ایزوگام قیرگونی آسفالت در کارون جنوبی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در کارون جنوبی

شرکت ایزوگام گستران در کارون جنوبی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

آیان خبر ها را دنبال می کنید؟ آیا می دانید نزدیک ترین شرکت در محله ی کارون جنوبی که خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری   را انجام می دهد کجاست؟ نگران نباشید. این شرکت همسایه ی شماست. شرکت ایزوگام گستران با بیش از 20 سال سابقه هم اکنون در امر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری فعال بوده و در محله کارون جنوبی و در همسایگی شما قرار دارد. پس اگر برای عایق کاری منزلتان به دنبال یک شرکت معتبر هستید، هم اکنون وقت دارید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در کارون جنوبی

خاص ترین و تمیزترین پروژه های عایق کاری با ایزوگام را تنها می توانید با شرکت ایزوگام گستران تجربه کنید. ما در شرکت ایزوگام گستران همواره آماده ی ارائه مشاوره های تخصصی در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشیم. پس همین حالا با ما و مشاورانمان تماس بگیرید تا بیشترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهند. شرکت ایزوگام گستران تحولی نوین در عرصه ی عایق کاری و آب بندی ایجاد کرده است. برای ارتباط با شرکت ایزوگام گستران با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در کارون جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کارون جنوبی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کارون جنوبی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در کارون جنوبی

نام قیرگونی لرزه بر تن کسانی می اندازد که به دنبال عایق کاری های کم هزینه هستند. اما نگران نباشید همه ی نصابانی که در شرکت ایزوگام گستران کار نصب قیرگونی را به عهده دارند، همه با تجربه بوده و دارای تخصص های کافی در این زمینه هستند. برای دریافت خدمات کامل قیرگونی با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در کارون جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کارون جنوبی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کارون جنوبی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در کارون جنوبی

انواع اندودهاي آب بندي

اندود آب بندي بدون مصالح سنگي (فوگ سيل)

اندود آب بندي بدون مصالح سنگي، يك امولسيون رقيق بدون استفاده از پوشش سنگ دانه اي است.

هدف

هدف از اجراي اندود آب بندي بدون مصالح سنگي اي نست كه سطح آسفالتي زيرين اندودكاري شود و يا سطح يك روسازي منفذدار نيز عايق بندي شود. همچنين فوگ سيل مي تواند به عنوان لايه اي مقدماتي در اندودها استفاده شود.

نحوه اجرا

مي تواند با اضافه كردن CSS- ۵۰ رقيق مي شود. 1 / با نسبت ۵۰ (CSS-1h يا CSS- معمولاً يك امولسيون كندشكن ( 1آب به امولسيون و يا اضافه كردن امولسيون به آب رقيق شود . روش اول اغلب كف بيشتري توليد مي كند كه به فشار آب و۶ ليتر در هر متر مربع اجرا مي شود / ۰ تا ۵ / نحوه پر كردن بستگي دارد . اندود آب بندي بدون مصالح سنگي با بكاربردن ۵(ميزان كاربرد اين نوع ا ندود به بافت روسازي، شرايط محلي و ترافيك بستگي دارد ). بهتر است تا هنگامي كه امولسيون جا مي افتد (سياه مي شود)، ترافيك قطع شود، هر چند تردد وسايل نقليه مي تواند با سرعت كمتر ادامه پيدا كند تا از سرخوردن خودروها و يا پاشيده شدن امولسيون جلوگيري شود . مقاومت لغ زشي روسازي تا زماني كه بخشي از آسفالت در اثر ترافيك دچار فرسايش شود، كاهش مي يابد.

اندود اجرايي

اندود اجرايي، كاربردي از امولسيون رقيق شده است كه معمولاً از همان مصالحي كه براي اندود سطحي استفاده مي شود، ساخته مي شود.

هدف

اين اندود براي غني سازي و يا تقويت سطح آسفالت جديد استفاده مي شود و مقاومت آن را در مقابل نفوذ رطوبت افزايش داده و يا گسست روسازي در زير بار ترافيك را كاهش مي دهد.

اندودهاي آب بندي آسفالت

نحوه اجرا

مطلوبترين روش بكارگيري اندود اجرايي همانند اجراي اندود سطحي است . زمان اجراي آن نيز درست پس از۰ تا / بايد به مقدار ۲۵ (CSS-1 ۵۰/ غلتك كاري نهايي و زماني كه آسفالت هنوز گرم است، مي باشد. امولسيون (محلول ۵۰۰ ليتر در هر متر مربع استفاده شود و ميزان بكارگيري امولسيون مي تواند با توجه به شرايط بافت روسازي، شرايط محلي /۵۵ و ترافيك تغيير كند.

اندود ماسه اي

اندود ماسه اي استفاده از امولسيون قير بعد از يك پوشش سنگ دانه ماسه اي است.

هدف

اندود ماسه اي بيشتر بر روي روسازيهايي استفاده مي شود كه مقداري از مخلوط خود را از دست داده اند و براي تحكيم بافت روسازي و كاهش گسستگي روسازي نيز مناسب است.

نحوه اجرا

CSS- مي تواند استفاده شود . 1 (CSS- يا 1 CRS- براي اين اندود، هر يك از امولسيون هاي قير كاتيونيك تندشكن ( 1۰/ ۵۰ با آب ) بكار مي رود. نسبت بكاربردن آن با توجه به نوع بافت روسازي از ۵۰ / اغلب درحالت رقيق شده (با نسبت ۵۰۰ ليتر در هر متر مربع تغيير مي كند. نسبت كاربرد مي تواند بسته به شرايط محلي و ترافيك نيز تغيير كند . انواع مختلف / تا ۹۰۳ اينچي و يا كوچكتر استفاده شود . براي رسيدن به حداكثر / ماسه ها نيز مي تواند بكار رود، اما بهتر است از ماسه هاي تميز چسبندگي، مي توان ماسه را بلافاصله پس از پخش امولسيون استفاده كرد، اما اگر اجازه داده شود تا امولسيون روي سنگهاي روسازي شكسته (سياه شود ) و سپس ماسه به آن اضافه شود ، سطح حاصل شبيه به بافت روسازي اصلي خواهد شد . همچنين بهتر است تراكم با غلتكهاي چرخ لاستيكي انجام شود.

اندود آب بندي اسلاري

اندود آب بندي اسلاري، مخلوطي از سنگ دانه هاي با دانه بندي خاص و امولسيون قير است . اين مخلوط همراه ماشين آلات قيرپاشي بكار مي رود. هدف اندود آب بندي اسلاري روسازي موجود را اندودكاري مي كند و بدون آنكه با پوشش سنگي موجود ناسازگار باشد، سطح همواري را ايجاد مي كند. اندود آب بندي اسلاري مي تواند براي پر كردن تركهاي عميق نيز استفاده شود تا مقاومت لغزشي را افزايش دهد، نماي ظاهري را بهبود و ساييدگي لاستيكها را كاهش دهد . در صورتي كه اندود آب بندي اسلاري با امولسيون قطران زغال سنگ ساخته شود، مي تواند روسازي را در محلهاي پارك خودروها از چكه هاي نفتي و روغني خودروها محافظت كند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در کارون جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کارون جنوبی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کارون جنوبی می باشند.

 

 

کارون جنوبی    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی