ایزوگام قیرگونی آسفالت در جشنواره

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در جشنواره منطقه 8

شرکت ایزوگام گستران در جشنواره منطقه 8 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران در محله ی جشنواره در صدد است که خدمات ویژه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را با قیمت های بسیار خوب و مقرون به صرفه و با کیفیتی عالی ارائه نماید. تمامی محصولات ارائه شده در این شرکت از تمام استانداردهای لازم برخوردار بوده و بسیار با کیفیت می باشند. شرکت ایزوگام گستران حامی تمامی مشتریان خود است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در جشنواره منطقه 8

هنر شرکت ایزوگام گستران استفاده و نصب ایزوگام های مرغوب دلیجان می باشد که در طرح ها و انواع مختلف ارائه می کند. شرکت ایزوگام گستران تمامی نمایندگی ایزوگام ها را می شناسد و مستقیما از کارخانه خرید می کند و خرید بی واسطه دلیل قیمت های مناسبش است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در جشنواره منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله جشنواره منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جشنواره منطقه 8 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در جشنواره منطقه 8

برای دریافت خدمات قیرگونی با شرکت ایزوگام گستران در جشنواره تماس بگیرید و آنها را از متراژ فضای خود مطلع کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در جشنواره منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله جشنواره منطقه 8 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جشنواره منطقه 8 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در جشنواره منطقه 8

تجربیات کشورهاي خارجی در خصوص استفاده از آسفالت متخلخل در ادامه ی مقاله بیان شده است.

بررسی تجربیات کاربرد آسفالت متخلخل در هلند

17 در جولاي C 1/7 در ژانویه و C هلند در شمال اروپا قرار دارد و از آب و هواي معتدل با متوسط درجه حرارت برخوردار می باشد. بارش سالانه آن حدود 800 میلی متر است که در تمام طول سال به طور یکسان توزیع شده است.

علیرغم بهار معتدل به علت شرایط متغیر اغلب مه گرفتگی و لغزندگی سطح جاده وجود دارد . سطح بالاي بارش در هلند باعث می شود که سطح جاده ها در 13 درصد مواقع مرطوب یا خیس باشد. به منظور ارتقاء ایمنی در هر شرایطی مرکز مطالعات راه گروهی را به منظور تهیه دستورالعمل براي بهبود خصوصیات سطح راه تعیین کرد. تحقیقات در مورد آسفالت متخلخل و مزایاي آن نسبت به آسفالت معمولی از سال 1972 در هلند آغاز شد. تمام تلاش ها در این تحقیقات در این جهت بوده که با یک مدیریت صحیح استفاده از مصالح ، هزینه هاي اضافی را تا حدامکان محدود کند. اما این نوع آسفالت داراي هزینه هاي اضافی ناشی از عمر کوتاهتر و نگهداري گرانتر و ضخامت بیشتر نسبت به آسفالت معمولی بود که باید با ارزیابی سود حاصله نسبت به هزینه هاي اضافی نسبت به کاربرد یا عدم کاربرد آن تصمیم گیري می شد. اداره کارهاي عمومی هلند یا ریجکس واتر استات رویه هاي آسفالت متخلخل از جمله بزرگراههاي شهري را به عهده گرفت.

آسفالت متخلخل براي اولین بار در اوایل دهه 1980 وارد کشور هلند شد، اگرچه در ابتدا کاربرد آسفالت متخلخل به منظور افزایش ایمنی انجام گرفت ولی این خصوصیات کاهش صداي آن بود که منجر به گسترش دامنه کاربرد آن در سالهاي دهه 1980 در این کشور شد [ 6]. در سال 1987 تصمیم بر آن شد تا لایه رویه آسفالت متخلخل در مقیاس وسیع و گسترده انجام شود و سه سال بعد یعنی در سال 1990 تصمیم گرفته شد تا شبکه اصلی بزرگراه هاي این کشور (که 3200 کیلومتر هستند) از این نوع آسفالت پوشیده شود. همچنین تصمیم گرفته شد تا در راههایی با ترافیک 50 استفاده شود. تا سال 2005 ، بال غ بر 65 درصد mm 0/16 با ضخامت لایه mm سنگین، از آسفالت متخلخل پلان بزرگراه هاي داراي رویه آسفالت متخلخل - بزرگراه هاي این کشور داراي روکش آسفالت متخلخل بودند. درصد بزرگراههاي داراي رویه آسفالت متخلخل را نمایش می دهد.

پیش شرط هاي استفاده از آسفالت متخلخل در هلند

قبل از کاربرد رویه هاي آسفالت متخلخل در هلند پیش شرطهایی باید رعایت شود. ریجکس واتراستارت فرض کرد که نسبت هزینه به سود دهی آسفالت متخلخل در هر پروژه اي باید کمتر از آسفالت معمولی باشد و فقط در این شرایط استفاده از رویه آسفالت متخلخل قابل توجیه اقتصادي است ریجکس معتقد بود بسیاري از عواملی که باید در این تصمیم گیري در تابع هزینه به سود دهی منظور گردند، جنبه سیاسی داشته و جنبه اقتصادي ندارند. زیرا عقیده عمومی این بود که مشکل ایمنی جاده ها، جلوگیري از آب گرفتگی و آلودگی هاي زیست محیطی نقش مؤثري را ایفا می کند. بعد سیاسی مسئله به سود بالقوه اقتصادي استفاده کنندگان از جاده ها در اثر کاهش تصادفات در مقایسه با افزایش هزینه هاي ناشی از این انتخاب می باشد. در هلند عواملی که بر اساس آن ارزیابی هزینه به سود دهی انجام می گیرد، عبارت از خصوصیات سازه اي (نظیر عمر خدمت دهی و مقاومت مکانیکی رویه آسفالت)، هزینه تهیه مواد و مصالح، ایمنی جاده، عکس العمل هاي ترافیکی کمترین مشکلات ترافیکی در شرایط سطح خیس جاده هزینه هاي نگهداري و مسئله کاهش صدا می باشد.در این کشور روي پلها و حتی پلهاي فلزي و روگذرها، آسفالت متخلخل اجرا شده است. مسئله ویژه اي که کارشناسان این کشور موفق به حل آن شده اند، جلوگیري از نفوذ آب و نمک به لایه هاي زیرین روسازي می باشد در حال حاضر بخاطر حجم ترافیک و افزایش روزافزون وسایل نقلیه، کاهش صدا مسئله مهمی است و در کشور هلند براي راههایی که روزانه 3500 وسیله نقلیه دارند از این آسفالت استفاده می شود و بخاطر افزایش ایمنی تردد تمام راه هاي ملی تا سال 2010 و تمامی راه ها اصلی با آسفالت متخلخل روکش خواهد شد. 50 آسفالت متخلخل به طور معمول استفاده می شود. علت این انتخاب ظرفیت بالاي ذخیره mm در هلند از یک لایه سازي آب در این ضخامت از لایه است. مقدار استفاده از آسفالت متخلخل در هلند تا پایان سال 1995 در حدود 25 میلیون متر مربع بوده است از سال 1990 به بعد، مسیرهایی آزمایشی با آسفالت متخلخل دو لایه در هلند به عنوان بخشی از یک پروژه تحقیقاتی در مقیاس وسیع اجرا شد. مزیت لایه رویی با دانه بندي ریز، پیشگیري از بسته شدن منافذ در لایه زیرین آسفالت متخلخل با دانه بندي درشت می باشد. بدین طریق، قابلیت هدایت هیدرولیک سالم و دست نخورده باقی می ماند. تجارب مفید حاصله از پروژه هاي تحقیقاتی منجر به ایجاد بخش هاي آزمایشی جدید در بزرگراه در سال 1995 و پس از آن در بسیاري دیگر از جاها گردید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در جشنواره منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله جشنواره منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جشنواره منطقه 8 می باشند.

 

 

 

جشنواره  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی