ایزوگام قیرگونی آسفالت در لشگر غربی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در لشگر غربی منطقه 8

شرکت ایزوگام گستران در لشگر غربی منطقه 8 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

تفاوت افراد دانا و با تدبیر و افراد نادان و بی تدبیر، در نوع نگرش آنها است. فرد با تدبیر برای آینده خود و آسودگی خاطرش از قبل برنامه ریزی کرده و تدبیر می اندیشد. فرد بی تدبیر، تا زمانی که به دردسر نیفتد تدبیری برای آینده اش ندارد. اگر جز دسته افراد با تدبیری هستید که می خواهید از حالا برای آینده ی خود برنامه ریزی کنید، کافی است با شرکت ایزوگام گستران در محله لشگر غربی تماس بگیرید و از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در این شرکت استفاده نمایید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در لشگر غربی منطقه 8

ایزوگام دلیجان از معتبر ترین ایزوگام های موجود در بازار است که شرکت ایزوگام گستران این ایزوگام را با قیمت بسیار مناسب و هم قیمت با درب کارخانه ارائه می نماید. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران با کارشناسان ما در این شرکت تماس بگیرید و از آنها درخواست راهنمایی در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را نمایید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در لشگر غربی منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله لشگر غربی منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز لشگر غربی منطقه 8 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در لشگر غربی منطقه 8

همچنین اگر نیازمند عایق کاری با قیرگونی هستید، کافی است با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در لشگر غربی منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله لشگر غربی منطقه 8 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز لشگر غربی منطقه 8 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در لشگر غربی منطقه 8

سابقه کاربرد آسفالت متخلخل در فرانسه

شبکه راه هاي فرانسه در حدود 1،954،000 کیلومتراست. آب و هواي فرانسه معتدل، شرق آن مواجه با زمستان هاي سخت ( سیکل ذوب انجماد ) و زمستان غرب آن تحت تأثیر آب و هواي اقیانوسی شدید نیست. بطور کلی آسفالت متخلخل در راههاي ملی و آزاد راههاي این کشور بکار می رود.

در کشور فرانسه، استفاده از آسفالت متخلخل در سال 1976 آغاز شده و از سال 1984 تا 1990 افزایش یافته و سپس تثبیت شد. از سال 1990 روند استفاده از این نوع آسفالت اندکی کند شد و عمده دلیل کند شدن روند استفاده از این نوع آسفالت، ملاحظات مربوط به نگهداري آنها در زمستان است. در سال 1995 میلادي بیش از 60 % کل بزرگراه- هاي فرانسه براي زیر پوشش قرار گرفتن آسفالت متخلخل مد نظر قرار گرفت و 15 % این نواحی هم تاکنون عملیات روکش آسفالت آنها از نوع متخلخل به پایان رسیده است. اغلب مناطق زیر پوشش آسفالت متخلخل در فرانسه از آسفالت 50 است. در / با ضخامت 40 میلیمتر استفاده میکنند و قیري را که به این منظور استفاده می کنند داراي درجه نفوذ 70 بزرگراه هایی که براي اجراي رویه آسفالت متخلخل به شرکت هاي مربوطه واگذار گردیده است از قیرهاي اصلاح شده با پلیمر یا الیاف تقریبا بطور انحصاري استفاده می شود. استفاده از آن در داخل شهر خیلی معمول نیست. در سال 1990 حدود 2،800،000 متر مربع از این آسفالت براي راه هاي اصلی جدید احداث و نگهداري در این کشور مصرف شده، و در برنامه نگهداري راه هاي ملی 1،300،000 متر 12 درصد از کل روکش هاي راههاي ملی آسفالت متخلخل بوده است. / مربع استفاده می شود. در سال 1989 حدود 5 بطور کلی از بدو شروع تا سال 1995 بالغ بر 25 میلیون متر مربع آسفالت متخلخل در فرانسه اجرا گردیده است . با توجه به تحقیقات آزمایشگاهی و بخش خصوصی به سه منظور از آسفالت متخلخل در فرانسه استفاده می شود و فضاي خالی بیشتر از 20 - 0 یا 14 - - روکش : ضخامت روکش 2 و یا 4 سانتی متر با دانه بندي مختلف

درصد کاهش صدا : در فرانسه حد بهینه آسفالت براي صداگیري

- آسفالت مخزنی : براي مناطقی کاربرد دارد که از نظر زهکشی مسئله دارند ( ظرفیت کافی براي زهکشی ندارند ) یا اصولاً غیر زهکش هستند. در این حالت ساختمان رویه راه بعنوان یک دریافت کننده ( مخزن) در شرایط بارندگی شدید عمل می کند و آب بصورت یک جریان پیوسته به سیستم زهکش هدایت می شود. در این حالت ضخامت لایه آسفالتی زیاد ( معمولاً دو لایه ) بوده و از مصالح شنی با دانه بندي باز استفاده می شود. ضمناً زیر لایه آسفالتی نیز بایستی غیر قابل نفوذ باشد ( در طول مدت دو سال اخیر براي 100 جا در جنوب غربی فرانسه بکار رفته است) طبق اظهار نظر مهندسین این کشور میزان تصادفات در شرایط خیس بودن جاده با کاربرد این آسفالت کاهش یافتهقبل از روکش آسفالت متخلخل در سالهاي 1979 و 1985 حدود Lyon و Vlence بین a است. بعنوان مثال جاده 7 52 مورد تصادف گزارش شده بود در حالی که بعد از روکش آسفالت متخلخل در سال هاي 1985 و 1989 هیچ تصادفی در این قطعه گزارش نشده است. در جاده هاي کمربندي نظیر شهرهاي بوردو و تولوز و سایر شهرها در حال حاضر با این آسفالت روکش شده است. به منظور تسهیل توسعه کاربرد این نوع آسفالت و ارایه اطلاعات عملی مورد نیاز به صاحبان کار، به ابتکار مؤسسه سترا (مؤسسه مطالعات فنی راهها و آزاد راهها ) گروه کاري ایجاد شد، که ک ارشناسان اداره راه ها، پیمانکاران راه ها، شهرداري ها و آزمایشگاه مرکزي پل و راه به آن پیوستند. این گروه در مارس 1988 ، اطلاعیه اي تهیه و منتشر نمود. آزمایشگاه مرکزي پل و راه ، که از سالها قبل، تحقیقات مربوط به رویه هاي زهکش را رهبري می کرد، اقدامات خود را در زمینه تعیین فرمول آزمایشگاهی، تصویرهاي حاصل از آب، ویژگی هاي صوتی و بالاخره نگهداري زمستانی شدت بخشید (% 0-6 را هم با میزان تخلخل بسیار زیاد (بین 25 % تا 28 mm پیمانکاران فرانسوي، آزمایشاتی را با مخلوط هاي بدون استفاده از شن (یا با میزان شن اندك) مورد انجام داده اند. این مخلوط ها تماما تا حد زیادي اصلاح شده اند زیرا تا حد زیادي نسبت به تنش هاي افقی (و به دنبال آن شن زدگی) حساس می باشند. مزایاي استفاده از چنین لایه هایی با دانه بندي ریز، آلودگی صوتی کم و مقاومت سرخوردگی زیاد ( بدلیل بافت ریز) می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در لشگر غربی منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله لشگر غربی منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز لشگر غربی منطقه 8 می باشند.

 

 

لشگر غربی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی