ایزوگام قیرگونی آسفالت در هاشمی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در هاشمی

شرکت ایزوگام گستران در هاشمی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرایط برای همه سخت شده و از نظر اقتصادی معمولا خانواده ها کارهای خود را اولویت بندی می کنند، در خلال این اولویت بندی ها برخی اوقات اشتباهاتی صورت می گیرد که جبران ناپذیر است و برای آن نمی توان اقدام شایسته ای کرد. یکی از این اشتباهات به تعویق انداختن مقوله ی عایق کاری و آب بندی ساختمان است که گاهی اوقات به خاطر هزینه ها از آن صرفه نظر می کنیم اما در صورت بارندگی و نفوذ رطوبت هزینه های گزاف و چند برابری را باید بپردازیم. شرکت ایزوگام گستران در هاشمی سابقه ی فعالیت های گسترده ای را داشته و هم اکنون آماده ی ارائه خدمات به همه ی شهروندان هاشمی می باشد. خدماتی که شرکت ایزوگام گستران ارائه می کند همه دارای بیمه نامه بوده و از پروژه های قبلی نامه ی حسن انجام کار دریافت کرده اند. لیست برخی از خدمات شرکت ایزوگام گستران به شرح ذیل می باشد:

نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری  

مشاوران شرکت ایزوگام گستران به همه ی شهروندان توصیه می کنند به عایق کاری نگاهی مانند بیمه زلزله یا سیل را داشته باشند. بیمه در واقع نوعی سرمایه گذاری است که توسط فرد برای شرایط بحران انجام می شود. عایق نیز به نوعی منزل شما را از نفوذ نم و رطوبت ایمن می کند.

برای دریافت خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری   با کارشناسان و مشاوران شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران آماده ی ارائه ی خدمات به شما شهروندان در هاشمی می باشد. از حالا به فکر روزهای سخت زمستانی خود باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در هاشمی

اگر به دنبال یک ایزوگام مناسب هستید و از استانداردهای لازم برای ایزوگام بی اطلاعید حتما با شرکت ایزوگام گستران در هاشمی تماس بگیرید. خدمات ارزشمند شرکت ایزوگام گستران نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. البته جهت اطلاع از کیفیت ایزوگام های ارائه شده توسط شرکت با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید. آنها ویژگی های یک ایزوگام خوب و مرغوب را به شما اطلاع داده و از شما درخواست های خود را می پرسند سپس هر نوع ایزوگام که مورد نیاز شما باشد را به شما معرفی می کنند. جهت دریافت اطلاعات در خصوص ایزوگام و نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با کارشناسان و مشاوران متخصص ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در هاشمی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله هاشمی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هاشمی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در هاشمی

کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در هاشمی یک تیم نصب برای قیر گونی تربیت کرده اند که اجرای قیرگونی را طی مراحل زیر انجام می دهند.

مرحله 1: نصابان شرکت ایزوگام گستران در هاشمی پیش از اجرای پروژه های قیرگونی سطح زیر آن را حتما با یک لایه سیمان می پوشانند و اما حتما باید توجه داشت که درجه سیمان در حدی باشد که ساییده نشود، همچنین در صورت نشست ساختمان و ترک خوردن سیمان باید ترکها را با مخلوطی از دوغاب و سیمان سفید پر کنیم و زمان کافی برای خشک شدن کامل سیمان به آن بدهیم.

مرحله دوم: کارشناسان و قیرگونی کاران شرکت ایزوگام گستران در آب و هوای ابری یا خیلی سرد مثل فصل پاییز یا زمستان قیرگونی نمی کنند چون قیر زود سرد شده یا سطح مورد نظر به خاطر بارش خیس شده است.

مرحله سوم: حرارت داده شده به قیر نرم که اولین لایه تشکیل دهنده بعد از سیمان است نباید بیشتر از 180 درجه بیشتر گردد چرا که موجب تجزیه قیر می گردد.

مرحله چهارم: در مرحله چهارم کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در هاشمی روی سطحی که قیر کاملا در سطح آن پخش شده است، یک لایه گونی درجه 1 و عالی بدون چروک و نو پهن می شود، و تمامی چین خوردگی های گونی را برطرف می کنند و محلهای کفشورها را برش می زنند، قسمت های آب رو را با دقت با قیر آغشته می کنند. برای کنار هم قرار دادن گونی ها باید 10 سانتیمتر روی هم قرار بگیرند.

مرحله پنجم: نصابان قیرگونی در این مرحله قیر نرم را با قیر سفت مخلوط کرده و روی گونی پهن شده یک لایه دیگر قیر می کشند در این مرحله همه نقاط گونی باید پوشیده شود.

مرحله ششم: تا این مرحله نصب قیرگونی یک لایه انجام گردیده، برای نصب قیرگونی دولایه، یک لایه گونی را در جهت معکوس گونی اولی پهن کرده تا به صورت ضربدری شود، این کار برای بستن راههای نفوذ آب بسیار مفید است. البته در نصب قیرگونی داخل ساختمان حداقل باید دولایه قیرگونی نصب شود. اگر قیرگونی در سرویس بهداشتی انجام می شود، باید تا 30 سانتیمتر روی دیوارهای اطراف ادامه دهیم.

مرحله هفتم: در آخرین مرحله، یک لایه قیر روی گونی پهن شده می کشیم و برای اطمینان، یک لایه قیر دیگر هم می کشیم.

پس از اتمام این مراحل کفشور را با گونی پلاستیکی مسدود کرده و 24 آب را باز می کنیم تا عایق آب بندی گردد و از اجرای قیرگونی مطمئن شویم.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در هاشمی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله هاشمی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هاشمی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در هاشمی

شرکت ایزوگام گستران در هاشمی آمادگی های لازم را برای اجرای هر نوع پروژه ای در زمینه ی آسفالت های جاده و راه سازی، باند فرودگاه ها و خیابان ها، پارکینگ ها و محوطه سازی و معابر دارد. این شرکت آماده ی عقد قرار دادهای رسمی با شرکت های خصوصی و دولتی بوده و نمونه کارهای درخشانی را در زمینه ی آسفالت کاری از خود به جا گذاشته است. شرکت ایزوگام گستران در این مرحله می تواند تمامی نمونه کارهای خود را به شما نشان دهد. جهت دریافت راهنمایی در زمینه ی خرید و فروش آسفالت سرد، آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی با شرکت ایزوگام گستران در هاشمی تماس بگیرید. از انتخاب خود مطمئن باشید. شرکت ایزوگام گستران در پایان پروژه های خود به شما بیمه نامه و ضمانت نامه ارائه می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در هاشمی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله هاشمی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هاشمی می باشند.

 

 

 

هاشمی   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی