ایزوگام قیرگونی آسفالت در سبلان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در سبلان منطقه 8

شرکت ایزوگام گستران در سبلان منطقه 8 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اگر برای عایق کاری و آب بندی ساختمان خود هنوز اقدامی نکرده اید تا پایان این مقاله را به دقت بخوانید و با خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری که توسط شرکت ایزوگام گستران در محله ی سبلان به شهروندان و ساکنان این محله به صورت نقد و اقساط ارائه می شود، آشنا شوید. شرکت ایزوگام گستران هم اکنون تمامی خدمات خود را با کیفیت و قیمتی مناسب ارائه می نماید و همه ی شرکت های خصوصی، افراد و شرکت های دولتی می توانند از این خدمات که نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد استفاده کنند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در سبلان منطقه 8

در مورد ایزوگام های ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران در محله ی سبلان همین کفایت می کند که پس از هر اجرا شرکت به مشتریان خود گواهی ضمانت کیفیت و بیمه نامه ارائه می کند. برای دریافت خدمات بیشتر با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از انواع برندهای معتبر ایزوگام ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران مطلع گردید. به این منظور شرکت ایزوگام گستران از برند ایزوگامم دلیجان غافل نشده و ایزوگام با کیفیت خود را از این شرکت تهیه و برای اجرای پروژه های ایزوگام کاری در اختیار نصابان خود قرار می دهد. با این حساب شرکت ایزوگام گستران در خدمات شما عزیزان محله ی سبلان نبوده و تمامی خدمات خود را به شما عرضه می کند. پس اگر نیازمند خدماتی هم چون نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری دارید، کافی است با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در سبلان منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سبلان منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سبلان منطقه 8 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در سبلان منطقه 8

اگر گمان می کنید که تخصص شرکت ایزوگام گستران در نصب و اجرای پروژه های با عایق پیش ساخته ی ایزوگام است، سخت در اشتباه هستید. چرا که گستردگی فعالیت های شرکت ایزوگام گستران تنها به ایزوگام ختم نشده و این شرکت ارائه دهنده ی انواع خدمات مربوط به قیرگونی از نصب قیرگونی، اعلام هزینه های قیرگونی، ترمیم ایزوگام با استفاده از قیرگونی، فروش قیر به صورت عمده و جزئی و ... می باشد. پس اگر می خواهید از خدمات شرکت ایزوگام گستران بهره مند گردید کافی است با شرکت ایزوگام گستران در سبلان تماس گرفته و با آنها در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری مشورت کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در سبلان منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سبلان منطقه 8 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سبلان منطقه 8 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در سبلان منطقه 8

سابقه کاربرد آسفالت در اسپانیا

استفاده از آسفالت متخلخل در اسپانیا از ابتداي دهه 1980 میلادي آغاز شد. اولین کاربرد آسفالت متخلخل در سال 1980 براي 4 جاده آزمایشی در بزرگراههاي شمالی در نواحی با بارندگی زیاد بود و هدف از بکارگیري آسفالت متخلخل بهبود ایمنی ترافیک در رویه هاي خیس بود. نتایج مطلوب حاصل از این تجربه باعث ساخت روسازهاي جدیدتري با آسفالت متخلخل در سالهاي بعد شد. اما استفاده وسیع از این نوع آسف الت از سال 1986 به بعد پس از برطرف شدن تردیدهاي اولیه در مورد دوام آسفالت متخلخل بوده است [ 10 ]. تا پایان سال 1995 بیش از 31 میلیون متر مربع آسفالت متخلخل در اسپانیا اجرا شده است. در اسپانیا آسفالت متخلخل براي انواع جاده ها و بزرگراهها مورد استفاده قرا ر می گیرد. متداولترین نوع آسفالت 0-12 همراه با مقدار کمی ماسه ( حدود 15 درصد)، mm 4 است که داراي دانه بندي cm متخلخل در اسپانیا یک لایه 5 درصد قیر خالص یا اصلاح شده با 20 درصد فضاي خالی آسفالت می باشد. در ابتداي طرح میزان فضاي خالی به 15 تا 18 درصد محدود شد. اما با اثبات دوام خوب مخلوط هاي آسفالت متخلخل با بیش از 20 درصد فضاي خالی و .[ مشکلات مخلوطهاي با درصد پایین، از درصد فضاي خالی بالاتر از 20 درصد رایج شد [ هم اکنون هدف از استفاده از این روسازي ها تغییر کرده و این نوع آسفالت فقط براي بهبود شرایط رانندگی بکار نمی رود، بلکه ایجاد سطح صاف و ایمن و بی صدا براي هر آب و هوایی از عوامل اصلی کاربرد آن در این کشور می باشد. با طول 44 کیلومتر بین راس NVI از مهمترین جادههاي ساخته شده با رویه آسفالت متخلخل در اسپانیا بزرگراه روزاس و ویلابا با ترافیک روزانه 20000 وسیله نقلیه شامل 2000 کامیون ( با بار محوري 13 تن ) می باشد. جاده هاي دیگر به طول 70 کیلومتر بین بائو و بهوبیا با ترافیک روزانه 9000 وسیله نقلیه که 1200 وسیله نقلیه آن کامیون و جاده کیلومتري در آسا با ترافیک 800 تا 1200 کامیون در روز با همین آسفالت می باشد 5 داراي mm در P- استفاده می شود. دانه بندي نوع 12 PA- و 10 PA -12 ، P- در اسپانیا از سه گروه دانه بندي 12 ناپیوستگی می باشد که با این نوع دانه بندي می توانیم فضاي خالی بیش از 25 درصد حاصل گردد و 4 درصد فیلر متداول تر است. / 2/5 و 3 تا 5 mm با 10 تا 15 درصد ذرات کوچکتر از PA – و 12 P- دانه بندي هاي 12 با این ترکیب فضاي خالی بیش از 20 درصد حاصل می شود. بر روي یک نمونه مارشال که با 50 ضربه به هر (NLT-325/ مقاومت در برابر اضمحلال از تحلیل آزمایش کانتابرو ( 86 طرف آن ساخته شده است بدست می آید. افت وزنی نمونه پس از 300 دور چرخش درام برحسب درصد بیان می شود . نفوذپذیري بعد از یک سال استفاده از راه، به تدریج، آثار گرفتگی در سطح آسفالت مشاهده شد. زمان عبور آب با نفوذپذیر سنج بین 16 تا 35 ثانیه گزارش شده است. 20 را داراست که از نفوذپذیري ماسه بیشتر ×10-2 cm/s با این حال آسفالت متخلخل هنوز ضریب نفوذپذیري است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در سبلان منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سبلان منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سبلان منطقه 8 می باشند.

 

 

 

سبلان    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی