ایزوگام قیرگونی آسفالت در مفتح جنوبی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در مفتح جنوبی منطقه 7

شرکت ایزوگام گستران در مفتح جنوبی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران در مفتح جنوبی امروز حضور داشته و آماده ی خدمت رسانی به شهروندان محترم ساکن مفتح جنوبی است. لیستی از خدماتی که شرکت در محله شما ارائه می کند به شرح زیر می باشد:

نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری

شما شهروندان محترم می توانید از هم اکنون به فکر عایق کاری و آب بندی منازل خود باشید. شرکت ایزوگام گستران در مفتح جنوبی هم اکنون آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در مفتح جنوبی منطقه 7

همان طور که علم و صنعت در حال رشد و پیشرفت است، صنعت عایق کاری ساختمان نیز با ورود عایق های پیش ساخته دچار تحول عظیمی شده است. ایزوگام یکی از انواع عایق های پیش ساخته است که شرکت ایزوگام گستران در این مورد فعالیت های گسترده ای داشته و انواع ایزوگام را ارائه می نماید. ایزوگام در انواع متخلف ایزوگام دمیده و پلیمری، ایزوگام روکش دار آلومینیومی و بدون روکش آلومینیومی، ایزوگام تک لایه و دولایه و همچنین ایزوگام های که در لایه ی رویی آن از سنگ دانه های زینتی استفاده شده و به آنها ایزوگام های تزئینی می گویند. ایزوگام های تزئینی معمولاً در دیواره ها و نماهای ساختمان به کار می روند. شما می توانید در شرکت ایزوگام گستران انواع خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را دریافت نمایید.

شرکت ایزوگام گستران در مفتح جنوبی هم چنین ایزوگام های استاندارد و مرغوب را ارائه می کند. یکی دیگر از خدمات بی شائبه و درخشان شرکت ایزوگام گستران در محله مفتح جنوبی ترمیم ایزوگام می باشد. ایزوگام ها به مراقبت و بررسی هر ساله نیاز دارد. شما باید برای دریافت خدمات مربوط به ایزوگام با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. این شرکت آمادگی های لازم را جهت ارائه خدمات مربوط به ترمیم ایزوگام را داشته و با قیمت هایی مناسب ارائه می نماید. با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در مفتح جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مفتح جنوبی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مفتح جنوبی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در مفتح جنوبی منطقه 7

رايج ترين نوع عايق هاي رطوبتي در ايران قير و گوني است كه سال هاست در صنعت ساختمان كشور مصرف عمـومي دارد. از قير و گوني در عايق كاري بام، پي، سرويس ها و آشپزخانه استفاده مي شود. ويژگي هاي مصالح مورد استفاده بايد مطابق ويژگي هاي مندرج در آيين نامه استاندارد شماره ٢٩٥٢ايران بـه شـرح زيـر مـي باشد:

الف- گوني

بايد داراي بافت يكنواخت و كاملاً تميز و عاري از آلودگي و چروك باشد.

بايد تاب كافي و نم آن كم بوده و هر متر مربع آن حداقل ٣١٠گرم و وزن داشته باشد.

ب- قير

قير بايد طبق روش صحيح از منابع نفتي تهيه گردد. قير بايد كاملاً هم جنس و بدون آب باشد. غلظـت قيـر در حـين آغشـته كردن الياف بافته شده و سطح بتني بايد تا حد امكان كم باشد. تا بتواند الياف گوني را خيس و به يك نسـبت در تمـام سـطح نفوذ كند. درجه نرمي قيرهاي مورد استفاده دست كم بايد باش ١٠درجه سانتيگراد از حداكثر دماي محل بيشتر باشد.

معايب روش سنتي قير و گوني

الف- چون تير داراي وزن مولكولي زياد است به راحتي نمي تواند به فضاهاي خالي الياف گوني نفوذ كنـد در حـالي كـه آب دو قطبي قويي بوده و قطر مولكولي كم داشته به راحتي مي تواند به درون فضاهاي خالي گوني نفوذ كنـد. و باعـث پوسـيدگي آن شود.

ب- تاب كششي قير و گوني كم است.

ج- عمر گوني معمولاً ٥سال بوده و بعد از مدتي مي پوسد.

د- امكان پيدايش فضاهاي خالي و باقي ماندن نم و هوا در داخل اين فضاها وجود دارد كه باعث طبله شدن مي گردد و با رشد طبله ها و سپس تركيدن آنها، امكان نشت آب فراهم مي گردد.

هـ – در روش سنتي، دماي قير و كيفيت مصالح تحت كنترل قرار نمي گيرد. دماي زياد، باعث پريدن گازهاي فـرار قيـر و در نتيجه از بين رفتن خواص قير مي شود.

و- . اجراي قير و گوني در لبه هاي جان پناه مشكل است و معمولاً شكست هاي زودرس را به دنبال دارد.

ز- گوني معمولاً به صورت عدل وارد مي شود و داراي تا خوردگي است. كه در عايق كاري ايجاد اشكال مي كند.

ك- در شيب هاي بيش از ٥درصد و در بام هاي گنبدي و پوسته اي نمي توان از عايق قير و گوني استفاده كرد. زيرا قيـر زيـر آفتاب و هوا گرم ، نرم وروان مي شود.

گ- ضخامت لايه قر و گوني تحت كنترل نيست.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در مفتح جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مفتح جنوبی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مفتح جنوبی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در مفتح جنوبی منطقه 7

آسفالت یکی دیگر از خدمات ارائه شده در شرکت ایزوگام گستران می باشد. از آنجایی که قبلا در مورد مزایای استفاده از آسفالت های رنگی صحبت کرده بودیم در اینجا می خواهیم در مورد برآورد هزینه های این نوع آسفالت صحبت کنیم در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

برای رنگی کردن هر تن آسفالت، میزان 46کیلوگرم رنگدانه مورد نیاز است. با احتساب هر کیلو رنگ دانه آلمان 70000ریال، برای یک تن آسفالت، مبلغ 3220000ریال نیاز است. با مدنظر قرار دادن قیمت آسفالت معمولی (پخت و کوبش) به ازای هر تن 1300000ریال، مبلغ بدست آمده 4520000ریال می باشد. این مبلغ، نزدیک به 4برابر قیمت آسفالت معمولی بوده که عدد بزرگی است و دال بر غیراقتصادی بودن آن می باشد. البته اگر بخواهیم از نمونه های دیگر رنگ دانه استفاده کنیم (نمونه چینی) مبلغ تمام شده همانند کیفیت رنگ دانه پایین می آید، ولی هزینه تمام شده تقریباً 2تا 3برابر هزینه آسفالت معمولی خواهد بود. از این مطالب چنین برمی آید که یكی از علل عدم استقبال از آسفالت رنگی در ایران هزینه تمام شده آن در بازار می باشد.

شرکت ایزوگام گستران در مفتح جنوبی پکیج کاملی از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به همه شهروندان محترم با شرایط نقد و اقساط ارائه می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در مفتح جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مفتح جنوبی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مفتح جنوبی می باشند.

 

 

 

مفتح جنوبی    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی