ایزوگام قیرگونی آسفالت در مطهری

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در مطهری

شرکت ایزوگام گستران در مطهری ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری


بشر نخستين هنگام تابش آفتاب مشاهده كرد اگر زير درختان و يا در پناه صخره هاي بزرگ برود از آفتاب و گرمايش در امـان است و همينطور مشاهده كرد كه در هنگام بارندگي برف يا باران اگر زير درختان پهن برگ و يا در غارها پناه بگيرد خيس نمي شود و يا كمتر خيس مي شود. پس دريافت كه مهمترين عضو يك پناهگاه سقف آن است و بعدها براي ساخت خانه هاي خود بر خلاف امروز نخست از سـقف خانه شروع كرد.
انسان هاي ساكن كوهها براي ساخت خانه هاي خود مشكل چنداني نداشتند زيرا به راحتي مي توانستند غارهايي را پيدا كنند كه هم ديواره محكم و سقف محكمي دارند. و در ضمن نياز به عايق بندي سقف ها نيز نبود. اما انسان هاي ساكن دشت ها بنـا به گفته كارشناسان باستان شناسي خانه هاي خود را با چوب و به صورت بيضوي ومقاطع مثلثـي مـي سـاختند امـا در فصـل بارندگي از شكاف بين اين چوب ها آب به داخل خانه نفوذ مي كرد. وباعث خاموش شدن آتش و خيس شدن محوطه خانه مي شد.
اين انسانها پوست حيوانات شكار شده و يا اهلي خود را روي همين چوب ها خشك مي كردند تا اينكه متوجه شدند چرمي كه روي چوب ها براي خشك كردن پهن مي كنند مانع نفوذ آب باران به داخل خانه مي شود و اين خود گام مهمـي بـراي عـايق كاري سقف خانه ها بود. و نخستين بار از قير و آسفالت طبيعي در عايق كاري كانال هاي آب در تخت جمشـيد اسـتفاده شـده است.

ما نیز بایستی همانند نیاکان خود به فکر عایق کاری ساختمان ها و محل زندگی مان باشیم. حال که توفیقی نصیب ما گردیده و شرکت ایزوگام گستران در محله مطهری آماده ی ارائه خدمت می باشد، زمان خوبی برای انتخاب و اجرای یک عایق مناسب است. با مشاوران ما در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری صحبت نموده و از اطلاعات آنها استفاده کنید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در مطهری

ایزوگام، نوعی پوشش جدید به حساب می آیند که لايه هاي پیش ساخته اي هستند كه معمولاً از پشم شيشه و پلي استر ساخته شده و هـر لايـه از هر دو طرف با قير پوشيده شده است. ایزوگام توسط مشعل و يا قير داغ به بام محكم چسبانده مي شود.

مزاياي پوشش قير اصلاح شده یا به عبارتی ایزوگام:

الف- براي نصب آن به وسايل كمي نياز است.

ب- سرعت نصب زياد است

د- مقاومت كششي اين عايق از قير و گوني بيشتر است.

روكش هاي بازتابنده حرارتي

گاهي اوقات پوشش هاي قير اصلاح شده را توسط بازتابنده هاي حرارتي روكش مي كنند. روكش هاي بازتابنده حرارتي وظايف اصلي زير را به عهده دارند.

الف- خنك نگه داشتن عايق به خصوص در آب و هواي گرم با فصول گرم طولاني

ب- محافظت قير در برابر تخريب كه با افزايش دما به طور نمايي افزايش مي يابد.

ج- كاهش سرعت رشد طبله

محافظت قير به دو عامل مرتبط باكاهش دما پوشش بستگي دارد:

الف- كاهش فشار داخلي در فضاي خالي طبله.

ب- . افزايش چسبندگي قير و پايداري در برابر ترك خوردن در دماي كم

در داخل محفظه طبله اشباع از بخار با افزايش دما، به طور نمايي فشار زياد شده و مقاومـت قيـر چسـبنده كـاهش مـي يابـد.

بنابراين ، روكش بازتابنده حرارتي از تشكيل طبله ها جلوگيري مي كند و دام پوشش را بالا مي برند.

رنگ عامل اصلي درخنك كردن توسط روكش بازتابنده حرارتي است. چنانچه دما در زير آفتاب تابستان ٣٢درجه سانتي گـراد باشد، دماي سطح پوشش بام سياهرنگ به رسد ٧٧درجه سانتيگراد مي رسد.

در مقايسه با آن سطح روي آلومينيومي ٥٨درجه سانتي گراد و سطح روي سفيد از آن نيز كمتر است. رويه هاي بازتابنده حرارتي انواع مختلف دارد. مانند: سنگدانه هاي بازتابنده حرارتـي شـامل تراشـه هـاي مرمـر سـفيد وسـاير سنگدانه هاي به رنگ روشن است. سرباره خاكستري رنگ، حرارت سطح را ١٠درجه سانتيگراد نسبت به پوشش بام سياه رنگ پايين مي آورد.

براي پوشش بام بارويه صاف مي توان از ورق آلومينيوم يا رنگهاي روشن استفاده كرده و ورق آلومينيوم را مي توان بـه صـورت رول پهن كرد و رنگ روشن را با برس زدن يا پاشيدن مصرف كرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در مطهری با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مطهری در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مطهری می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در مطهری

با وجود روی کار آمدن انواع عایق های رطوبتی جدید، اما هنوز هم عایق سنتی قیرگونی طرفداران خاص خود را دارد. شرکت ایزوگام گستران در مطهری تمامی خدمات قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی را از صفر تا صد به عهده گرفته و برای شما اهالی محله مطهری با تخفیف های ویژه اجرا می کند. کارشناسان و کادر مجرب شرکت ایزوگام گستران در مطهری قیرگونی را تک لایه و دو لایه ارائه می کنند. تمامی خدمات عایق کاری ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران در مطهری دارای ضمانت نامه و بیمه نامه تضمین کیفیت خدمات و محصولات می باشد. برای قیرگونی از قیر درجه یک و گونی ای که بسیار مرغوب و درجه یک می باشد استفاده می شود. قیرگونی معایبی هم دارد. اما به خاطر هزینه های تمام شده ی ارزان آن هنوز مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در مطهری با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مطهری اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مطهری می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در مطهری

در مجموع مواردی که شرکت ایزوگام گستران در مطهری ارائه می نماید مفتخریم خدمتتان عرض کنیم که این شرکت قراردادهای بی شماری را در زمینه اجرای پروژه های سبک و سنگین آسفالت کاری داشته و اجرا نموده است. بنا بر این آمادگی لازم را برای عقد قراردادهای رسمی با شرکت های خصوصی، دولتی و خصولتی دارد. شرکت ایزوگام گستران در مطهری هم چنین آمادگی فروش آسفالت به صورت عمده و جزیی را دارا بوده و می تواند قیمت تمام شده ی آسفالت را به قیمت درب کارخانه حساب کند. این شرکت انواع آسفالت های سرد، گرم و حفاظتی را ارائه کرده و در تمامی پروژه های خود از ماشین آلات و تجهیزات سنگین و مکانیزه استفاده می کند. همچنین شرکت ایزوگام گستران در مطهری افراد خبره و حرفه ای را جهت اجرا و انجام پروژه های آسفالت کاری تربیت نموده است که آموزش های لازم را جهت کار با دستگاه های دستی و مکانیزه دارند. آنها همچنین به صورت حرفه ای می توانند غلتک ها و آسفالت کوب های دستی را کنترل کرده و از آنها استفاده کنند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در مطهری با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مطهری در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مطهری می باشند.

 

 

 

 

مطهری    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی