ایزوگام قیرگونی آسفالت در وحیدیه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در وحیدیه منطقه 8

شرکت ایزوگام گستران در وحیدیه منطقه 8 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای بام خانه هایتان یک لباس برازنده انتخاب کنید. ما در شرکت ایزوگام گستران این لباس برازنده را به شما ارائه خواهیم کرد. شرکت ایزوگام گستران در وحیدیه خدمات عالی و فوق العاده ای نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به همه ی شهروندان ارائه می نماید. این شرکت سابقه طولانی در زمینه ارائه عایق کاری و خدمات عایق کاری و آب بندی ساختمان ها دارد. برای دریافت خدمات شرکت ایزوگام گستران با مشاوران و کارشناسان ما در این شرکت تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران در خدمت تمامی اهالی محله ی وحیدیه است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در وحیدیه منطقه 8

ایزوگام کاری منزل خود را در وحیدیه به شرکت ایزوگام گستران بسپارید. شرکت ایزوگام گستران در محله ی وحیدیه خدمات بسیار ارزنده ای را در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه می نماید. شما می توانید با همکاران و مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از آنها در مورد خدمات ایزوگام کاری مورد نظر خود مشاوره بگیرید. شرکت ایزوگام گستران در خدمت همه ی اهالی محله ی وحیدیه می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در وحیدیه منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله وحیدیه منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز وحیدیه منطقه 8 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در وحیدیه منطقه 8

برای آنکه با یکی دیگر از خدمات شرکت ایزوگام گستران در محله ی وحیدیه آشنا شوید، فقط کافی است با مشاوران شرکت تماس بگیرید. آنها اطلاعات کاملی را در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در اختیار شما قرار می دهند. این شرکت خدمات قیرگونی را با استفاده از قیر 60-70 و گونی درجه یک و توسط نصابان حرفه ای اجرا می نماید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در وحیدیه منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله وحیدیه منطقه 8 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز وحیدیه منطقه 8 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در وحیدیه منطقه 8

نیوزیلند

براي اولین بار استفاده از این نوع آسفالت در سال 1975 در این کشور مطرح شد و تأکید بر این بود تا میزان درصد فضاي خالی باقیمانده آسفالت بیش از 14 % باشد. در دهه 1980 میلادي مشخصه این نوع آسفالت تغییر داده شد و به میزان درصد فضاي خالی بیش از 20 % توجه شد، اما به علت کم اثر بودن این میزان درصد فضاي خالی در عملکرد آسفالت، تصمیم گرفته شد، تا یک تحقیق براي حداکثر نمودن میزان درصد فضاي خالی(بالاي 30 %) پیاده سازي و اجرا شود. مخلوطهاي استانداردي که در نیوزیلند استفاده می شود عبارتند از مخلوطهاي 20 میلی متر و 14 میلی متر. در سال هاي اخیر مطالعاتی بر سر استفاده از آسفالت دو لایه 70 میلیمتر آغاز شده است. [

سابقه کاربرد آسفالت متخلخل در ایالات متحده امریکا

شناخته می شود که در سال 1950 در (OGFC) در امریکا آسفالت متخلخل بنام لایه اصطکاکی با دانه بندي باز 1 مناطق مختلف امریکاي شمالی براي بهبود مقاومت اصطکاکی روسازیهاي آسفالتی استفاده می گردید از این (GDOT) از زمانی که در سالهاي دهه 1950 و 1960 آسفالت متخلخل مطرح شد، اداره راه و ترابري جرجیا 2 مخلوط ها بعنوان رویه هاي پوششی متخلخل با ضخامت کم به طور عمده بر روي بزرگراه هاي داخل ایالت استفاده کرده [ است. [ 26 (FHWA Report روش طراحی را براي آسفالت متخلخل را در سال 1974 توسعه داد که تحت عنوان FHWA3 (FHWA ارائه و در سال 1990 آن را بازنگري کرد که تحت عنوان FHWA-RD-74- گزارش نمود . در آمریکا در سال هاي اخیر حرکت به سمت استفاده از تکنولوژي هاي اروپایی در روکش رویه روسازي ها با آسفالت به بررسی تکنولوژیهاي اروپایی در FHWA/AASHTO متخلخل آغاز شده است. اخیرا یک تور تحقیقی تحت عنوان تولید و استفاده از آسفالت متخلخل اقدام کرده است و کار بررسی خود را در پنج کشور اروپایی از جمله دانمارك و هلند که در گذشته در آمریکا مورد استفاده قرار می گرفت با آسفالت متخلخل مورد بحث ما OGFC آغاز نموده است. مخلوط تفاوت هاي بسیار دارد. تفاوت عمده آسفالت متخلخل استفاده شده در ایالات متحده امریکا با آسفالت متخلخل مورد استفاده در اروپا در درصد فضاي خالی آنها می باشد که در امریکا حداکثر 15 % و در اروپا تا بیش از 20 % می رسد نشان داده شده است. - نمایی از روکش آسفالت متخلخل در امریکا در شکل بطور کلی چند ایالت امریکا از جمله جرجیا، تگزاس، اورگون، فلوریدا و آریزونا داراي تجربه و کارهاي تحقیقات میدانی 27 تفاوت در نوع آسفالت متخلخل در دو ایالت - بیشتري در این زمینه در مقایسه با سایر ایالت ها می باشند جرجیا(سمت راست شکل) و ایالت آریزونا(سمت چپ شکل) نشان می دهد. مطالعه بررسی درباره روش هاي طراحی و عملکرد آسفالت متخلخل در سطح ایالت هاي مختلف NCAT ، در سال 1998 امریکا انجام داد. در 43 ایالت که به پرسشنامه هاي ارسالی پاسخ دادند. بر اساس این مطالعه 8 درصد ایالت ها اصلا از آسفالت متخلخل استفاده نمی کنند. درصد ایالتها استفاده می کنند. و 38 درصد نیز بدلیل دوام کم آن استفاده از آن را متوقف نموده اند.

بر اساس این گزارش 33 درصد ایالتها متوسط عمر خدمت دهی آسفالت متخلخل را 10 تا 12 سال بیان کرده اند، 30 درصد 8 تا 10 سال گزارش نموده، 17 درصد کمتر از 6 سال و 10 درصد هر دوي 6 تا 8 و بیشتر از 12 سال گزارش نموده اند.

عملکرد آسفالت متخلخل بر حسب دوام از ضعیف تا عالی رتبه بندي شده است. 37 درصد ایالتها، عملکرد خیلی خوب، 37 درصد عملکرد خوب، 11 درصد عملکرد متوسط، 11 درصد عملکرد ضعیف و 4 درصد عملکرد عالی گزارش نشان داده شده است. نموده اند. رتبه بندي عملکردها در شکل موارد کاربرد آسفالت بر حسب میزان ترافیک سنگین، متوسط، کم و بدون محدویت مشخص شده است. 75 درصد ایالت ها از آسفالت متخلخل در راههاي با ترافیک سنگین استفاده کرده، 63 درصد بر روي راه هاي با ترافیک متوسط و طبقه بندي ترافیک را - بیست و نه درصد هم بر روي هر دوي ترافیک کم و بدون محدویت استفاده کرده اند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در وحیدیه منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله وحیدیه منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز وحیدیه منطقه 8 می باشند.

 

 

 

وحیدیه   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی