ایزوگام قیرگونی آسفالت در دکتر هوشیار

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در دکتر هوشیار

شرکت ایزوگام گستران در دکتر هوشیار ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده ی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در محله ی دکتر هوشیار می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در دکتر هوشیار

برای دریافت خدمات ایزوگام در محله دکتر هوشیار با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در دکتر هوشیار با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دکتر هوشیار در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دکتر هوشیار می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در دکتر هوشیار

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در دکتر هوشیار با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دکتر هوشیار اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دکتر هوشیار می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در دکتر هوشیار

اجرای آسفالت سرد به طور کلی اجرای آسفالت سرد، اعم از آسفالت سرد کارخانه ای یا مخلوط در محل شامل مراحل زیر است

آماده کردن سطح راه

آماده کردن سطح راه بر حسب این که راه شنی با آسفالتی باشد، به شرح زیر انجام می شود:

راه شنی

الف) سطح راه کاملا پروفیله شده تا با ابعاد و اندازه های مندرج در نقشه ها منطبق گردد.

ب) کوبیدگی و تراکم نسبی آن بر اساس مشخصات تأمین شود.

پ) کلیه نقاط ضعيف سطح راه مانند چاله ها، نشست ها و سطوح موضعی که زیر چرخ غلتک و یا ترافیک، حالت خمپری دارد، لازم است از طریق جایگزینی با مصالح اساس اصلاح و تقویت شود

ت) قبل از اندود نفوذی، سطح راه با جاروی مکانیکی و هوای فشرده تمیز شده باشد ث) اندود نفوذی سطح راه، طبق مشخصات اجرا شود

راه آسفالتی

الف) کلیه سطوح آسفالتی آسیب دیده که دارای انواع ترکهای طولی و عرضی و موزاییکی و با چاله و نشست باشد، با آسفالت گرم و یا سود قابل قبول جایگزین شده و تا حد مشخصات متراکم می گردد، به طوری که قسمتهای مرمت شده، وضعیت مشابه سایر قسمت های راه را داشته باشد.

ب) رویه آسفالتی موجود کاملا پروفیله شده و با ابعاد و اندازه های مشخصات منطبق باشد.

پ) سطوح قیرزده از طریق شیار زنی و تراشیدن، یا تعویض و جایگزینی با آسفالت جدید با پخش سنگ دانه های یک اندازه و داغ و فرونشاندن آن در سطح قیرزده با غلتک و پا برداشتن آن تا ضخامت معین، مرمت شود.

ت) سطح راه قبل از اندود سطحی با جاروی مکانیکی و استفاده از هوای فشرده از گرد و غبار و مواد سطحی پاک شود و در صورت لزوم با آب، شسته و تمیز گردد

ث) اندود سطحی راه طبق مشخصات اجرا شود.

اجرای آسفالت سرد مخلوط در محل آسفالت سرد مخلوط در محل به شرح مراحل زیر اجرا میشود

ریسه کردن مصالح سطح راه

در طول لازم، قبل از حمل مصالح برای ریسه کردن، باید آماده سازی و تمیز گردد. دانه بندی مصالح حمل شده، باید با مشخصات مطابقت داشته و در صورتی که از اختلاط دو با چند نوع سنگدانه استفاده می شود، بعد از اختلاط کامل مصالح، دانه بندی مخلوط کنترل گردد

در موردهایی که از مصالح بستر موجود شتی راه برای تهیه آسفالت سرد استفاده می شود، شخم زدن و کندن آن تا عمق لازم پیش بینی و اقدام گردد تا مخلوط قابل قبول به دست آید. مقدار مصالح آماده شده قبل از قیر پاشی روی آن، باید برای ضخامت لایه آسفالتی مورد نظر، کافی باشد و نهایتا این مصالح با قالب ریسه در طول راه به نحوی انبار شود که شکل هندسی ذوزنقه ای داشته و حجم یا وزن آن در هر متر طول، ثابت و یکنواخت باشد.

تعیین مقدار قیر برای مصالح ریسه شده

قبل از قیر پاشی روی مصالح، مقدار سنگ دانه در متر طول ریسه بر اساس ابعاد آن محاسبه می شود

پخش قیر و اختلاط

پخش قبر به مقدار محاسبه شده در طرح روی مصالح ریسه شده توسط قیرپاش با دستگاه اختلاط سیار انجام میشود و در هر حالت سرعت حرکت به گونه ای تنظیم می گردد که مقدار قیر مخلوط آسفالت در محل، در محدوده رواداری قرار گیرد.

قیر محلول در موقع پخش تا درجه حرارت لازم، گرم می شود. در این حرارت کندرواتی باید در محدوده ۲۰ تا ۱۲۰ سانتی استکس باشد تا موقعی که کندروانی به ۳۰۰ سانتی استکس نرسیده است، باید عمل اختلاط تکمیل گردد، مواد فرار موجود در قیرهای محلول موجب می شود که تا زمانی که عمل اختلاط در محل کامل شود، قیر نسبتا روان و سیال باقی بماند. هیچ گاه درجه حرارت سنگ دانه ها در سایه و در جریان اختلاط نباید کمتر از ده درجه و رطوبت آنها بیش از ۳ درصد باشد. در مرحله پخش قیر روی مصالح ریسه و انجام عمل اختلاط، نکات زیر رعایت می شود

الف) پخش قير باید روی مصالح ریسه شده و با مقطع عرضی ثابت و به طور یکنواخت انجام گردد.

ب) برای تأمین اختلاط کامل و تهیه مخلوط آسفالتی همگن با اندود قیری یکنواخت، قبر در چند نوبت روی مصالح پخش می شود. معمولا در صورت انجام اختلاط با گریدر یا مخلوط کننده های چرخشی، مقدار قیر در هر نوبت حدود ۴/ ۵-۲ /۵ لیتر در مترمربع میباشد.

پ) به ازای هر نوبت پخش قبر، عمل اختلاط با یک یا چند بار عبور گریدر با سایر مخلوط کننده های تکمیل می شود.

ت) در جریان اختلاط فبر و سنگدانه ها باید توجه شود تا مصالح نامناسب اضافی از بستر موجود راه توسط ماشین آلات اختلاط، کنده نشده و به مصالح ریسه افزوده نگردد. همچنین باید دقت شود که مصالح ریسه بدون اختلاط با فیر در کنار راه، باقی نماند

ث) چنانچه بین مرحله تکمیل عمل اختلاط و پخش و اجرای نهایی مخلوط آسفالتی در سطح راد، فاصله زمانی نسبتا طولانی به وجود آید، حتما باید جهت زهکشی و دفع آبهای نفوذی ناشی از نزولات جوی در مخلوط آسفالتی، اقدام شود

هوادهی

قبل از پخش و کوبیدن آسفالت سرد کارخانه ای و یا مخلوط در محل، ضرورت دارد که بخش عمده ای از حلال های موجود در قیرهای محلول و با آب قیرابه ها و سنگدانه ها که موجب افزایش کارایی مخلوط برای سهولت و تکمیل اختلاط بوده است، به اندازه کافی تصعید و تبخیر شود. میزان کاهش این مواد باید به اندازهای باشد که مخلوط آسفالتی بتواند وزن غلتک را در جریان عملیات تراکم بدون جابه جایی و حرکت های جانبی تحمل کنند. بدین منظور مخلوط پخش شده توسط گریدر برای هوادهی جابه جا می شود.

متغیرهای زیادی در تعیین زمان هوادهی مخلوط مؤثرند. برای مثال طول مدت زمان هوادهی برای دانه بندی های پیوسته با بافت ریز وقتی که سایر شرایط ثابت باشد، در مقایسه با دانه بندی های باز و گسسته بیشتر است. همچنین وقتی که آسفالت سرد بعد از چند روز با لایه با قشر آسفالتی دیگری روکش می شود، هوادهی لایه اولیه قبل از کوبیدن، باید بیشتر از موقعی باشد که این لایه یا قشر آسفالتی دیگری روکش نمی شود، زیرا معمولا لايه جدید از تبخیر مواد فرار قشر زیرین جلوگیری می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در دکتر هوشیار با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دکتر هوشیار در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دکتر هوشیار می باشند.

 

 

دکتر هوشیار   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی