ایزوگام قیرگونی آسفالت در سلسبیل جنوبی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در سلسبیل جنوبی

شرکت ایزوگام گستران در سلسبیل جنوبی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

مژده داریم برای تمامی اهالی بامرام سلسبیل جنوبی که می خواهند خانه های خود را عایق کاری کنند. شرکت ایزوگام گستران بیست سال سابقه ی فعالیت در نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را داشته و هم اکنون آماده ی ارائه خدمت به شما است. می توانید جهت دریافت خدمات با این شرکت تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در سلسبیل جنوبی

برای عایق کاری یکی از مناسب ترین، بهترین و بی پشیمانی ترین عایق ها ایزوگام است. شرکت ایزوگام گستران کلیه ایزوگام های خود را از برندهای معتبر ارائه نموده و دارای استاندارد می باشد. همچنین برای خدمات خود و محصولات خود ضمانت نامه و بیمه نامه ارائه می کند، شما در هر جای محله ی سلسبیل جنوبی که هستید می توانید بهترین خدمات را تنها با یک تماس از شرکت ایزوگام گستران دریافت نمایید. شرکت ایزوگام گستران در همه جای محله قدرت اعزام نیرو را دارد.

هر یک از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در شرکت ایزوگام گستران به بهترین شکل اجرا می گردد. با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در سلسبیل جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سلسبیل جنوبی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سلسبیل جنوبی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در سلسبیل جنوبی

دمه حدود 92 %از گوگرد توليد شده در سطح جهان صرف توليد اسيد سولفوريك مي شود و فقط 8 %گوگرد به طور مستقيم در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. از كاربردهاي گـوگرد مـي تـوان بـه مـواردي چون توليد اسيد سولفوريك، صنايع كاغذسازي، دي اكسيد گوگرد، ولكانيزاسيون لاسـتيك هـا، كـشاورزي، بتن ريزي و پوشش ساختماني اشاره نمود.[13[ از ديگر كاربردهاي گوگرد استفاده از آن در ساختن روسازي هاي آسفالتي مي باشد. علت اين امر افزايش قيمت مواد نفتي , كاهش تدريجي منابع هيدروكربوني و بخصوص گوگرد مازاد مي باشد.جايگزين كردن قير با گوگرد سبب مي شود كه مقاومت آسفالت به مقدار قابل توجهي افزايش يابد. در ساختن روسازي راه ها مي توان كيفيت و مصالح سنگي را با استفاده از گوگرد بهبود بخشيد. بنابراين ابتدا به خواص مهندسي و فني مخلوط قير و گوگرد يا SEA مي پردازيم و سپس فرآيند توليد آن را مورد بررسي قرار مي دهيم.[ 14 [ اثر تركيبي گوگرد با قير در درجه حرارت محيط گوگرد از حلقه اي مركب از 8 اتم كه به صورت 8 ضلعي قرار گرفته است تشكيل مي شود و به همين دليل مقاومت شيميايي زيادي دارد. وقتي دماي آن از 118 درجه سانتي گراد بيشتر شود فورا ذوب شده و ساختمان شيميايي آن شكسته شده و قابليت تركيب آن به خصوص با هيدروكربورهاي اشباع نشده قيرها به شدت افزايش مي يابد. كند رواني گوگرد تا دماي 157 درجه سانتي گراد كاهش مي يابد بنابراين اضافه كردن گوگرد مذاب به قيرهاي خالص در دماي بين 118 تا 157 درجه سانتي گراد موجب كاهش كندرواني قير شده و نيز با قير تركيب مي شود. در نتيجه امكان تركيب و مخلوط كردن مصالح شن و ماسه و قير را در دماي پايين ترميسر مي سازد و سهولتي نيز در كار خواهد بود[6 .[ گوگرددر دماهاي بالاتر از نقطه ذوب پليمريزه شده و به صورت زنجير دو راديكاله در مي آيد. راديكال ها ممكن است به دو صورت به قير عمل كنند : الف) تشكيل باند كربن سولفوره مي دهند. ب) هيدروژن جذب مي كنند كه در نتيجه عمل دهيدروژناسيون 1 صورت مي گيرد. o انجام اين فعل وانفعال ها به درجه حرارت بستگي دارد. در دماي C 5 ± 140 اتم گوگرد وارد ساختار شيميايي مولكول شده ، با گروه نفتن آروماتيك هاي موجود در قير تركيب و باعث تشكيل پلي سولفايدها مي گردد. پلي سولفايدها از نظر قطبيت در گروه پلار آروماتيك ها جاي مي گيرند در نتيجه قير نرم تر شده و خاصيت الاستيسيته بيشتري خواهد يافت .بنابراين مي توان گفت واكنش بين گوگرد و گروه نفتن آروماتيك منجر به تشكيل تركيبات پلار آروماتيك با درصد بالاي گوگرد مي گردد[7 .[ در دماي بيش از 157 درجه سانتي گراد به دليل كندرواني زياد گوگرد ديگر گوگرد نقش روان كننده قير را ايفا نكرده و برعكس مخلوط را سخت كرده و ضمناً طي فرآيند هيدروژن گيري موجب آزادشدن هيدروژن سولفوره نيز مي شود. تغييرات رئولوژيكي قير در اين دما ناشي از افزايش نسبت آسفالتن به رزين است. كنش گوگرد در قيرهاي خالص به ترتيب زير است: بين صفر تا 4 درصد وزني گوگرد با قير تركيب مي شود. بين 4 تا 25 درصد گوگرد در قير حل شده ليكن ديگر تركيب شيميايي به وجود نمي آيد. بين 25 تا 50 درصد گوگرد مي تواند به صورت ذرات ريز در قير پخش شود. براي عيارهاي بيش از 50 درصد گوگرد حتي اگر در قير پخش هم شده باشد تمايل به ته نشيني دارد[5

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در سلسبیل جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سلسبیل جنوبی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سلسبیل جنوبی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در سلسبیل جنوبی

آسفالت ماكادام نفوذي ١ نوعي از روسازي راه است كه از مصالح سنگي شكسته درشت دانه با

دانه بندي يكنواخت و يا باز تشكيل شده و ب ه وسيله غلتك كوبيده و در هم قفل و بست گرديده و سپس

فضاي خالي بين آنها ابتدا با قير تحت فشار و بلافا صله با مصالح سنگي متوسط پر شده باشد . مصالح

سنگي درشت دانه از شكستن سنگ كوهي و يا رودخانه اي ب ه دست مي آيد . آسفالت ماكادام نفوذي

معمو ً لا در مناطقي ب ه كار برده مي شود كه مصالح سنگي رودخانه اي با دانه بندي پيوسته يافت نشود .

آسفالت ماكادام نفوذي را مي توان به عنوان قشر اساس و يا قشر رويه ب ه كار برد . خاصيت نفوذپذيري

قشر آسفالت ماكادام نفوذي در مقابل عوامل جوي و آسيب پذيري آن در مقابل رفت و آمد ترافيك ايجاب

مي نمايد كه سطح حاصله با نوعي رويه پوشش گردد . نوع پوشش متناسب با حجم ترافيك م ي باشد.

معمولاً براي ترافيك كم و متوسط از آسفالت سطحي، و ترافيك سنگين و خيلي سنگين از بتن آسفالتي

گرم استفاده مي شود . ضخامت لايه آسفالت ماكادام نفوذي معادل ضخامت متوسط يك سنگدانه است ٢

كه بر حسب نوع دانه بندي انتخابي تعيين مي شود و ميانگين آن حدود ٧٥ ميليمتر است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در سلسبیل جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سلسبیل جنوبی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سلسبیل جنوبی می باشند.

 

 

 

سلسبیل جنوبی    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی