ایزوگام قیرگونی آسفالت در مهرآبادجنوبی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در مهرآبادجنوبی

شرکت ایزوگام گستران در مهرآبادجنوبی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یک زمستان خوب و بی دغدغه را با استفاده از خدمات درخشان شرکت ایزوگام گستران در مهرآبادجنوبی تجربه کنید. شرکت ایزوگام گستران توان ارائه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را دارا بوده و همه ی خدمات را به بهترین شکل و بهترین کیفیت ارائه می کند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در مهرآبادجنوبی

ضد آب کردن و عایق کاری با عایق های صنعتی و کارخانه ای نظیر ایزوگام چند سالی است مرسوم شده و شرکت ایزوگام گستران در مهرآبادجنوبی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، را به صورت پروژه های کاملا حرفه ای و تخصصی اجرا می کند. اگر خواهان این نوع از عایق های رطوبتی هستید کافی است با شرکت ایزوگام گستران در مهرآبادجنوبی تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در مهرآبادجنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مهرآبادجنوبی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مهرآبادجنوبی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در مهرآبادجنوبی

دریافت خدمات مرتبط با قیرگونی از شرکت ایزوگام گستران در مهرآبادجنوبی بسیار ساده است مشاورن و کارشناسان شرکت در هر زمانی آماده پاسخ گویی به سوالات شما در مورد قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی بوده و راهنمایی های کاملی را در این خصوص به شما ارائه می نمایند. جهت دریافت خدمات تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در مهرآبادجنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مهرآبادجنوبی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مهرآبادجنوبی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در مهرآبادجنوبی

اجرای آسفالت های حفاظتی

آماده کردن سطح راه سطح راههای شنی، آسفالتی و یا بتنی، قبل از شروع عملیات آسفالت حفاظتی، آماده سازی می شود تا از هر حیث با مشخصات و نقشه های اجرایی منطبق باشد. آماده سازی شامل مراحل زیر است:

راههای شنی

برای اجرای آسفالت های سطحی یک یا چند لایه ای و با عملیات غبار نشانی و روغن پاشی بر روی راههای شنی معمولا آماده سازی به ترتیب زیر انجام می شود: الف) کلیه نقاط ضعیف سطح راه های شتی باید قبلا مرمت شود. ب) عملیات باید به ترتیبی برنامه ریزی شود که بلافاصله پس از آماده شدن سطح راه و قبل از عبور ترافیک از روی آن، آسفالت سطحی اجرا شود. پ) در صورت عبور ترافیک از روی سطح راه لازم است این سطح مجددا شخم زده شده و پروفیله گردد و سپس تا حد مشخصات متراکم شود ت) سطح آماده شده از هر حیث با مشخصات و نقشه های اجرایی منطبق باشد. ث) اندود نفوذی این سطح قبل از عملیات آسفالت سطحی اجرا شود. ج) برای غبار نشانی و روغن پاشی، هرگونه ناهمواری سطحی و شیارهای طولی و عرضی و نیز فراز و نشیب های موضعی با گریدر و در صورت لزوم با پخش مصالح مناسب، تسطیح و

اصلاح شود. شیب های طولی و عرضی لازم برای تخلیه و هدایت سریع آب از سطح راه و جلوگیری از جمع شدن آب تأمین گردد. |

راه های آسفالتی

راههای آسفالتی، برای اندود های آب بندی، اسلاری سیل و آسفالت متخلخل به ترتیب زیر آماده سازی می شود

الف) کلیه نواقص سطحی رویه آسفالتی باید با آسفالت گرم و یا سرد، لکه گیری و اصلاح شود

ب) هرگونه شیارهای طولی و عرضی و تغییر شکل های موجود رویه آسفالتی باید برطرف و اصلاح گردد.

پ) قیرزدگی ها باید تراشیده شود

ت) سطح راه باید از گرد و خاک و مواد خارجی کاملا پاک شود و در صورت لزوم با آب شستشو و تمیز گردد.

ث) در صورتی که از قیرهای محلول برای قیرپاشی استفاده می شود، سطح راه باید خشک باشد.

ج) چنانچه اندودهای آب بندی روی رویه های پشتی اجرا می شود، سطح راه باید بر اساس نقشه های اجرایی و مشخصات قبلا پروفیله گردد.

چ) چنانچه اجرای روبه، شامل بخش مخلوطهای آسفالتی نظیر دوغاب فیری و با آسفالت متخلخل است، باید قبلا اندود سطحی آن اجرا شده باشد.

 قیر پاشی: قیر پاشی برای انواع عملیات حفاظتی، اعم از آسفالت های سطحی یک یا چند لایه ای و با اندودهای آببندی، باید بر روی سطوح شتی و یا آسفالتی آماده سازی شده، انجام گیرد. قیر پاشی باید با قیر پاش اجرا گردد. مقدار قیر پخش شده باید با آزمایش سیتی کنترل شده و نتیجه آن بیش از ۱۰ درصد با مقدار طرح تفاوت نداشته باشد. درجه حرارت انواع قبرهای مصرفی برای پخش در راههای شتی و یا آسفالتی نیز که در جداول فصل سوم | نشان داده شده است، رعایت گردد

پخش و کوبیدن سنگ دانه ها: برای آسفالت های سطحی یک یا چند لایه ای پخش سنگ دانه ها با وسایل مکانیکی انجام می گیرد. قبل از فبر پاشی، کامیون های حامل سنگ دانه ها و کامیون مخصوص پخش سنگ دانه ها برای انجام کار آماده می شوند. کامیون پخش سنگ دانه ها برای پخش مصالح به عقب حرکت می کند تا ابتدا سنگدانه ها روی قبر پخش گردد و سپس چرخ کامیون از روی آن عبور کند.

سنگ دانه ها باید بلافاصله پس از قیر پاشی، روی سطح راه پخش شود. پس از پخش سنگدانه، غلنگ زنی شروع می شود تا دانه های مصالح کاملا به قبر و به سطح راه بچسبد. غلتک زنی نباید پس از عمل آمدن قیر ادامه یابد، زیرا دانه های سنگی در جای خود لق شده و از سطح راه گنده می شود. در صورتی که آسفالت سطحی در دو لایه انجام گردد، موقعی باید اقدام به پخش قير لایه دوم کرد که قیر لایه اول کاملا عمل آمده باشد. در هر حال فاصله زمانی بین پخش مصالح لایه اول و قیر پاشی لایه دوم، نباید کمتر از ۴۸ ساعت باشد. قبل از پخش قير لایه دوم، باید با جاروی مکانیکی، سنگدانه های اضافی لایه اول از سطح راه پاک گردد. این کار بایستی در صبح زود انجام شود که قير قشر اول سفت بوده و

سنگدانه ها از آن جدا نشود. پس از قیرپاشی لایه دوم، باید بلافاصله سنگ دانه ها را طبق آنچه که در مورد لایه اول گفته شد، روی سطح راه پخش و عمل غلتک زنی را شروع کرد. عملیات غلتک زنی با غلتک های چرخ لاستیکی باید آن قدر ادامه یابد تا سنگدانه ها کاملا در قیر و فضای خالی بین سنگدانه های لایه قبلی فرو نشیند

پس از پخش سنگ دانه ها و تکمیل عملیات غلتک زنی، باید مصرف اضافی را از سطح راه جارو کرد. چنانچه در نقاطی قبرزدگی ظاهر شود، باید سنگدانه ها روی آن پخش و مجددا متراکم گردد، به طوری که سطح نهایی کاملا یکنواخت شود

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در مهرآبادجنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مهرآبادجنوبی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مهرآبادجنوبی می باشند.




 قیر#مهرآبادجنوبی #ایزوگام    #آسفالت#

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی