ایزوگام قیرگونی آسفالت در مدائن

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در مدائن منطقه 8

شرکت ایزوگام گستران در مدائن منطقه 8 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اگر می خواهید پشت بام خود را عایق کنید، اگر هنوز عایق مناسب منزلتان را پیدا نکرده اید، اگر برای عایق کاری به دنبال یک شرکت مطمئن و دارای کادر مجرب می گردید، شرکت ایزوگام گستران در مدائن در خدمت شماست. این شرکت دارای بیست سال سابقه در زمینه نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. شرکت ایزوگام گستران سال ها تجربه ی خود را در زمینه ی عایق کاری و آب بندی با استفاده از عایق های نوین و پیش ساخته و عایق های قدیمی و سنتی در محله ی مدائن در اختیار شهروندان قرار داده است و تمامی شهروندان محله ی مدائن می توانند با شماره های این شرکت تماس گرفته و تمامی سوالات خود را در خصوص عایق مناسب منزل، زمان مناسب و شرایط عایق کاری مطرح نمایند. شرکت ایزوگام گستران در خدمت گزاری شما شهروندان محترم محله ی مدائن آماده می باشد. کافی است تماس بگیرید. ما منتظر تماس شما هستیم.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در مدائن منطقه 8

نام ایزوگام در ابتدا که به گوش می خورد همه گمان می کنند صحبت از یک نوع عایق بسیار گران و دست نیافتی است. در صورتی که ایزوگام یکی از عایق های بسیار راحت در نصب و در دسترس بودن است و خیلی سریع می توان به آن دست یافت. شرکت ایزوگام گستران در محله ی مدائن نیز اقدام به فروش و نصب ایزوگام دلیجان نموده است. شما اگر سوالی در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری دارید، با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و سوالات خود را در زمینه ایزوگام بپرسید. ایزوگام انواع متخلفی دارد که هر یک از این انواع در عایق کاری یک بخش از ساختمان کاربرد دارد. شما می توانید ابتدا درخواست کنید که کارشناسان و نصابان ما از محل و ساختمان شما بازدید کنند و سپس در مورد نوع عایق مورد استفاده ی شما نظر دهند تا شما متحمل پرداخت هزینه های اضافه نشوید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در مدائن منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مدائن منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مدائن منطقه 8 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در مدائن منطقه 8

برای دریافت خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در مدائن منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مدائن منطقه 8 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مدائن منطقه 8 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در مدائن منطقه 8

ادامه ی مقاله در مورد تجربه ی کشور آلمان در خصوص استفاده از آسفالت متخلخل است.

در آلمان یک برنامه تحقیقاتی بین سال هاي 1986 تا سال 1993 براي یافتن پتانسیل کاهش آلودگی صوتی mm ) انجام شده است. دانه بندي هاي معمول مورد استفاده ( Larmmindernde Asphalt) آسفالت متخلخل 0-11 ) می باشد. مخلوط آسفالت متخلخل براي داشتن درصد فضاي خالی بیشتر از 20 درصد طراحی mm) 0-8 ) و شده که در عمل فضاي خالی آن بین 15 تا 25 درصد متغیر می باشد. از قیرهاي اصلاح شده نیز استفاده بطور گسترده 0-16 ) با میزان تخلخلی کمتر از mm) نتیجه این تحقیقات، مخلوطهایی درشت دانه (Reichelt) . استفاده شده است 15 درصد بود که طول عمر سازه اي خوبی داشته، اما ویژگی هاي کاهش سر و صداي آنها چندان قابل توجه نبود. 0-8 ) از لحاظ کم کردن سر و صدا بهتر عمل میکنند اما طول عمر ساز ه اي آنها mm) مخلوط هاي با دانه بندي ریز کمتر است. آزمایشهاي میدانی جدیدي در سال 1993 بر روي آسفالت هاي داراي درصد فضاي خالی زیاد و کم انجام شد، که نتایج تحقیق بیانگر طول عمر خدمت دهی بین 5 تا 7 سال براي این نوع آسفالتها بود. به منظور افزایش عمر خدمت دهی از قیرهاي اصلاح شده متفاوت، عملیات تراکمی و اثرات همواري این نوع آسفالتها مورد بررسی و آزمایش قرار گرفت اما مشخص شد که شن زدگی بعد از 5 سال اتفاق میافتد. بنابراین وزارت حمل و نقل کشور آلمان بر آن شده است تا از آسفالت متخلخل فقط در صورتی که هزینه موانع صوتی زیاد باشد، استفاده کند. براي رسیدن به آسفالتی با طول عمر سازهاي طولانیتر، دستورالعمل اجراي آسفالت متخلخل بر اساس گزارش آقاي Suss مورد بازنگري قرار گرفت، بطوریکه حداقل مقدار قیر افزایش یافته و تنها استفاده از قیرهاي اصلاح شده پلیمري مجاز می باشد.

هم به پنج نسل آسفالت متخلخل در آلمان اشاره دارد؛ اولین و دومین نسل همان آسفالتی که تحت نام آقاي Ripke آن را می شناسند، سومین نسل که به سال 1996 تا 2004 بر می گردد، داراي درصد فضاي خالی Reichelt آسفالت 2004 ) همان آسفالت دو لایهاي مورد استفاده در هلند می باشد و پنجمین - بالاتر از 22 % است، چهارمین نسل ( 1998 نسل آسفالت آلمان (از سال 2003 به این طرف) آسفالتی است با ضخامت متغیر که بر روي پروژه هاي تحقیقات میدانی در مقیاس گسترده اجرا می شود. در تمام موارد یاد شده دوام سازهاي آسفالت بر حسب دوامی که در برابر شن زدگی 1 تا 2 درجه / دارند، ارزیابی میشوند. شن زدگی عمدتا مرتبط با سخت شدگی قیر و افزایش نقطه نرمی است که از 5 سانتی گراد در سال گزارش شده است. براي بتن آسفالتی افزایش نقطه نرمی تقریبا 1 درجه سانتیگراد در سال گزارش شده است. همچنین افزایش نقطه نرمی در مقاطع آزمایشی در آلمان و دیگر نتایج آزمایشی مرتبط با عملکرد هفت نوع [ 4 سال گزارش شده است. مخلوط متفاوت بعد از 6 0/8 و قیر پلیمري mm نسل سوم آسفالت متخلخل در آلمان بعد از سال 1996 با دانه بندي Schäfer بر اساس گزارش در ضخامت 40 میلی متر با درصد فضاي خالی حداقل 22 درصد اجرا شده است. که عملکرد آنها در کاهش آلودگی صوتی بیشتر از 6 سال و عملکرد سازه اي آنها بیشتر از 10 سال بوده است. Schäfer عنوان نموده که از آسفالت متخلخل دو لایه براي اولین بار در بهار سال 2004 به عنوان قطعه همچنین را compact module همچنین ماشین فینیشر Schäfer . آزمایشی در بخشی از یک اتوبان آلمان استفاده شده است براي پخش آسفالت متخلخل دو لایه مطرح ساخته است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در مدائن منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مدائن منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مدائن منطقه 8 می باشند.

 

 

قیر#مدائن  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در مدائن

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی