ایزوگام قیرگونی آسفالت در دردشت

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در دردشت منطقه 8

شرکت ایزوگام گستران در دردشت منطقه 8 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرایط متغییر آب و هوایی انسان را بر آن داشته که در همه ی زمینه ها احتیاط لازم را به خرج داده و برای زندگی سالم و بی دغدغه ی خود اقدامات لازم را مهیا کند، در این راستا یکی از اقدامات اجرای یک عایق کاری مناسب است. عایق کاری در تخصص شرکت ایزوگام گستران می باشد که هم اکنون در محله ی دردشت خدمات بی نظیری را شامل نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه می نماید. برای دریافت و مشاوره اطلاعات بیشتر با شرکت ایزوگام گستران در دردشت تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در دردشت منطقه 8

انسان همواره به دنبال بهترین هاست اما گاهی تحت فشار شرایط اقتصادی نامناسب تصمیماتی را اتخاذ می کند که در آینده ای نه چندان دور او را دچار دردسر می کند. تصمیم گیری در مورد انتخاب مناسب ایزوگام آن هم در شرایط کنونی بازار امر مهمی است که باید در آن دقت بسیار داشت. چرا که بازار امروز پر شده از ایزوگام های نامرغوب و تقلبی که افراد به خاطر قیمت ارزان به سراغ آن می روند. در این خصوص بایستی به سراغ کسانی بروید که سابقه ی کاری آنها در زمینه ی عایق کاری ساختمان با استفاده از ایزوگام طولانی بوده و ایزوگام با کیفیت را ارائه می کنند. شرکت ایزوگام گستران بهترین گزینه برای اهالی محترم دردشت می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در دردشت منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دردشت منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دردشت منطقه 8 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در دردشت منطقه 8

اگر قیرگونی انتخاب نهایی شماست باید به شما این مژده را بدهیم که شرکت ایزوگام گستران نصابان حرفه ای را در زمینه ی قیرگونی پرورش داده و هم اکنون وارد بازار کار کرده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در دردشت منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دردشت منطقه 8 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دردشت منطقه 8 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در دردشت منطقه 8

آزمایش هاي انجام شده در هلند

بطور کلی، قیرهاي اصلاح شده فقط براي اهداف ویژه مورد استفاده قرار می گیرند. خرابی هاي معمول شن زدگی و پیر شدگی سریع قیر میباشد که مشکلی جدي در نظر گرفته میشود. بدلیل شن زدگی، متوسط طول عمر سرویس دهی 10 سال است. از سال 1990 روش طرح و مخلوط، تغییر نکرده است و نیز اینکه شن زدگی در 76 درصد از موارد، دلیل نگهداري یا نوسازي لایه رویه می باشد. متوسط طول عمر سرویس دهی 10 تا 12 سال است و در قوسهاي تند، پس از سه سال، شن زدگی بروز می کند. براي بهبود چسبندگی قیر و سنگدانه از فیلر سنگ آهک استفاده می شود که هیدارت آهک آن کمتر از 25 درصد باشد. ترکیب مخلوط آسفالت متخلخل بر اساس آزمایش مارشال به گونه اي انتخاب می شود که حداقل 20 درصد فضاي خالی حاصل شود و حداقل و حداکثر درصد فضاي خالی بعد از تراکم به ترتیب 15 % و 25 % می باشد.

خصوصیات سازه اي آسفالت متخلخل

  • مدول الاستیسیته

در روسازي آسفالتی موجود با مدول الاستیسیته دینامیکی 7500 مگانیوتن بر متر مربع و خصوصیات خستگی مواد تشکیل دهنده مدل می شوند در این مدل در محاسبه مقاومت خستگی روسازي از این واقعیت که ترک هاي ناشی از خستگی از سطوح زیرین به سطح بالایی نفوذ می کند صرف نظر شده است. مدول دینامیکی اولیه آسفالت متخلخل برابر 5400 مگانیوتن بر متر مربع فرض می شود که تقریباً 80 % آسفالت معمولی و 70 درصد آسفالت شنی می باشند.

  • مشخصه عمر و شیاري شدن

آسفالت متخلخل عمر کوتاه تري دارد زیرا قیر در آن با شتاب بیشتري اکسید می شود که براي جبران آن افزایش سختی قیر به کار رفته توصیه می شود. از طرف دیگر نفوذ آب در بخش زیرین لایه رویه باعث شیاري شدن سطح راه می شود که اثر نامطلوبی بر چسبندگی بین مواد می گذارد و از چسبیدن خوب به لایه اساس جلوگیري می کند که در نشان می دهد که BISAR امر انتقال بار از لایه رویه زیرین مشکل ایجاد می کند. محاسبات با برنامه کامپیوتري چسبندگی بد بین دو لایه ظرفیت باربري را 2 تا 10 درصد کاهش می دهد. آزمایش اثر چرخ مقاومت خوب مخلوطهاي آسفالت متخلخل به کار گرفته شده در هلند را در برابر تغییر شکل نشان می دهد اثرات حرارت بر ابعاد عمل مکش و پمپاژ هوا توسط تایر در منافذ آسفالت متخلخل باعث به جریان افتادن بیشتر هوا در منافذ می گردد، که این پدیده باعث نزدیکتر شدن حرارت رویه در رویه آسفالت متخلخل به حرارت هواي محیط می شود. این امر به خصوص در فصل تابستان بسیار اهمیت دارد زیرا در آسفالت معمولی حرارت رویه تا 60 درجه بالا می رود که تحت این شرایط سختی مصالح کاهش می یابد. با نصب دستگاههاي اندازه گیري می توان گرادیان حرارت در آسفالت معمولی و متخلخل را با یکدیگر مقایسه کرد. میانگین وزنی درجه حرارت در طول یک سال در رویه هاي آسفالت متخلخل حدود 1 درجه سانتیگراد از رویه هاي معمولی پایین تر بود. در نتیجه سختی سازه اي رویه هاي آسفالت متخلخل از آب و هواي گرم کمتر اثر می پذیرد و در مقایسه با رویه هاي معمولی سختی نسبی سازه اي به طور موثري افزایش پیدا می کند که باعث کرنش در قسمت تحتانی سازه و افزایش عمر خستگی می شود. اثرات حرارت بر ابعاد عمل مکش و پمپاژ هوا توسط تایر در منافذ آسفالت متخلخل باعث به جریان افتادن بیشتر هوا در منافذ می گردد، که این پدیده باعث نزدیکتر شدن حرارت رویه در رویه آسفالت متخلخل به حرارت هواي محیط می شود. این امر به خصوص در فصل تابستان بسیار اهمیت دارد زیرا در آسفالت معمولی حرارت رویه تا 60 درجه بالا می رود که تحت این شرایط سختی مصالح کاهش می یابد. با نصب دستگاه هاي اندازه گیري می توان گرادیان حرارت در آسفالت معمولی و متخلخل را با یکدیگر مقایسه کرد میانگین وزنی درجه حرارت در طول یک سال در رویه هاي آسفالت متخلخل حدود 1 درجه سانتیگراد از رویه هاي معمولی پایین تر بود. در نتیجه سختی سازه اي رویه هاي آسفالت متخلخل از آب و هواي گرم کمتر اثر می پذیرد و در مقایسه با رویه هاي معمولی سختی نسبی سازه اي به طور موثري افزایش پیدا می کند که باعث کرنش در قسمت تحتانی سازه و افزایش عمر خستگی می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در دردشت منطقه 8 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دردشت منطقه 8 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دردشت منطقه 8 می باشند.

 

قیر#دردشت  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در دردشت

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی