ایزوگام قیرگونی آسفالت در کرمان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در کرمان منطقه 8

شرکت ایزوگام گستران در کرمان منطقه 8 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در آغاز فصل پاییز و با شروع اولین بارندگی بسیار از افراد متوجه می شوند که باید از قبل فکری به حال عایق کاری ساختمان خود می کردند، اما چون این اقدام به تاخیر افتاده موجب وارد آمدن خسارات زیادی به ساختمان و اموالشان گردیده است. شرکت ایزوگام گستران نویدبخش یک خبر خوب برای همه ی اهالی محله ی کرمان است. این شرکت با بیست سال سابقه ی اجرای پروژه های موفق در زمینه عایق کاری و آب بندی ساختمان هم اکنون خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به همه ی اهالی محترم محله ی کرمان ارائه می کند. شرکت ایزوگام گستران در خدمت همه ی مردم محله ی کرمان می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در کرمان منطقه 8

در محله ی کرمان همه ی مردم و شهروندان به دنبال ایزوگام خوب و با کیفیت هستند. آنها هیچ وقت گول ارزان قیمت بودن ایزوگام های نامرغوب را نمی خورند و هنگام خرید حتما برچسب روی ایزوگام را چک می کنند. شرکت ایزوگام گستران در محله ی کرمان ایزوگام های خوب و با کیفیت خود را با قیمت های بسیار مناسب و استثنایی ارائه می کند. این شرکت ایزوگام خود را از برندهای معتبری هم چون ایزوگام دلیجان تهیه می کند و برای خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری بیمه نامه و ضمانت نامه ارائه می دهد. لذا اگر به دنبال یک شرکت معتبر در زمینه عایق کاری با ایزوگام هستید، شرکت ایزوگام گستران گزینه ی معتبری برای شما می باشد. همین حالا با کارشناسان ما در محله ی کرمان تماس بگیرید و نوع خدمات مورد نیاز خود را با آنها در میان گذاشته و از آنها راهنمایی بخواهید. شرکت ایزوگام گستران در خدمت همه ی شهروندان می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در کرمان منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کرمان منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کرمان منطقه 8 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در کرمان منطقه 8

قیرگونی از دیگر عایق های پر طرفدار در میان اهالی محله ی کرمان است که شرکت ایزوگام گستران در آن تخصص و تجربه ی اجرایی زیادی دارد. بنا بر این اگر می خواهید منزل خود را با استفاده از عایق قیرگونی آب بندی نمایید، با ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. همکاران و کارشناسان ما همواره پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در کرمان منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کرمان منطقه 8 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کرمان منطقه 8 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در کرمان منطقه 8

یکی از مشکلاتی که در اجرای پروژه های آسفالت متخلخل با آن درگیر می شویم فرونشست قیر است. در ادامه در مورد این مشکل و چگونگی حل آن بیشتر خواهیم خواند.

فرونشست قیر

این مشکل که معمولاً خاص آسفالت متخلخل است و در اثر زهکشی قیر از منافذ و فرونشست آن به پایین لایه آسفالت متخلخل رخ می دهد و باعث از دست رفتن قیر سطح لایه و در نهایت اضمحلال لایه می شود. این مشکل به خصوص وقتی رخ می دهد که آسفالت با درصد کم ریزدانه و درصد بالاي قیر ساخته می شود. در نمونه هاي آسفالت متخلخل ممکن است که فرونشست قیر به قسمت تحتانی لایه آسفالت در هنگام عبور و مرور رخ دهد که با از دست رفتن قیر سطح لایه، رویه به سرعت تحت ترافیک عبوري مضمحل میگردد. آزمایشهاي انجام شده به منظور تعیین تأثیر نوع قیر در فرونشست قیر نشان میدهد که استفاده از قیر پلیمري موجب کاهش قابل توجه فرونشست قیر می شود. 1000 از مخلوط آسفالتی در ظرفی ریخته میشود و به مدت یک ساعت در اون با درجه gr در این آزمایش حرارت 140 درجه تا 160 درجه سانتیگراد قرار داده می شود سپس محتویات ظرف خالی می شود و قسمت هایی که به دیواره ظرف چسبیده توزین می شود. در صورتی که آزمایش با ویبره کردن همراه باشد قبل از تخلیه محتویات ظرف به منظور تراکم، نمونه به مدت 15 دقیقه تکان داده می شود) نتایج حاصله از این آزمایش حاکی از آن است که در نمونه هاي آزمایش شده در دماي 140 درجه سانتی گراد و همراه با ویبره کردن میزان فرونشست قیر براي نمونه هاي ساخته شده با قیر پلیمري به وضوح درصد بسیار پایین تري نسبت به نمونه هاي ساخته شده به قیر خالص است.

رابطه میزان تخلخل و مقاومت در برابر اضمحلال

در آسفالت متخلخل باید نوعی سازگاري بین تخلخل و مقاومت در برابر اضمحلال برقرار باشد و ضمن بالا بودن درصد فضاي خالی نمونه، مقاومت در برابر اضمحلال نیز باید در حدي باشد که در برابر تنشهاي مماسی چرخ و مکش ایجاد شده در اثر ترافیک مقاومت کافی وجود داشته باشد. این دومشخصه با یکدیگر رابطه معکوس دارند و با تقویت یکی معمولاً از مقدار دیگري کاسته میشود، به گونهاي که بعضی مواقع با مصالح معمولی امکان تولید آسفالتی با نفوذپذیري بالا و مقاومت کافی در برابر تنشهاي سایشی وجود ندارد. تجربه نشان می دهد که در درصدهاي تخلخل کمتر از 20 تا 21 درصد، منافذ آسفالت به سرعت پر می شود و نشان دهنده نفوذپذیري - دوام نفوذپذیري در مدت طولانی بستگی به وجود درصد بالاي تخلخل دارد 27 سال می باشد که بیانگر موارد زیر است: / آسفالت متخلخل پس از گذشت 5 اختلاف در زمان پر شدن منافذ در خطوط با سرعت مختلف به علت تفاوت در میزان مکش ناشی از سرعت حرکت اتومبیل در آن خطوط میباشد. به همین دلیل در خط سرعت منافذ دیرتر پر می شود وقتی درصد تخلخل پائین می آید منافذ به سرعت پر می شود. 7 سال هنوز مقدار نفوذپذیري رضایت بخش است. / -3 فقط در قیر پلیمري پس از نشان دهنده آن است که در تخلخل بالاي 20 % فقط در قیر پلیمري میزان کاهش مقاومت در برابر اضمحلال در آزمایش کانتابرو کمتر از 30 % می باشد.

جاده هایی که از آسفالت متخلخل با دو نوع قیر خالص و پلیمري ساخته شده اند ، تقریباً همان نتایجی است که در آزمایشگاه گرفته شد. نشان دهنده نتایج حاصله از استفاده از قیر پلیمري در آسفالت متخلخل همراه با مشخصات - دانه بندي و درصد قیر به کار رفته در آن و میزان افت وزنی در آزمایش کانتابرو می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در کرمان منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله کرمان منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کرمان منطقه 8 می باشند.

 

 

کرمان    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی