ایزوگام قیرگونی آسفالت در فتح – صنعتی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در فتح- صنعتی

شرکت ایزوگام گستران در فتح- صنعتی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

آیا خود را برای سپری کردن یک زمستان گرم و صمیمی آماده کرده اید؟ آیا می توانید مطمئن باشید که بارندگی های زمستان به شما آسیب نمی زند؟ ما می خواهیم به شما آسودگی خاطر هدیه دهیم. آسودگی خاطر شما در گرو انتخاب یک شرکت مطمئن و با سابقه با حوزه ی فعالیت های مربوط به عایق کاری و آب بندی ساختمان ها است. ما این شرکت را به شما معرفی می کنیم. شرکت ایزوگام گستران با دو دهه سابقه ی درخشان در اجرای پروژه های عایق کاری و آب بندی ساختمان با استفاده از انواع عایق های سنتی و پیش ساخته امروز در خدمت شما عزیزان محله ی فتح- صنعتی می باشد. شما می توانید برای دریافت خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با مشاوران و کارشناسان شرکت تماس بگیرید و از آنها راهنمایی های لازم را بخواهید. شرکت ایزوگام گستران سابقه ی خوبی از خود بر جای گذاشته است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در فتح- صنعتی

ویژگی یک شرکت خوب را بایستی از خدماتی که برای ارائه به مشتریان خود دارد شناسایی کرد. شرکت ایزوگام گستران در فتح- صنعتی خدمات درخشانی را در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، به شما ارائه می دهد. شما می توانید در این خصوص از مشاوران ما بهره مند گردید. ایزوگام های ارائه شده در پروژه های شرکت ایزوگام گستران دارای استاندارد بوده و رول های آن وزن بین 39 تا 42 کیلو را دارد. همچنین از تاریخ تولید ذکر شده روی آن نهایتا 6 ماه گذشته است. تمامی ایزوگام ها نو بوده و انعطاف پذیر هستند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در فتح- صنعتی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فتح- صنعتی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فتح- صنعتی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در فتح- صنعتی

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد شرکت ایزوگام گستران در فتح- صنعتی استفاده از عایق های سنتی نظیر قیرگونی است. قیرگونی عایقی است که از گذشته مورد استفاده قرار می گرفته و خاصیت ضد آب بودن آن برای همه اثبات شده است. شرکت ایزوگام گستران در فتح- صنعتی تمامی پروژه های مربوط به قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی را به صورت قیرگونی یک لایه و دولایه با احتساب قیمت ها اجرا می نماید. همچنین اگر تمایل به خرید قیر به صورت عمده دارید می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش قیر تماس بگیرید و در خصوص قیمت ها از آنها سوالات خود را بپرسید. شما می توانید از خدمات قیرگونی در قسمت های داخلی منزل خود و فضاهایی که در تابش مستقیم نور خورشید قرار ندارند استفاده کنید. اما اگر برای پشت بام خود نیز از قیرگونی استفاده کردید، باید توجه کنید که روی آن را آسفالت کاری کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در فتح- صنعتی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فتح- صنعتی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فتح- صنعتی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در فتح- صنعتی

اندود آب بند یکی دیگر از انواع آسفالت حفاظتی است که شرکت ایزوگام گستران در محله فتح- صنعتی ارائه می نماید. می خواهیم اطلاعات جدیدی در مورد اندود آب بند بدست آوریم.

کلیاتی در مورد اندود آب بند

اندودهای آب بند اجرای آسفالت های حفاظتی بر روی انواع رویه های آسفالتی و یا بتنی موجود، به منظور آب بندی، افزایش خاصیت نفوذ ناپذیری، اصلاح آسیب دیدگی های سطحی، بهسازی موقت و افزایش طول عمر بهره برداری آنها انجام می شود.

انواع اندودهای آب بند

اندودهای آب بند به شرح زیر تقسیم بندی می شوند:

- اندود سنگ دانه ای

- اندود ماسه ای

- اندود قیری بدون سنگدانه

- اسلاری سیل یا دوغاب قیری

مشخصات فنی هر یک از انواع فوق به شرح زیر است:

اندود آب بند سنگ دانه ای

اجرای آسفالت سطحی یک یا چند لایه ای بر روی انواع رویه های آسفالتی و یا بتنی، اندود آب بند سنگ دانه ای نام دارد. تعیین مقادیر قیر و سنگ مصرفی برای اندود مطابق بند (طرح آسفالت سطحی یک یا چند لایه ای) می باشد.

اندود آب بند ماسه ای

اندود ماسه ای مشابه آسفالت سطحی یک لایه ای با قیرهای آسفالتی و مصالح ماسه ای منطبق با دانه بندی اجرا می گردد. ارزش ماسه ای مصالح مصرفی نباید کمتر از ۷۵٪ باشد.

مقادير قیر و ماسه برای اندود آب بندی ماسه ای به شرح زیر است: ماسه: ۸-۵ کیلوگرم در متر مربع قیرهای محلول: ۷۰۰-۴۰۰ گرم در متر مربع قیرآبه ها: ۹۰۰-۶۰۰ گرم در متر مربع

اندودهای آب بند قیری بدون سنگ دانه

اندودهای قیر یا پخش قیر بر روی بستر آسفالتی و یا بتنی موجود، بدون مصرف سنگدانه ها و نظير اندودهای سطحی اجرا می شود. اندود قیری برای پر کردن فضاهای خالی و ترکها و خلل و فرج های سطحی رویه آسفالتی و احیای مواد قیری آن به کار می رود. قير آبه ها در اجرای اندود قیری قبلا به نسبت ۱: ۱ با آب رقیق شده و سپس مصرف می شوند. مقدار مصرف با توجه به وضعیت سطح بستر موجود آسفالتی از ۸۵۰-۴۰۰ گرم در متر مربع تغییر می کند. حدود مصرف قیرهای محلول ۵۵۰-۳۵۰ گرم در متر مربع می باشد.

مخلوط های رویه نازک قیر آبهای یا اسلاری سیل

مخلوط های آسفالتی رویه نازک قیر آبه ای از مصالح ریزدانه و قير آبه (یا بدون مواد افزودنی) تهیه و به عنوان قشر حفاظتی روی سطح راه های آسفالتی موجود پخش می شوند. ضخامت آن وقتی که در یک لایه اجرا می گردد، حدود ۳ تا ۱۰ میلی متر است.

استفاده از این مخلوطها برای راه هایی توصیه می شود که زیرسازی آنها کاملا سالم بوده و خرابی ها محدود به خرابی های سطحی باشد. در صورت وجود ترکها و نواقص زیاد ابتدا باید آن را تعمیر و لکه گیری و سپس اقدام به روکش با این مخلوط قير آبهای نمود.

این مخلوط ها هنگام پخش در سطح راه باید حالت نیمه روان و خمیری داشته باشند تا در ترک ها و خلل و فرج سطح راه نفوذ کرده و آن را آب بند نماید.

اگر سوالی در خصوص آسفالت و اسفالت کاری دارید می توانید با مشاوران شرکت ایزوگام گستران در فتح- صنعتی تماس بگیرید و آنها را در جریان پروژه های خود قرار دهید. همچنین شرکت ایزوگام گستران انواع آسفالت های سرد، گرم و حفاظتی را جهت فروش با قیمتی استثنایی و به قیمت درب کارخانه ارائه می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در فتح- صنعتی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فتح- صنعتی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فتح- صنعتی می باشند.



 قیر#فتح صنعتی  #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی