ایزوگام قیرگونی آسفالت در امامزاده عبداله

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در امامزاده عبداله

شرکت ایزوگام گستران در امامزاده عبداله ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

چشم بر هم می زنیم، فصل ها می آیند و می روند، باز هم زمستان در راه است و نگاه مضطرب شما به سقف خیره شده، مبادا بارانی بیاید و سقف چکه کند و همه خانه را آب بردارد. چرا همین حالا برای عایق کاری و آب بندی خانه خود اقدام نمی کنید؟ شرکت ایزوگام گستران در امامزاده عبداله آماده ی خدمت رسانی در امور نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به شهروندان محترم ساکن امامزاده عبداله می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در امامزاده عبداله

برای آنکه 10 سال خیالتان راحت شود، ما به شما عایق رطوبتی ایزوگام را پیشنهاد می کنیم. ایزوگام می تواند تا 10 سال از بابت چکه و نشتی خیال شما را راحت کند. پس همین الان تلفن را بردارید و با شرکت ایزوگام گستران در امامزاده عبداله تماس بگیرید. خدمات بی شماری در انتظار شماست. از نصب ایزوگام گرفته تا قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، همه و همه در حیطه کاری این شرکت است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در امامزاده عبداله با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امامزاده عبداله در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امامزاده عبداله می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در امامزاده عبداله

درخششی دیگر از شرکت ایزوگام گستران در محدوده ی امامزاده عبداله، بله عایق کاری با قیرگونی آن هم به روش های استاندارد و اصولی، شما شهروندان می توانید برای مشاوره و کارشناسی محل مورد نیاز به عایق کاری با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در امامزاده عبداله با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امامزاده عبداله اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امامزاده عبداله می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در امامزاده عبداله

اجرای اسلاری سیل

قبل از پخش اسلاری سیل لازم است سطح راه از مواد زائد، خاک و گرد و غبار و هر گونه ماده آلاینده دیگر به وسیله شستشو با آب یا هر وسیله دیگر پاک شود. چنانچه از آب استفاده می گردد، باید تا خشک شدن کامل ترکها، اسلاری سیل پخش نشود.

دریچه های بازدید تأسیساتی مسیر راه (آب، گاز، مخابرات و غیره) در صورت موجود بودن باید به طریقی پوشیده گردند تا اسلاری سیل روی آن ها پخش نشود.

در صورت وجود چاله های بزرگ و ترکهای عریض لازم است ابتدا این نواقص ترمیم شوند و سپس اقدام به پخش اسلاری سیل گردد. همچنین در صورتی که ترکهای فعال نیز در سطح راه باشد (ترکهایی که در اثر تغییرات دما و عبور ترافیک عرض آنها به میزان قابل توجهی تغییر کند، هر چند که عرض ترک محدود باشد، باید قبلا با مواد پر کننده مناسب پر شوند.

اندود سطحی

معمولا نیازی به اجرای اندود سطحی نمی باشد، مگر آن که سطح راه بسیار فرسوده و خشک بوده و مصالح سست و عریان شده از قیر در سطح راه موجود باشد. قیر آیه مورد استفاده باید کاملا رقیق بوده تا خلل و فرج سطح راه و ترک ها به خوبی پر شوند. به این منظور معمولا باید قبل از اندود سطحی قیر آبه با آب رقیق شده تا روانی لازم حاصل گردد. قير آبه اندود سطحی باید دقیقا از همان نوع مورد استفاده برای اسلاری سیل باشد. مقدار پخش بر حسب وضعیت سطح راه بین ۰/ ۳۵ - ۰ / ۱۵ لیتر در متر مربع تغییر می کند.

دستگاه تهیه و پخش اسلاری سیل

اجرای اسلاری سیل توسط دستگاه های مخصوص این کار انجام می گیرد. این دستگاه ها باید مواد خام را به اندازه کافی در خود ذخیره کرده و مخلوط را بعد از اختلاط کامل مصالح سنگی و قير آبه در ضخامت مورد نظر پخش کنند. روش اختلاط بدین صورت است که ماسه، فیلر (با پودر سیمان و مواد دیگر که آب و قير آبه به نسبت های معین از قسمت مخزن کامیون به مخزن کوچکی که در قسمت انتهایی کامیون قرار دارد، وارد می گردد.

در آنجا مخلوط کن های حلزونی شکل مواد را با هم مخلوط می کننده اسلاری سیل تهیه شده به جعبه پخش که روی زمین قرار دارد، وارد میشود. ارتفاع این جعبه از سطح راه و همچنین شیب آن قابل تنظیم است و به این ترتیب مخلوط در ضخامت و شیب عرض مورد نظر پخش می شود. ماشین تهیه و پخش اسلاری سیل به طور کلی در دو نوع به شرح زیر میباشد:

الف) پیوسته در این دستگاهها مواد و مصالح (سنگدانه ها، فیلر و قیر) حین انجام کار توسط کامیون و تانکر به دستگاه منتقل شده و توسط نوارهای نقاله و لوله های دستگاه به مخازن آن تغذیه می گردد. در این حالت عمل پخش به طور مداوم انجام می گیرد و نیازی به قطع کار برای تأمین مصالح نیست.

ب) منقطع: این نوع دستگاه پخش اسلاری سیل معمولا کامیونی است که مخازنی روی آن تعیین گردیده و مصالح و مواد قبل از شروع به درون آن ریخته میشود و دستگاه عمل اختلاط و پخش را انجام می دهد. پس از اتمام یکی از مواد، کار باید قطع شده و مخازن پر گردد. کار تغذ به مواد معمولا در کارگاه نزدیک انجام و پس از پر شدن مخازن، عمل پخش دوباره آغاز می شود، این روش برای انجام عملیات اسلاری سیل به صورت محدود با موضعی توصیه می گردد.

روانی مخلوط:

مخلوط اسلاری سیل به گونه ای تهیه می شود که نه زیاد سفت باشد که نتوان آن را به آسانی و به طور یکنواخت روی سطح راه پخش کرد و نه آنچنان روان باشد که از کناره های جاده به بیرون جاری شده و قیر و مصالح آن از هم جدا شود. لذا باید میزان روانی مخلوط بر اساس ASTM D3910 اندازه گیری و روانی بهیته تعیین شود. یک روش ساده و عمومی برای کنترل تقریبی میزان روانی اسلاری سیل در محل آن است که بلافاصله پس از پخش با خط کش، خطی در سطح راه ایجاد شود، چنانچه خط ایجاد شده باقی بماند. روانی اسلاری سیل مناسب است و در صورتی که خط پوشیده شود، روانی آن بیش از اندازه می باشد. بدیهی است در صورتی که به طور عادی نتوان با خط کش خطی روی اسلاری سیل ایجاد کرد، این مخلوط بیش از حد سفت است و مناسب پخش نخواهد بود.

باید دقت کرد که بافت سطح پس از اجرا یکنواخت بوده و شیار شیار نباشد. از آنجا که معمولا شیار به علت وجود برخی سنگدانه های درشت تر از مشخصات ایجاد می شود، لذا در صورت مشاهده چنین پدیده ای باید کار متوقف شده و مصالح اصلاح گردد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در امامزاده عبداله با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امامزاده عبداله در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امامزاده عبداله می باشند.



 قیر#امامزاده عبداله  #ایزوگام    #آسفالت#











درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی