ایزوگام قیرگونی آسفالت در شبیری جی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شبیری جی

شرکت ایزوگام گستران در شبیری جی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

عایق کاری و آب بندی یکی از لازمه های هر ساختمان است. عایق کاری موجب می گردد که ساختمان طول عمر بیشتری داشته باشد و در طی زمان به خاطر نفوذ رطوبت خراب نشود.

همواره شرکت هایی برای اجرای این نوع عایق کاری ها وجود داشته اند. یکی از این شرکت ها، شرکت ایزوگام گستران در شبیری جی است که عمر آن حدود بیست سال بوده و سابقه ای طولانی در امور مربوط به عایق کاری و آب بندی دارد. برای آنکه بتوانید از خدمات شرکت ایزوگام گستران استفاده کنید و همه ی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را دریافت نمایید. با شرکت ایزوگام گستران در شبیری جی تماس بگیرید. این شرکت آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. با ما در تماس باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شبیری جی

شرکت ایزوگام گستران در شبیری جی مجری پروژه های نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. این شرکت از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه ی عایق کاری بوده و به شما در همه ی زمینه ها خدمت می دهد. ایزوگام ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران ایزوگام استاندارد بوده و از انواع ایزوگام های پلیمری و دمیده، بدون فویل و فویلدار، تک لایه و دولایه و تزئینی می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شبیری جی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شبیری جی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شبیری جی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شبیری جی

قیرگونی مثل تمام عایق های رطوبتی دیگر از طرفداران خاص خود برخوردار است. برای استفاده از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران و مشاوران کار بلدش در ارتباط باشید تا ضمن کسب اطلاعات در همه ی زمینه های عایق کاری، عایق منزل خود را به آنها بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شبیری جی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شبیری جی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شبیری جی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شبیری جی

امولسيون هاي آسفالت گوگردي جهت بهبود و پوشش بهتر قير به مصالح سنگي ، صرفه جويي در انرژي ، تنوع بيشتر و كاربرد در شرايط آب و هوايي متفاوت از امولسيون هاي آسفالتي گوگردي استفاده مي كنند [5 .[ امولسيون هاي آسفالت گوگردي شامل فازهاي مختلفي مي باشند كه درصد و مقدار اجزاء تشكيل دهنده هر فاز از تركيبي به تركيب ديگر متفاوت مي باشد در اين به بررسي يك نوع تركيب مي پردازيم . تفاوت تركيب هاي مختلف فقط در مقدار ودرصد فازها مي باشد و پروسه توليد در تمام آن ها مشابه است. [6] تركيب مورد نظر امولسيون آسفالت گوگردي شامل فازهاي زير مي باشد: 1 (فاز قيري : اين فاز شامل 40 تا 70 درصد قير روسازي , 10 تا 50 درصد گوگرد و 5 تا 30 درصد هيدروكربن نفتي مايع به عنوان عامل نرم كننده مي باشد. 2 (فاز آبي : اين فاز شامل مقدار جزئي آب و ماده امولسيون ساز با غلظت 2.0 تا 4 درصد وزني بر اساس كل تركيب مي باشد. اين تركيب ها بايد طوري باشد تا از تغيير شكل يافتن و شياردار شدن آسفالت توسط و اتومبيل به خصوص در هواي گرم جلوگيري كند[10 .[ براي رسيدن به تركيب با خصوصيات اجرايي مناسب درصد گوگرد بايـد بـين 20 تـا 30 درصـد گـوگرد باشد[3 .[ درجه بندي قير 2 قير مورد استفاده بدين منظور داراي درجه AR مي باشد كه رايج ترين آن ها عبارتند از: در بندي درجه نوع اين كه AR -1000 , AR -2000 , AR -4000 , AR -8000 , AR -1600 حقيقت ويسكوزيته متوسط قير در دماي60 درجه سانتي گراد بوده و درجه نفوذ قير در دماي 25 درجه سانتي گراد بين 40 تا 300 دهم ميليمتر مي باشد ، البته لازم به ذكر است كه قير نرم تر يعني با درجه بندي4000 -AR و 2000 -AR بهترين نوع قير است[11 .[ 3 عامل نرم كننده o عامل نرم كننده هيدروكربن نفتي مايعي است كه اولاً بايد نقطه جوش آن بـالاتر از C 177 بـوده ثانيـاً داراي ويسكوزيته بالا و فراريت پايين بوده ثالثاً سبك باشد.اين هيدروكربن ها را مي توان از گروه هـاي نفـت 4 گاز 5 نفت سوخت و روغن سيال 6 انتخاب نمود كه شامل يك هيدروكربن آروماتيكي با درصد وزنـي حـداقل 55 % مي باشد.

براي رسيدن به محصول مطلوب با درجه نرمي و درجه نفوذ مناسب مقدار هيدروكربن بين 15-5 درصـد ترجيح داده مي شود[10.[ ماده امولسيون ساز 1 امولسيفاير مي تواند كاتيوني يا آنيوني باشد.آمين هاي لنين , هاليد آمونيوم, نمك هاي اسـتات آمـين و ... جزء امولسيون هاي كاتيوني هستند[10 .[ سولفونات نفتي به خصوص سولفونات هاي آلكاريل مثل نمك هاي فلزي آلكالي متيل نفتالين سـولفونات , p– دودسيل بنزن سولفونات و امولسيون هايي از نوع صابوني جزء امولسيون هاي آنيوني هستند.

شرح فرآيند براي تهيه تركيب امولسيون آسفالت گوگردي ابتدا قير را تا دماي C o C تـا 93 o 149 و گـوگرد را تـا دماي بالاتر از نقطه ذوب گوگرد و پايين تر از C 152 سـبب o 149 گـرم مـي كنـيم . ( دمـاي بـالاتر از C o واكنش بين گوگرد و قير شده و باعث توليد سولفيد هيدروژن مي شود.) قير و گوگرد داغ شده را با هم مخلوط مي كنيم تا به تركيب هموژن و يكنواختي برسيم .اخـتلاط قيـر و o گوگرد در دماي محيط صورت مي گيرد ولي بهتر است در دماي بين F F 300 باشد تـا مخلـوط o 200 تا مطلوبي بدست آبد. سپس به مخلوط هيدروكربن مايع افزوده مي شود در اين مرحلـه نيـز بـه دليـل فراريـت هيدروكربن بايد دما تحت كنترل باشد.

لازم به ذكر است هيدروكربن را بايد بعد از افزودن گوگرد با مخلوط تركيـب كنـيم در غيـر ايـن صـورت مقدار گوگرد معلق و شناور در قير كاهش مي يابد چرا كه ويسكوزيته قير به دليل اضافه كـردن هيـدروكربن كم مي شود.

مخلوط حاصل بامحلول امولسيون ساز (آب و امولسيفاير و افزودنيهاي ديگر) تركيب وسـپس وارد ديـگ اختلاط شده تا با نسبت هاي مناسبي از توده مصالح تركيب و آسفالت توليد شود. قير و گوگرد امولـسيون در اختلاط با مصالح سنگي ميشكند و آب از مخلوط جدا شده و مخلوط به مصالح مي چسبد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شبیری جی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شبیری جی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شبیری جی می باشند.

 

 

 

 

 قیر#شبیری جی #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی