ایزوگام قیرگونی آسفالت در مهر آباد جنوبی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در مهرآباد جنوبی

شرکت ایزوگام گستران در مهرآباد جنوبی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از خبرهایی که واقعا نیاز به مژدگانی از سوی همه ی شهروندان ساکن محله مهرآباد جنوبی، دارد، حضور شرکت ایزوگام گستران است. حال چرا این خبر انقدر خوش و خوشایند است؟ شرکت ایزوگام گستران سال هاست که در زمینه نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری فعال بوده و اکنون در محله مهرآباد جنوبی آماده خدمت رسانی به هم محله ای ها می باشد. برای استفاده از خدمات خیلی خوب شرکت ایزوگام گستران در محله ی مهرآباد جنوبی کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید و آنها شما را در مورد پروژه های عایق کاری و آب بندی راهنمایی کامل می کنند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در مهرآباد جنوبی

چرا باید ایزوگام را به عنوان عایق رطوبتی ساختمان خود انتخاب کنیم؟ ایزوگام به عنوان یک عایق از قبل آماده شده دارای روش های نصب بسیار ساده می باشد. کثیف کاری ندارد و خطراتی مانند قیر ذوب شده را در پی نخواهد داشت. نصابان ایزوگام به سرعت یاد می گیرند که به بهترین شکل ممکن ایزوگام را نصب نمایند تا طول عمری بسیار طولانی یعنی حدود 10 الی 15 سال را داشته باشد.

نکته ای که در این زمینه مهم است این می باشد که برخی شهروندان محله ی مهرآباد جنوبی گمان می کنند که بعد از اجرای ایزوگام سال ها آن را رها کنند تا زمان تعویض ایزوگام فرا رسد. ایزوگام نیاز به بازبینی و ترمیم دارد و می توان گفت ترمیم ایزوگام بسیار راحت تر از تعویض آن است پس بهتر است به جای اینکه ایزوگام را رها کنیم تا زمان تعویض آن فرا رسد، کافی است هر ساله با مشاوران و کارشناسان ایزوگام گستران تماس بگیریم و در مورد باز بینی ایزوگام خود درخواست کمک کنیم. کارشناسان ترمیم ایزوگام از شرکت ایزوگام گستران در مهرآباد جنوبی به منزل شما اعزام شده و اگر ایزوگام نیاز به ترمیم داشته باشد پس از برآورد هزینه ها، کار ترمیم آغاز می گردد. بنابر این شما در هر صورت می توانید از خدمات شرکت ایزوگام گستران استفاده ی بهینه داشته باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در مهرآباد جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مهرآباد جنوبی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مهرآباد جنوبی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در مهرآباد جنوبی

برای عایق کاری و آب بندی منزل خود ترجیح می دهید از قیرگونی استفاده کنید؟ هیچ مشکلی نیست. شرکت ایزوگام گستران دارای تیم های اجرایی بسیار متخصصی در زمینه قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی می باشد. شما می توانید برای اجرای هر گونه پروژه ی مربوط به قیرگونی با همه ی نصابان شرکت ایزوگام گستران در مهرآباد جنوبی تماس بگیرید.

قیرگونی انواع متخلفی دارد. می توانید شرکت ایزوگام گستران را برای نصب قیرگونی انتخاب کنید.

اگر تمایل به استفاده از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری دارید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در مهرآباد جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مهرآباد جنوبی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مهرآباد جنوبی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در مهرآباد جنوبی

یکی دیگر از انوع آسفالت های حفاظتی، آسفالت متخلخل است در ادامه مقاله می خواهیم در مورد آسفالت های متخلخل اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. شرکت ایزوگام گستران تیم اجرایی بسیار قوی و معتبری را در زمینه اجرای آسفالت های حفاظتی پرورش داده است. با مشاوران شرکت ایزوگام گستران در مهرآباد جنوبی تماس بگیرید و از آنها اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. مشاوران ما تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را تهیه کرده و به شما ارائه می کنند. همچنین می توانید از مقالات ما در زمینه آسفالت و آسفالت کاری نیز بهره مند گردید.

آسفالت متخلخل

این نوع آسفالت از اختلاط قیر با سنگ دانه های شکسته دارای دانه بندی بازی در کارخانه آسفالت تهیه میشود و سپس با ضخامت کم (حدود ۲۰ میلیمتر) در سطح راه پخش می گردد.

فضای خالی این آسفالت تقريبا ۲۰ درصد است که موجب می شود آبهای سطحی از طریق آن سریعا تخلیه شده و به خارج از عرض سواره رو راه هدایت گردد و نهایتا مانع جمع شدن آب در سطح راه می شود. به این ترتیب آب مانعی بین لاستیک چرخ وسایل نقليه و سطح راه نخواهد بود و برای ترافیک و استفاده کنندگان از راه، ایمنی بیشتری را تأمین می کند. افزایش تاب لغزشی راه و کاهش پخش آب هنگام تردد وسایل نقلیه در موقع بارندگی از دیگر امتیازات این رویه آسفالتی است

مشخصات فنی آسفالت متخلخل به شرح زیر می باشد:

سنگ دانه ها

سنگ دانه های مصرفی باید مشخصات مندرج در جدول ۶-۲ این فصل را داشته باشند. وقتی که از این آسفالت برای راههایی با ترافیک متوسط و یا سنگین استفاده میشود، درصد شکستگی آن در یک جبهه باید حداقل ۹۰ درصد و در دو جبهه حداقل ۷۵ درصد باشد. ارزش ماسهای مصالح، حداقل ۴۵ درصد و دانه بندی آن را می توان از روی ویژگی های مطرح شده انتخاب نمود.

مواد قیری

آسفالت متخلخل، مخلوطی است که در کارخانه آسفالت، به طریق سرد و یا گرم تهیه می شود. قیرهای مصرفی برای این آسفالت در صورت استفاده از قیرهای معمولی (بدون مواد افزودنی) می تواند انتخاب گردد.

طرح آسفالت متخلخل

مقدار قیر مصرفی در این مخلوط ها با توجه به تجربه و سوابق عملکرد آنها و بر اساس فضای خالی مورد نظر که حدود ۲۰٪ است، تعیین می شود. در شرایط استفاده از آسفالت متخلخل گرم و با توجه به سنگ دانه های مصرفی که وزن مخصوص آنها می تواند در محدوده ۲/ ۸-۲ / ۵ تغییر کند و نیز با توجه به میزان جذب قیر این مصالح، درصد قیر خالص برای دانه بندی نوع ۱ و ۲ را انتخاب کرد.

برای استفاده از خدمات مرتبط با نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری کافی است با شرکت ایزوگام گستران در مهرآباد جنوبی تماس بگیرید. همچنین اگر می خواهید انواع آسفالت را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید شرکت ایزوگام گستران به شما این امکان را می دهد تا از هر نوع آسفالت و هر مقدار که می خواهید سفارش دهید و خریداری کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در مهرآباد جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مهرآباد جنوبی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مهرآباد جنوبی می باشند.






 قیر#دمهر آباد جنوبی #ایزوگام    #آسفالت#


درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی