ایزوگام قیرگونی آسفالت در فتح

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در فتح

شرکت ایزوگام گستران در فتح ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یک فرصت ویژه در محله ی فتح استفاده از خدمات بی نظیر و فوق العاده شرکت ایزوگام گستران در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. پس اگر هنوز فکری برای ساختمان خود نکرده اید امروز بهترین فرصت در اختیار شما است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در فتح

ایزوگام شاید بی رقیب ترین عایقی باشد که هم اکنون در پشت بام ها ارائه می شود. و شرکت ایزوگام گستران مجری پروژه های نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، بوده است. شما شهروندان محله فتح می توانید با کارشناسان شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از خدمات نصب عایق های پیش ساخته مطلع گردید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در فتح با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فتح در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فتح می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در فتح

ما تاکیدی بر استفاده از عایق های صنعتی و پیش ساخته نداریم. عایق های سنتی همچون قیرگونی هنوز هم برای ساختمان ها عایق های مرغوبی به حساب می آیند. شرکت ایزوگام گستران در فتح کارهای قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی را ارائه می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در فتح با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فتح اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فتح می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در فتح

شرکت ایزوگام گستران در فتح ارائه دهنده انواع آسفالت های حفاظتی و اندود آب بندی می باشد. در ادامه در مورد مشخصات فنی یکی از انواع این آسفالت ها خواهیم خواند.

مشخصات فنی مخلوط های رویه نازک قیر آبه ای یا اسلاری سیل به شرح زیر است:

الف) قیر

قير آبه های مصرفی برای این مخلوط ها بر حسب شرایط و نوع مصالح با نظر دستگاه نظارت انتخاب می شوند:

- قير آبه های آنیونیک دیرشکن 1-SS و SS

- 1h - قیرآبه های کاتیونیک دیرشکن 1-CSS و CSS

- 1h - قیرآبه های زودشکن کاتیونیک و آنیونیک CQS

- 1h و QS -

lh برای مواقعی که جاده باید در اسرع وقت برای عبور ترافیک باز شود. در مورد قیرهای CQS - 1h و QS - 1h رعایت الزامات مربوط به آزمایش پایداری در برابر نشست بعد از ۲۴ ساعت نگهداری در انبار و آزمایش اختلاط با سیمان، حذف می شود.

برای تهیه مخلوط های اسلاری سیل با کیفیت برتر لازم است از قير آبه های حاوی مواد افزودنی استفاده نمود.

ب) مصالح سنگی

مصالح سنگی مصرفی باید از مصالح شکسته شده با ۱۰۰ درصد شکستگی مکانیکی است.

پ) دانه بندی

یکی از سه دانه بندی مندرج در جدول شماره ۶-۱۰ می تواند بر حسب ضخامت مورد نیاز برای هر لایه اختیار گردد. در این جدول حدود رواداری مجاز برای الکها نیز نشان داده شده که باید هنگام دانه بندی با توجه به فرمول کارگاهی انتخاب شده، دقیقا رعایت گردد.

موارد کاربرد هر دانه بندی به شرح زیر است:

۱. دانه بندی نوع ۱ این دانه بندی برای درزبندی و پوشش سطوح فرسوده ای که دارای ترکهای کم عرض و چاله های کم عمق باشند، مناسب است. میزان قیر به مصرفی معمولا بین ۱۶-۱۰ درصد وزنی مصالح سنگی خشک و مقدار پخش آسفالت بین ۵/ ۵ -۳ /۵ کیلوگرم در متر مربع و ضخامت آن کمی بیش از 3 میلی متر است.

۲. دانه بندی نوع ۲ این دانه بندی که از دانه بندی نوع ۱ درشت تر است، برای رویه هایی که ترکها و چاله های بزرگ تری دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. این دانه بندی، هم خرابی های با عمق محدود را ترمیم می کند (ترکهای باعرض ۵ میلی متر) و هم می تواند به عنوان یک رویه قابل قبول کارایی داشته باشد. میزان قیر به این مخلوطها بین ۱۳/ ۵ - ۷ /۵ درصد وزن مصالح و مقدار پخش بین ۹- ۵ / ۵ کیلوگرم در مترمربع و ضخامت لایه کمی بیش از ۵ میلی متر است.

٣. دانه بندی نوع ۳ این دانه بندی که از دیگر دانه بندی ها درشت تر است، برای راههایی با شدت خرابی زیادتر

جاده های با زیرسازی سالم ولی با ترکها و چاله های بزرگتر) مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به عنوان یک رویه با تاب لغزشی زیاد (ضریب اصطکاک بالا نیز عمل کند. مقدار قیر به با این دانه بندی بین ۱۲-۶ /۵ درصد مصالح و میزان پخش مخلوط بین ۸ - ۱۳ / ۵ کیلوگرم در مترمربع است. اسلاری سیل با این دانه بندی می تواند به عنوان قشر اول یا دوم در یک سیستم روسازی چند لایه ای با این مخلوط مورد استفاده قرار گیرد.

ت) فیلر فیلرهایی نظیر سیمان، آهک شکفته یا هر فیلر دیگر که مشخصات ذکر شده در فصل مربوط به سنگدانه ها (فصل دوم) را داشته باشند، در مخلوطهای اسلاری سیل به کار می روند. لازم است چگونگی سازگاری فیلر انتخاب شده با مصالح و قير آبه مصرفی کنترل شود تا چسبندگی پایدار و با دوام بین قیر و سنگدانه ها حاصل گردد. استفاده از برخی

آسفالت های حفاظتی

فیلرهای فعال نظير پودر سیمان موجب تسریع در شکست امولسیون و به عمل آمدن مخلوط در زمان کوتاه تری خواهد شد.

ث) آب آب مورد استفاده برای تهیه قیرآبه و آب مصرفی برای اختلاط با اسلاری سیل، باید عاری از مواد مضر، همچون نمک، مواد آلی و مواد معدنی باشد. آب مصرفی برای تهیه اسلاری سیل بایستی به اندازه ای باشد تا یک مخلوط روان و یکنواخت تهیه شود.

ج) طرح اختلاط طرح اختلاط آزمایشگاهی این گونه مخلوط ها بر اساس دانه بندی کارگاهی و رعایت رواداری های جدول شماره ۶-۱۰ تعیین می شود. متغیرهایی نظیر روانی، زمان گیرش، مقاومت سایشی، انسجام و چسبندگی مخلوط باید بر اساس آیین نامه (ASTM D3910 ارزیابی شده و نتایج حاصله نیز با مشخصات مندرج در این آیین نامه مطابقت داشته باشد.

چ) رواداری های مجاز پس از تهیه طرح اختلاط و تعیین مقدار بخش مخلوط رعایت موردهای زیر الزامی است 1. فير باقی مانده مخلوط از بیش از ۱ نسبت به قیر طرح تجاوز نکند ۲، رواداری های جدول شماره ۶-۱۰ در مورد هر الک با توجه به دانه بندی و فرمول کارگاهی رعایت گردد ، نمودار دانه بندی مخلوط به موازات حد فوقانی و یا تحتانی مشخصات قرار گیرد.

روانی مخلوط هنگام پخش در سطح راه به گونه ای باشد که ضخامت لایه پخش شده بیش از ۵ میلی متر نسبت به مقدار تعیین شده تفاوت نداشته باشد ۵. مقدار پخش مخلوط در سطح راه از ۱ کیلوگرم در مترمربع نسبت به مقدار تعیین شده در طرح تجاوز نکند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در فتح با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فتح در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فتح می باشند.




 قیر #فتح   #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی