ایزوگام قیرگونی آسفالت در تسلیحات

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در تسلیحات منطقه 8

شرکت ایزوگام گستران در تسلیحات منطقه 8 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

محله ی تسلیحات دارای منازل بسیاری است که این منازل چه قدیمی ساز و چه نوساز نیازمند یک عایق کاری و آب بندی مناسب و خوب هستند. برای این منظور باید توجه داشته باشید که به هر شرکت و فردی که مدعی اجرای عایق کاری است اعتماد نمی توان کرد. عایق کاری به خودی خود امر ضروری و البته هزینه بری است که نمی توان هزینه های اجرای آن را نادیده گرفت پس باید در نظر بگیرید که کاری عایق منزل خود را به یک عایق کار حرفه ای و مطمئن بسپارید. شرکت ایزوگام گستران در محله ی تسلیحات همه ی تجربه و سابقه ی خود را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا بتوانید یک انتخاب خوب و مطمئن را در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری داشته باشید.

برای دریافت خدمات مشاوره ای در خصوص عایق کاری می توانید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در تسلیحات منطقه 8

شرکت ایزوگام گستران این روزها قراردادهای زیادی را با برترین برندهای عرضه کننده ی ایزوگام تنظیم کرده است و طی این قرارداد ایزوگام های خود را که از استانداردها و کیفیت لازم برخوردار است از ایزوگام دلیجان تهیه کرده و به مشتریان خود ارائه می نماید. برای دریافت مشاوره در زمینه ی انواع ایزوگام، نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، با مشاوران شرکت ایزوگام گستران در تسلیحات تماس بگیرید و از آنها در مورد اطلاعاتی که نیاز دارید سوال کنید.

ایزوگام های ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران دارای تاریخ تولید و انقضا بوده و همه ی موارد استاندارد در آنها رعایت شده است.

شرکت ایزوگام گستران انواع ایزوگام پلمیری و دمیده ، ایزوگام تک لایه و دولایه، ایزوگام فویل دار و بدون فویل را از برند ایزوگام دلیجان تهیه کرده و به مشتریان خود ارائه می کند. همچنین شرکت ایزوگام گستران پس از اجرای پروژه های نصب ایزوگام بیمه نامه و ضمانت نامه نیز تهیه کرده و به مشتریان ارائه می نماید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در تسلیحات منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله تسلیحات منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تسلیحات منطقه 8 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در تسلیحات منطقه 8

شرکت ایزوگام گستران در ارائه خدمات عایق کاری سنتی با استفاده از عایق قیرگونی نیز پیش تاز بوده و فعالیت های گسترده ای را در ارائه این گونه خدمات داشته است. برای نمونه می توان به

اجرای پروژه های قیرگونی یک لایه در تسلیحات

اجرای پروژه های قیرگونی دو لایه در تسلیحات

اجرا و نصب قیرگونی پشت بام ها در محله ی تسلیحات

اجرا و نصب قیر گونی آشپزخانه در محله ی تسلیحات

اجرا و نصب قیرگونی حمام در محله تسلیحات . ...

برای دریافت اطلاعات و خدمات مشاوره ای بیشتر با شرکت ایزوگام گستران در محله ی تسلیحات تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در تسلیحات منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله تسلیحات منطقه 8 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تسلیحات منطقه 8 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در تسلیحات منطقه 8

استفاده از آسفالت متخلخل مزایایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

کاهش آلودگی صوتی

اندازه گیري میزان صدا بر روي آسفالت متخلخل و آسفالت معمولی با استفاده از دستگا ه آنالیز صدا مدل 2236 دانمارك توسط شرکت کنترل کیفیت هواي تهران انجام گرفت. وسیله نقلیه مورد استفاده براي (B&K) ساخت شرکت 80 km/h 50 و km/h آزمایش میزان صدا، اتومبیل پژو 405 بود. اندازهگیري ها بر روي دو نوع آسفالت در سرعتهاي 7 متر از لبه / 3 و 5 / در دو حالت موتور روشن و موتور خاموش انجام گرفت. میکروفون در دو موقعیت به فاصله هاي 55 ارایه شده است. نتایج نشان دهنده کاهش میزان صدا - 4 و 2 - روسازي قرار داده شد. نتایج آزمایش صدا در 7 دسی بل در وضعیت موتور روشن و 2 تا 3 دسی بل در و ضعیت موتور خاموش / 5 تا 5 / در آسفالت متخلخل به مقدار 3 80 میزان کاهش صدا در آسفالت متخلخل km/h 50 در مقایسه با آسفالت معمولی میباشد. در سرعت km/h در سرعت 5 دسی بل در وضعیت موتور خاموش در مقایسه با / 4 تا 5 / 4 دسی بل در وضعیت موتور روشن و 7 / 4 تا 7 / به مقدار 5 آسفالت معمولی می باشد. کاهش صدا بصورت تفاوت در متوسط سطح صداي اندازهگیري شده بر روي قطعات ساخته شده با آسفالت متخلخل و آسفالت معمولی بیان شده است. 1 نشان داده شده است، ناشی از ساختار - در حقیقت دلیل کاهش صدا در آسفالت متخلخل باز و وجود منافذ در آن می باشد. صداي تولید شده ناشی از تماس چرخ با روسازي و صداي موتور پس از برخورد با رویه آسفالت متخلخل بدلیل وجود ساختار باز و وجود منافذ در آن کاملا منعکس نمی شوند بلکه مقدار از انرژي آن جذب و مستهلک می شود. در حالیکه در آسفالت معمولی بدلیل ساختار متراکم و بسته آن، کل انرژي صوتی تولید شده پس از برخورد با آن تقریبا منعکس می گردد.

جمع بندي

- علی رغم تجربه اول در اجراي آسفالت متخلخل تجربه نسبتا موفقی بود. قطعه مورد نظر پس از گذشت سه سال از عمر آن، داراي ظاهر سالمی بوده و خرابی عمده اي در حال حاضر در آن مشاهده نمی شود.

- بر اساس نتایج آزمایش هاي انجام شده، مشخصات عملکردي مورد انتظار شامل میزان کاهش صدا، نفوذپذیري و مقاومت لغزشی در مقایسه با آسفالت معمولی داراي عملکرد و نتایج رضایت بخش می باشد.

- بدلیل عدم تکرار آزمایش ها در طول سه سال پس از اجرا، در خصوص عملکرد وظیفه اي آن از جمله میزان کاهش صدا، نفوذپذیري و مقدار فضاي خالی و مقاومت لغزشی اظهار نظري نمی توان کرد.

- در خصوص مقایسه مشخصات آسفالت متخلخل با آسفالت معمولی با توجه به فاصله زمانی اجراي بین این دو، قضاوت مناسبی در همه زمینه ها بدست نمی دهد.

- آزمایش هاي عملکردي فقط یک بار اجرا شدند و قطعه در طول این چند سال مانیتورینگ نشده است. که لزوم یک متولی خاص با برنامه مدون مانیتورینگ براي چنین تحقیقات میدانی ضروري می سازد.

برای استفاده از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در تسلیحات منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله تسلیحات منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تسلیحات منطقه 8 می باشند.

 

 

 

تسلیحات    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی