ایزوگام قیرگونی آسفالت در امام خمینی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در امام خمینی

شرکت ایزوگام گستران در امام خمینی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

بهترین موقعیتی که امروز نصیب مردم محله امام خمینی شده است، حضور و خدمت رسانی شرکت ایزوگام گستران در حوزه های نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. به نظر می رسد در این ایام استفاده از یکی از انواع عایق ضد آب امری مهم باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در امام خمینی

یکی از قسمت های رطوبت زای منازل انبار و زیر زمین است. در این قسمت می خواهیم توضیح کوتاهی در مورد عایق کاری انبار ارائه دهیم. ایزوگام عایق پیش ساخته ی مناسب برای انبارها، در شرکت ایزوگام گستران در امام خمینی با کیفیت و استاندارد ارائه می گردد.

انتخاب برای ضد آب انداختن انبار خود مرحله بزرگی است. با توجه به سیستم های جدید محافظت از زیرزمین در بازار ، استخدام پیمانکار انجام می شود. تنها انتخاب شما هنگام تصمیم گیری در مورد نیاز یا عدم مقاومت در برابر آب در زیر زمین برابر شما نیست. شما مجبور نیستید برای داشتن زیرزمین مرطوب و نشتی مذاکره کنید. در حقیقت، در حال حاضر شواهد زیادی وجود دارد که توصیه می کند شماره 1 نباید یک انبار مرطوب داشته باشد. در این صورت شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که پول لازم برای این کار را دارید ، یک مزیت کاملاً خشک و قابل زندگی زیرزمین کار بسیار قابل دستیابی است.

اشتباه رایج هنگام تصمیم گیری این افراد برای نصب انبار ، توسط بسیاری از صاحبان خانه انجام شده است. سیستم های ضد آب ممکن است این تصور باشد که شما به هیچ وجه مجبور نیستید یکبار تعمیرات را در نظر بگیرید. در واقع ، شما مجبور خواهید بود که خدمات زیرزمینی زیرزمینی خود را انجام دهید و یک شخص نیز خدمات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. عوامل بیرونی که باید نگران باشید اگر دقیقاً به نمای خارجی احتمالی توجه داشته باشید. عواملی که باعث نشت می شوند ، ممکن است هر مسئله ای را ایجاد کنید از بین ببرید.

اگر از سیستم ضد آب زیرزمین داخل خانه خود استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که همچنین افراد در حال بررسی پایه های خاص در خارج از خانه شما هستند. هیدرواستاتیک فشار (زمین اشباع شده از آب که به سمت زیرزمین های شما قرار می گیرد) مهم خواهد بود. هنگامی که به منظور ایجاد ترک و رطوبت در دیواره های شما ایجاد می شود ، عنصر علی است. بااینکه شما از سیستم های ضد آب انبار در قسمت های داخلی استفاده کرده اید ،اما ممکن است هنوز در قسمت های بیرون نیاز به تغییر داشته باشید. به سیستم ضد آب داخل زیرزمین فکر کنید زیرا آرایش برای شما مناسب است

شخصاً در زیرزمین ، ممکن است شخص هنوز تخلیه یا حتی نوعی نقصی در زیر آن داشته باشد. تخلیه یا حتی نوعی علاوه بر این ممکن است خانه بیرونی برای محافظت از دیوارهای خود از سیستم ضد آب انبار استفاده شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در امام خمینی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امام خمینی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امام خمینی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در امام خمینی

اگر می خواهید خانه ی خود را در محله ی امام خمینی با استفاده از عایق قیرگونی، ضد آب نمایید، پیشنهاد ما به شما شرکت ایزوگام گستران است. شما می توانید با اعتماد کامل به نصابان شرکت ایزوگام گستران، قیرگونی یک لایه یا دو لایه منزل خود را به این شرکت بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در امام خمینی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امام خمینی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امام خمینی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در امام خمینی

آسفالت حفاظتی یکی از انواع آسفالت می باشد که برای طول عمر آسفالت مفید است و در سبک ها و روش های مختلف انجام می شود، شرکت ایزوگام گستران در امام خمینی پخش مخلوط آسفالت حفاظتی اسلاری سیل را به صورت زیر اجرا می کند.

پخش مخلوط آسفالت حفاظتی اسلاری سیل

جعبه پخش مصالح باید حتی المقدور پهن بوده و اسلاری سیل در عرض وسیع تری پخش شود تا ایجاد درز طولی ناشی از قرار گرفتن روی لایه کنار هم به حداقل برسد. در هر صورت چنانچه ایجاد اتصال ناگزیر باشد باید ترتیبی اتخاذ کرد تا حتی المقدور محل اتصال در امتداد مسیری که قرار است برای جدایی خطوط ترافیک خط کشی شود، واقع گردد تا کمتر زیر عيور مستقيم ترافیک قرار گیرد

همچنین باید دقت شود که اتصال جدید دقیقا روی محل اتصال لایه زیرین واقع نگردد و دو اتصال زیرین و فوقانی روی هم قرار نگیرند. بدین منظور لازم است خطوط اتصال لايه ها حداقل ۱۵ سانتی متر از هم فاصله عرضی داشته باشد

هنگام پخش اسلاری سیل دمای سطح روسازی چنانچه هوا رو به سردی است، نباید از ۲۵ درجه سانتی گراد کمتر باشد و چنانچه هوا رو به گرمی می رود نباید کمتر از ۱۵ درجه سانتی گراد گردد.

تکمیل کار با عملیات دستی نقاطی که امکان پوشش با دستگاه اسلاری سیل را ندارند، باید همزمان با ماله دستی پخش و پوشش شوند. در این امر باید دقت کافی مبذول شود تا سطح نهایی تفاوتی با سطح پخش شده با دستگاه نداشته باشد، همچنین لازم است از ایجاد خطوط ناشی از جاری شدن فیرآبه، حین پخش اسلاری سیل یا خطوط ایجاد شده، به علت وجود سنگدانه های درشت تر از اندازه و یا خرابی ماله دستگاه اسلاری سیل پیشگیری کرد.

غلتک زنی

عموما نیازی به غلتک زنی مخلوط های اسلاری سیل نیست، اما برای دانه بندی نوع ۳ که درشت تر و ضخامت لایه نیز ضخیم تر است، در صورتی که اسلاری سیل برای جاده های پر ترافیک و یا روکش باند فرودگاه و یا محوطه پارکینگ باشد، بهتر است به غلتک زده شود. در این صورت باید از یک غلتک چرخ لاستیکی ۵ تنی که فشار چرخ های آن حدود۳ / ۵ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است، استفاده کرد. باید دقت نمود تا تمام سطح حداقل پنج بار زیر عبور غلتک قرار گیرد. غلتک زنی نباید قبل از آن که اسلاری سیل سفت شود و با قير آبه کاملا بشکند آغاز گردد. این بدان معنی است که عملیات غلتک زنی را تا

هنگامی که قیر آیه شروع به شکستن نماینه باید به تعویق انداخت. اما در هر صورت قبل از شکست کامل قير آبه باید غلتک زنی آغاز و پایان یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی اجرای آسفالت و انواع آسفالت با شرکت ایزوگام گستران در امام خمینی تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در امام خمینی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امام خمینی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امام خمینی می باشند.

 

 

 

 

 قیر#امامخمینی #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی