ایزوگام قیرگونی آسفالت در طوس

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در طوس

شرکت ایزوگام گستران در طوس ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

بارندگی ها در شرف آغاز شدن است. آیا فکری به حال سقف خانه ات کرده ای؟ بد نیست سری به پشت بام بزنی و در مورد سالم بودن عایق پشت بام اطمینان حاصل کنی. شرکت ایزوگام گستران در طوس انواع خدمات عایق کاری و آب بندی منازل را مانند: نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به همه ی شهروندان محترم در طوس ارائه می نماید. برای دریافت مشاوره های تخصصی در خصوص هر یک از موارد ذکر شده در بالا کافی است با شرکت ایزوگام گستران در طوس تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در طوس

یک عایق پر طرف دار، با طول عمر طولانی استفاده از عایق های پیش ساخته ی ایزوگام است. ایزوگام دارای قدرتی بالا در عدم جذب و نفوذ آب است. شرکت ایزوگام گستران در طوس خدمات گسترده و تخصصی را در مجموعه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، به شما ارائه می کند. اگر می خواهید از عایق پیش ساخته ایزوگام استفاده نمایید باید به ویژگی های آن توجه کاملی داشته باشید. همچنین باید برچسب مربوط به مشخصات آن را با دقت کنترل کنید.

شرکت ایزوگام گستران در طوس انواع ایزوگام دلیجان را با قیمت درب کارخانه ارائه می کند. با کارشناسان خبره ی ما در زمینه ایزوگام تماس بگیرید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در طوس با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله طوس در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز طوس می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در طوس

یکی از خدمات ارزشمند شرکت ایزوگام گستران در زمینه قیرگونی یک لایه و دولایه است. این شرکت متخصصان بسیار خبره ای را در این زمینه تربیت کرده است و نسبت به اجرا و نصب قیرگونی توسط این کارشناسان و متخصصان مطمئن باشید ما به شما بیمه نامه ی کیفیت ارائه می کنیم.

شرکت ایزوگام گستران تمامی خدمات قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را با استفاده از یک تیم بسیار قوی در طوس اجرا می کند. با ما در تماس باشید و از خدمات ارزشمند و مواد درجه یک ما با قیمت های بی رقیب بهره مند گردید. شعار ما این است همیشه حق با مشتری است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در طوس با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله طوس اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز طوس می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در طوس

یکی از خدمات بی نظیر شرکت ایزوگام گستران استفاده از آسفالت های حفاظتی است در اینجا می خواهیم در مورد یکی از انواع آسفالت های حفاظتی توضیحاتی ارائه دهیم.

کلیات در مورد آسفالت های سطحی یک یا چند لایه ای

پخش قیر روی سطح آماده شده شنی راه که بلافاصله روی آن، سنگدانه های شکسته و تمیز و با دانه بندی معین پخش گردد، آسفالت سطحی یک لایه ای و چنانچه دو یا سه بار اجرا شود، دو یا سه لایه ای نامیده می شود.

ضخامت آسفالت یک لایه ای، معادل حداکثر اندازه اسمی سنگدانه های مصرفی است. معمولا حداکثر اندازه اسمی سنگدانه های مصرفی در هر لایه از آسفالت سطحی چند لایه ای، نصف حداکثر اندازه اسمی سنگدانه های لایه قبلی است.

در آسفالت های سطحی از قير آبه ها، قیرهای محلول و قیرهای خالص با درجه نفوذ زیاد می توان استفاده کرد. قیر مناسب برای شرایط متفاوت جوی - ترافیکی و بر حسب نوع مصالح مصرفی، ویژگی های کلی زیر را دارد

الف) به اندازه کافی روان است و بعد از پخش، پوششی یکنواخت و همگن در سطح راه ایجاد می کند. به علاوه به اندازه کافی غلیظ می باشد تا ضخامت این پوشش ثابت بماند و به تناسب شیب عرضی و طولی مسیر در سطح راه جاری نمی شود. ب) بعد از پخش، کندروانی لازم و کافی را برای اندود کردن یکنواخت سنگدانه هایی که روی آن پخش می شود، تضمین می کند. پ) در صورت مصرف قیرهای محلول و یا قیر آبه ها، به ترتیب مواد حلال و یا آب آن، در سرعت مناسب تصعید و تبخیر میشود تا چسبندگی لازم بین سنگ دانه ها و قیر پخش شده تامین گردد. ت) بعد از تصعید مواد فرار و تکمیل عملیات تراکم، سنگ دانه ها را در بستر قیری سطح راه فرو می نشاند و از حرکت و جابه جایی آنها در مقابل ترافیک جلوگیری می کند. ث) وقتی که به مقدار پیش بینی شده پخش می شود، در برابر تغییرات دمای محیط و شرایط ترافیکی محور، موجب قیرزدگی نمی شود و در سطح راه تغییر شکل به وجود نمی آید.

سنگدانه های مصرفی در آسفالت سطحی یک یا چند لایه ای را می توان از شن شکسته یا سنگ کوهی شکسته و یا روباره کوره های آهن گدازی تهیه نمود. مصالح باید مقاوم، سخت و مکعبی بوده و فاقد دانه های سست، شکننده و کلوخه های خاکی و اندودهای لای، رس و گرد سنگ باشد. مشخصات فنی سنگ دانه ها به شرح زیر است

خواص فیزیکی و مقاومتی

سنگدانه ها از نظر مقاومت سایشی و مکانیکی و دوام در مقابل شرایط جوی و نیز مقدار مجاز مواد مضر موجود در آنها باید دارای شرایط مندرج در جدول شماره ۶-۲ باشد.

دانه بندی

دانه بندی سنگدانه های آسفالت یک یا چند لایه ای می تواند یکی از دو دانه بندی زیر باشد:

الف) دانه بندی یک اندازه که اندازه بزرگ ترین سنگ دانه بیشتر از دو برابر اندازه کوچک ترین سنگ دانه نباشد.

ب) انتخاب دانه بندی های یک اندازه و یا باز به شرایط اجرایی طرح و نوع مصالح تهیه شده بستگی دارد، ولی به طور کلی استفاده از دانه بندی یک اندازه به مراتب مطلوب تر است.

تمیزی

سنگ دانه ها باید عاری از هرگونه آلودگی، پوشش خاکی و موادی که مانع چسبیدن قیر به سنگ دانه ها می گردد، بوده و در صورت لزوم قبل از مصرف شسته شوند و یا توسط هوای فشرده تمیز گردند.

رابطه انتخاب نوع قیر و سنگدانه ها

انتخاب قیر بر حسب شرایط آب و هوایی منطقه صورت می گیرد. برای یک منطقه آب و هوایی معین، معمولا هر قدر سنگدانه های مصرفی درشت تر باشد، از قیرهای با کندروانی بیشتر استفاده می شود.

طرح آسفالت سطحی یک یا چند لایه ای

هدف از طرح این نوع آسفالت سطحی، تعیین مقادیر دقیق قیر و سنگدانه ها است و جهت اجرای کار و برای هر یک از لایه ها، محاسبه می شود که باید به مشاوران خبره ی شرکت ایزوگام گستران در طوس مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در طوس با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله طوس در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز طوس می باشند.





 قیر#طوس #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی