت کاری کوچه ها در دامپزشکی

آسفالت کاری فضاهای آزاد در دامپزشکی

آسفالت کاری پیاده روها در دامپزشکی

از جمله پروژه های شرکت ایزوگام گستران بوده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در دامپزشکی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دامپزشکی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دامپزشکی می باشند.

 

 

 

 

 

دامپزشکی   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی