منطقه ۰۹

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 9

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 9 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

انسان عاقل همواره آینده نگر است به قول معروف فقط تا نوک بینی اش را نمی بیند! این حکایت همه ی ماست. ما باید از حالا به فکر پاییز و زمستان خود باشیم، همانطور که اگر در پاییز و زمستان لباس مناسبی به تن نداشته باشیم، دچار آسیب های جدی و بیماری می شویم، این مثال در مورد ساختمان ما نیز درست است. اگر ساختمان ما در فصلهای پر بارش به خوبی عایق نشده باشد، یعنی در واقع لباس مناسب ساختمان ما همان عایق رطوبتی است که شما برای ساختمان خود انتخاب می کنید، در آن صورت ساختمان شما دچار آسیب های بسیار جدی می شود. شرکت ایزوگام گستران در منطقه 9 ارائه دهنده ی بهترین عایق ها و از به روز ترین برندهای معتبر می باشد. کارشناسان این شرکت همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما در زمینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشند. بنا بر این یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه عایق کاری اکنون در منطقه 9 فعال بوده و در خدمت گزاری به شما شهروندان گرامی آماده است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در منطقه 9

ایزوگام عایقی است که نصب آسان و راحتی داشته و برای ساختمان پوشش مناسبی به حساب می آید. شما شهروندان منطقه 9 می توانید از کلیه خدمات مربوط به ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در منطقه 9 یعنی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، استفاده نمایید. ایزوگام خدمتی است که با هزینه هایی مقرون به صرفه قابل ارائه می باشد. چند نوع ایزوگام وجود دارد که انواع آن عبارتند از: ایزوگام دمیده، ایزوگام پلیمری، ایزوگام فویلدار و ایزوگام بدون فویل، ایزوگام تک لایه و ایزوگام دو لایه. شرکت ایزوگام گستران در منطقه 9 تمامی انواع ایزوگام را به شما شهروندان ارائه می کند. همچنین نوعی از ایزوگام که سنگدانه های زینتی دارد نیز وجود دارد که به ایزوگام تزئینی معروف است. مشاوران و کارشناسان ما در شرکت ایزوگام گستران به شما در انتخاب نوع ایزوگام کمک خواهند کرد. شما می توانید از آنها سوالات خود را بپرسید و در مورد اطلاعاتی که بدست آورده اید فکر کنید و سپس ایزوگام را انتخاب نموده و از همکاران ما در واحد نصب بخواهید جهت اجرای پروژه بیایند. به خاطر داشته باشید که بعد از نصب حتما بیمه نامه و ضمانت نامه را دریافت کنید. شرکت ایزوگام گستران حامی تمامی مشتریان از منطقه 9 می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در منطقه 9 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 9 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 9 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در منطقه 9

در صورتی که نسبت به برخی سنت ها پای بند باشید حتما هنوز هم گمان می کنید بهترین عایق برای ساختمان شما همان روش قدیمی قیرگونی است. قیرگونی یک روش عایق کاری کارآمد و مقرون به صرفه است البته به خاطر اینکه قیر برای ذوب شدن نیاز به حرارت بالا دارد، لذا کمی خطرناک به نظر می رسد. اما امروزه هنوز هم مشتریانی هستند که تمایل به عایق کاری منزل خود با استفاده از قیرگونی می باشند. در ادامه می خواهیم در مورد تعداد لایه ها و نحوه ی انجام قیرگونی اطلاعاتی بدست آوریم. خب یکی از انواع قیرگونی، انجام قیرگونی به صورت یک لایه است. دلیل این نام گذاری استفاده از یکی لایه گونی مابین دو لایه قیر می باشد. البته باید توجه داشت که گونی نو و بدون تا خوردگی باشد. در اجرای قیرگونی به صورت دو لایه باید توجه داشت که لایه ی دوم گونی به صورت عمودی روی لایه ی اول قرار گیرد. شما می توانید کلیه سوالات خود را در زمینه قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی از مشاوران همیشه در صحنه ی شرکت ایزوگام گستران در منطقه 9 بپرسید. با مشاوران ما در تماس باشید تا یک ایزوگام یا قیرگونی خوب و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در منطقه 9 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 9 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 9 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در منطقه 9

آسفالت و اسفالت کاری یکی از خدمات ویژه ای است که توسط شرکت ایزوگام گستران به مشتریان منطقه 9 ارائه می گردد. یکی از انواع آسفالت، آسفالت سرد است که به خاطر عدم نیاز به حرارت و شعله به آسفالت محیط زیستی معروف شده است. در ادامه در مورد برخی وسایلی که در تهیه آسفالت سرد کاربرد دارد مطالعه می کنیم.

سایر وسایل تهیه آسفالت سرد

سایر وسایل مورد نیاز برای این عملیات عبارتند از

جاروی مکانیکی

جاروی مکانیکی که با هوای فشرده، با فشار آب و یا هر طریق دیگر عمل می کند و برای تمیز کردن سطح راه مورد استفاده قرار می گیرد.

تانکر آب

تانکر آب برای مرطوب کردن مصالح سنگی جهت تسهیل در عمل اختلاط با قیر آیه و افزایش کارایی آسفالت سرد مخلوط در محل و در صورت لزوم شستشوی رویه آسفالتی موجود قبل از قیرپاشی مورد استفاده قرار می گیرد.

قالب ریسه

قالب ریسه برای ریسه کردن سنگ دانه ها در طول راه مصرف می شود تا بتوان مقدار قیر پخش شده را تنظیم و کنترل کرد. این وسیله در پشت گریدر نصب می گردد تا در حین حرکت از روی مصالح پخش شده در طول راه، آن را در ابعاد هندسی منظم پخش کند.

مخازن ذخیره قیر

مخازن ذخیره قیر به مقدار کافی در کارگاه و یا در محدوده نزدیک به آن برای جلوگیری از تأخیر در عملیات اجرایی لازم است. این مخازن باید از نوع سرپوشیده بوده تا از آلوده شدن قیر به گرد و غبار، آب و دیگر آلاینده ها جلوگیری شود

قیرپاش

از قیر پاش برای اجرای اندودهای نفوذی با سطحی که مشخصات آن باید مطابق فصل ششم باشد و نیز پخش قیر روی مصالح سنگی ریسه شده در طول راه و یا در کارگاه ثابت استفاده می شود.

 کامیون

کامیون برای حمل آسفالت سرد از کارخانه آسفالت و یا کارگاه های ثابت تهیه آسفالت مخلوط در محل، به محل مصرف مورد استفاده قرار می گیرد

گریدر

از گریدر برای تهیه و نیز پخش آسفالت سرد مخلوط در محل و با پخش آسفالت سرد کارخانه ای که در طول راه حمل می شود، استفاده می گردد.

فینیشر

از فینیشرهای معمولی به شرح مشخصات مندرج در فصل اول، برای پخش آسفالت سرد کارخانه ای و یا آسفالت سرد مخلوط در محل که در کارگاههای ثابت و یا در محلی غیر از طول راه تهیه شد و به محل مصرف حمل می گردد، استفاده می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در منطقه 9 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 9 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 9 می باشند.

 

منطقه 9    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی