ایزوگام قیرگونی آسفالت در سلسبیل شمالی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در سلسبیل شمالی

شرکت ایزوگام گستران در سلسبیل شمالی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در سلسبیل شمالی است و خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری

را ارائه می نمایید. جهت استفاده از این خدمات با مشاوران شرکت تماس بگیرید و از همه ی خدمات مختلف بهره مند گردید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در سلسبیل شمالی

ایزوگام دلیجان یکی از برندهای معتبر ایزوگام است که شرکت ایزوگام گستران از آن برای عایق کاری و ایزوگام خانه ها استفاده می کند. این نوع از ایزوگام دارای استاندارد های لازم بوده و بسیار مرغوب می باشد.

جهت دریافت خدمات از شرکت ایزوگام گستران با مشاوران تماس بگیرید تا جز به جز اطلاعات را در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به شما بگویند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در سلسبیل شمالی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سلسبیل شمالی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سلسبیل شمالی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در سلسبیل شمالی

قیرگونی شرایط ویژه ای دارد که همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ی ارائه ویژگی های آن به صورت راهنمایی تلفنی می باشند. با ما در تماس باشید.

درصد گوگرد مناسب

جايگزين شدن قير توسط گوگرد بر مبناي حجمي است .مقدار گـوگرد اگـر كمتـر از 25 درصـد وزنـي باشد خواص بافت مورد نظر نامناسب بوده زيرا ذرات گوگردي موجود در مخلوط كافي نخواهـد بـود و چنـان چه مقدار آن بالاي 60 درصد وزني باشد , مقدار اضافي گوگرد به دانه هـاي پخـش شـده چـسبيده و باعـث نامطلوب شدن مخلوط مي گردد علاوه برآن فاز پراكنده گوگرد در قير به قير درگوگرد تبديل شـود. بنـابراين نسبت مناسب براي رسيدن به بافت مطلـوب شـامل 35 تـا 50 قـسمت گـوگرد در 50 تـا 65 قـسمت قيـر است.

شرح فرآيند آسفالت گوگردي تهيه شده با گوگرد جامد مي توان به جاي گوگرد مايع از گوگرد جامد استفاده نمود. اگر درصد گوگرد بيشتر از 50 %باشد متراكم كردن آسفالت توسط تكنيك هاي غلطك زدن سنتي مشكل و سخت خواهد بود[7 .[ شكل 9 دياگرام كلي از واحد تهيه آسفالت گوگردي را نشان مي دهد[9 .[ در اين واحد ابتدا قير را تا دماي C 149 گرم كرده و در مخزن ذخيره (28(در همان دما نگه داري مي o كنند. با توجه به شكل 9 قير مايع (29 (از مخرن ذخيره (28 (توسط پمپ (46 (به ظرف توزين هدايت مي شود. از طرف ديگر گوگرد جامد(41 (از مخزن ذخيره(40 (ابتدا سائيده شده سپس به وسيله دستگاه خرد كننده (50 (به ذرات كوچك تر تبديل شده و به صورت پودر وارد ظرف توزين قير مايع گرم مي شود

ظرف توزين به يك كفه 1 متصل است به طوري كه هر ماده اي كه روي آن قرار مي گيرد وزن كند. اين قسمت همچنين مخلوط شدن قير وگوگرد را انجام مي دهد و باعث پراكنده شدن گوگرد در قير مي شود.اين اختلاط 15 دقيقه مي باشد و زمان بيشتر اختلاط (45 دقيقه ) تاثيري بر يكنواختي محصول ندارد بلكه باعث كاهش قابليت شكل پذيري مي شود. انرژي حرارتي نگه داشته شده در ظرف توزين قسمت عمده انرژي مورد نياز براي ذوب كردن گوگرد جامد را فراهم مي كند و قسمت كمي از انرژي مورد نياز براي گرم كردن قير مايع ،گوگرد يا مخلوط گوگرد 2 جامد وقير مايع توسط محفظه هاي داراي روغن داغ تامين مي شود. بنابراين عمليات ميكس شدن باعث ذوب شدن گوگرد جامد و پراكنده شدن آن در قير شده و مخلوط Cدماي با SEA o 132 توليد مي گردد

مصالح از انبارها به خشك كن براي خشك شدن و گرم شدن فرستاده مي شوند به طوري كه دماي آن o ها بيشتر از C 152 نشود. سپس به كمك مكانيزم هاي بالا برنده سايز بندي شده و با درصد 95-%93 % وارد ديگ اختلاط (32 (منتقل مي گردد تا با مخلوط SEA ميكس شود.(درصد قير 1.3 نسبت به كل مخلوط مي باشد.) [9 .[ 138 از كارخانه خارج، به محل مورد نظر حمل شده و روي o 196 -C o آسفالت تهيه شده با دمايC جاده ها پخش و فشرده مي گردد. انرژي حرارتي مورد نياز براي تهيه يك تن آسفالت گوگردي با گوگرد جامد Btu 300000 مي باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در سلسبیل شمالی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سلسبیل شمالی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سلسبیل شمالی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در سلسبیل شمالی

آناليز روسازي آسفالت در مورد مقاومت شياردار كردن در اين آزمايش كه توسط شركت شل انجام شده ، نمونه هاي خشكي كهmm 152 قطر و mm 102طول آن ها مي باشد. به وسيله بارچرخي كه KN 100مي باشد و فشار آن 690 kPa است نمونه ها را o تحت فشار قرار مي دهند.

ماكزيمم عمق شيار APA براي روسازي با ظرفيت سنگين , 8 mm و براي روسازي با ظرفيت خيلي سنگين mm 4مي باشد. [3 [ نتايج نشان مي دهد كه اضافه كردن گوگرد به مخلوط آسفالت عمق شيار 3 تمام مخلوط ها حتي مخلوط هاي ساخته شده با قيرهاي نرم و مصالح شني را تا 8mm كاهش مي دهد براي مخلوطهايي با مصالح زاويه دار تا 4mm عمق شيار را كاهش مي دهد.

خزش متراكم تحت بارگذاري مكرر 1 آزمايش NAT توسط شركت شل براي اندازهگيري مقاومت براي پايداري در برابر تغيير شكل استفاده ميشود در اين آزمايش نمونههاي مارشال كه داراي قطرmm 102هستند تحت بار محوري در دماي C o 4 قرار مي گيرند. تعداد بارگذاري تا 3600 مي باشد كه فشار هر پالس 100kpa است يعني يك دقيقه تحت فشار است و يك دقيقه استراحت و اين دوره ادامه پيدا ميكند. [3 [ هيچكدام از نمونه هاي آزمايشگاهي ساخته شده از قير بدون گوگرد بارگذاري تا 3600 پالس را نمي توانند به طور كامل تحمل كنند. ولي مخلوطهاي SEAM) با نوع قير يكسان با مخلوط هاي بدون گوگرد) نه تنها مي توانند تكرار بارگذاري را تا 3600 پالس تحمل كنند بلكه تغيير شكل نسبي كم و ثابتي در مقايسه با مخلوط هاي PMB خواهند داشت.

شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده ی انواع آسفالت ها برای جاده ها، راه ها، پارکینگ و پشت بام ها و همه ی فضاهایی می باشد که نیاز به آسفالت و اسفالت کاری دارند. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران در سلسبیل شمالی کافی است با این شرکت تماس بگیرید. مشاوران ما همه روزه آماده ی خدمت رسانی به شما می باشند با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در سلسبیل شمالی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سلسبیل شمالی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سلسبیل شمالی می باشند.

 

 

 

سلسبیل شمالی   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی