ایزوگام قیرگونی آسفالت در مجیدیه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در مجیدیه منطقه 8

شرکت ایزوگام گستران در مجیدیه منطقه 8 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از اقدامات مهم هنگام ساختمان سازی استفاده از عایق کاری مناسب برای همه ی قسمت های ساختمان است. عایق کاری مناسب موجب می گردد که ساختمان ما مقاوم شده و دیر تر خراب گردد. بنا بر این شرکت ایزوگام گستران در مجیدیه مجری پروژه های عایق کاری بسیاری در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری بوده و از عهده ی کار به خوبی بر آمده است. شرکت ایزوگام گستران دارای کادری متخصص در همه ی زمینه های عایق کاری و آسفالت کاری می باشد که برای استفاده از خدمات آنها می توانید با شرکت در مجیدیه تماس گرفته و نوع خدمات درخواستی خود را مطرح نموده و از خدمات آنها استفاده نمایید. همچنین شرکت ایزوگام گستران می تواند تمامی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به صورت نقد و اقساط به شما شهروندان محترم محله ی مجیدیه عرضه کند. بنا بر این برای بهره مندی از شرایط ویژه ی پرداختی همین حالا اقدام نمایید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در مجیدیه منطقه 8

شرکت ایزوگام گستران با کارخانه های بزرگ ایزوگام در ارتباط بوده و ایزوگام های استاندارد را از تمامی برندهای معتبر تهیه کرده و با قیمت های باور نکردنی عرضه می کند. شرکت ایزوگام گستران ایزوگام های خود را در انواع مختلفی عرضه می نماید. این شرکت تمامی انواع ایزوگام را با کیفیت عالی ارائه می کند.

بنا بر این اگر نیازمند خدماتی نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری هستید، کافی است با شرکت ایزوگام گستران در مجیدیه تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران پروژه هایی نظیر

نصب و اجرای ایزوگام کاری پشت بام در مجیدیه

نصب و اجرای ایزوگام کاری حمام در مجیدیه

نصب و اجرای ایزوگام کاری سرویس بهداشتی در مجیدیه

نصب و اجرای ایزوگام کاری آشپزخانه در مجیدیه

نصب و اجرای ایزوگام کاری بالکن و تراس در مجیدیه

را با موفقیت اجرا نموده و به ثمر رسانده است. شما می توانید هر نوع پروژه ای را که می خواهید برایتان اجرا شود با شرکت ایزوگام گستران در میان بگذارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در مجیدیه منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مجیدیه منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مجیدیه منطقه 8 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در مجیدیه منطقه 8

اگر انتظار دارید از عایق کاری صحبت شود اما از قیرگونی حرفی به میان نیاید، انتظاری بیهوده دارید. برای استفاده از خدمات نصب و اجرای قیرگونی کافی است با شرکت ایزوگام گستران در مجیدیه تماس بگیرید و خدمات درخواستی خود را مطرح نمایید. شرکت ایزوگام گستران همچنین در کار فروش قیر به صورت کلی و جزئی می باشد. بنا بر این اگر نیاز به خرید قیر دارید با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در مجیدیه منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مجیدیه منطقه 8 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مجیدیه منطقه 8 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در مجیدیه منطقه 8

آزمایش هاي مرکز تحقیقات اروپایی اکسون در مونت سینت ایگنان

در مرکز تحقیقات اروپایی اکسون به منظور تاثیر و مقایسه قیرهاي پلیمري و قیرهاي اصلاح شده با لاستیک در 0 میلیمتر و با درصد خالی - آسفالت متخلخل تحقیقات انجام شده است. در این تحقیقات از نمونههایی با دانه بندي 10 [ بیش از 20 % و چگالی تقریبی 2 با ضخامت و شرایط آب و هوایی و ترافیکی یکسان استفاده شده است 0 میلیمتر، 2% فیلر - 6 میلیمتر، 11 % سنگ شکسته 2 - %87 سنگ شکسته 10 4 درصد، برا ي آسفالت متخلخل با قیر اصلاح / 60 برابر 7 - درصد قیر براي آسفالت متخلخل با قیر خالص 70  6 درصد می باشد. خصوصیات قیرهاي بالا به / برابر 8 ( ARB ) 5 درصد و براي آسفالت لاستیکی / برابر 5 ( PMA) شده 60 برابر 150 درجه سانتی گراد براي / 13 می باشد. درجه حرارت اختلاط براي آسفالت معمولی 70 - برابر 180 درجه سانتی گراد می باشد. RAM برابر 160 درجه سانتگراد و براي PMA و از آسفالت PARC و آسفالت متخلخل با قیر لاستیکی به 2 ARB در اینجا از آسفالت لاستیکی به اختصار به 1 نامبرده می شود. PAC متخلخل به عنوان 3 30 و 40 درجه سانتیگراد و شش فرکانس ،20 ، مدول دینامیکی مخلوط هاي گرم براي چهار درجه حرارت 10 (19- 6 تا 2 - 0 هرتز محاسبه شده اس (شکل هاي 2 / 0/3 و 1 ،30 ،10 ،20 توجه داشته باشید که مخلوطهاي متخلخل ضریب سختی کمتري نسبت به مخلوط هاي آسفالت معمولی دارند داراي انعطافپذیري بیشتري است که این امر در دماي پائین و سرد PARC (تقریباً نصف) در درجه حرارت کم زمستان مزیت بزرگی محسوب می شود. 0/1 MPa 45 ) و فشار جانبی یکسان Psi) 0/3MPa و تحت بار محوري  C آزمایش خزش دینامیکی در دماي 30 رفتار خوبی در مقابل خزش و PARC 20 ) با وجود سختی کم - 15 ) روي تمام نمونه ها انجام می گیرد (شکل 2 Psi) شیاري شدن از خود نشان می دهد. (اندازه گیري گودافتادگی مسیر حرکت چرخ به وسیلۀ شمشه در طول جاده را آزمایش شیار شدن گویند)

آزمایش چرخه ذوب-انجماد و مقاومت در برابر یخ زدگی با نمک

در حالت هاي تر و خشک PARC و PAC حساسیت براي چرخه ذوب و انجماد توأم با خستگی براي دو نمونه 23 نشان داده شده است. آزمایش هاي فوق بر روي نمون ه هایی که مدت 24 ساعت در - 22 و 2 - در شکلهاي 2 8 می باشد و براي نمونههاي ×10- برابر 5 PAC -20 به سر برده اند انجام شد. مقدار کرنش اولیه براي نمونه هاي  C دما ثبت گردیده است. هدف از آزمایش یخ زدایی با نمک PAC در مقابل خستگی رفتار بهتري نسبت به نمونه هاي PARC پس از غوطه ور سازي در محلول هاي آب نمک (با استفاده از PAC و PARC تخمین و مقایسه رفتار مکانیکی نمونه هاي نمک هاي پتاسیم و کلسیم) در دماهاي 18 درجه سانتی گراد و 5- درجه سانتی گراد می باشد. قبل و بعد از 8 روز غوطهورسازي در آب همراه PAC و PARC آزمایشهاي خستگی بر روي نمونه هاي مختلف . / 0/25 و کلرید کلسیم با غلظت 8 kg/L با املاح نمک پتاسیم با غلظت 0 درصد انجام می گیرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در مجیدیه منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مجیدیه منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مجیدیه منطقه 8 می باشند.

 

 

مجیدیه    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی