ایزوگام قیرگونی آسفالت در مرودشت

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در مرودشت

شرکت ایزوگام گستران در مرودشت ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شهروندان ساکن محله مرودشت در جریان باشید که شرکت ایزوگام گستران با سابقه 20 ساله در انجام امور مرتبط با نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری هم اکنون در همسایگی شما و برای خدمت رسانی به شما شهروندان آماده است. در صورتی که ساختمان شما نیازمند عایق کاری و آب بندی می باشد، الان وقت مناسبی برای اقدام است. شما می توانید با برقراری یک تماس تلفنی با کارشناسان و متخصصان شرکت ایزوگام گستران در مرودشت در مورد عایق مورد نیاز خود اطلاعات کسب نمایید. با ما در تماس باشید تا شما را وارد دنیای آرامش و آسودگی خاطر کنیم.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در مرودشت

اگر در جریان کامل فعالیت های شرکت ایزوگام گستران قرار گرفته باشید حتما می دانید که یکی از عایق های پیشنهادی شرکت ایزوگام گستران در مرودشت ایزوگام و متعلقات آن می باشد. از آنجا که شرکت ایزوگام گستران با برندهای استانداردی همانند برند ایزوگام دلیجان در ارتباط بوده و ایزوگام خود را به قیمت درب کارخانه ای ارائه می کند، بنا بر این شما می توانید با یک برآورد هزینه ایزوگام بسیار به صرفه عایق ایزوگام را برای منزل خود انتخاب نمایید. ایزوگام عایقی پیش ساخته است که از ترکیبات قیر و الیاف مصنوعی در کارخانه تولید شده و به صورت رول های آماده در بسته بندی و با برچسب مشخصات به متقاضیان ارائه می گردد. شما می توانید انواع ایزوگام را در تماس با شرکت ایزوگام گستران در مرودشت شناخته و از کارشناسان ما برای انتخاب نوع مناسب منزل خود کمک بگیرید. شرکت ایزوگام گستران سابقه ای طولانی در امور مربوط به نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، دارد و شما می توانید با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در مرودشت با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مرودشت در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مرودشت می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در مرودشت منطقه 7

برای استفاده از خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران تنها یک قدم با تلفن فاصله دارید. این یک قدم را بردارید و خود را برای تجربه ی بی نظیری از آرامش آماده کنید. قیرگونی دو ماده ی اصلی دارد که همیشه در دسترس است. پس به راحتی و هر زمان که بخواهید می توانید برای عایق کاری و آب بندی ساختمان خود عایق قیرگونی را انتخاب کنید. شرکت ایزوگام گستران در مرودشت خدماتی قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی را به همه ی شهروندان محترم با قیمت استثنایی ارائه می کند. البته باید در نظر داشته باشید که عایق قیرگونی بیشتر مناسب فضاهای داخلی ساختمان و جاهایی است که با حرارت یا تابش نور خورشید در تماس نباشد مانند حمام، سرویس بهداشتی و تراس یا بالکن، اما اگر می خواهیم از قیرگونی به عنوان عایق پشت بام استفاده کنیم حتما بایستی این را مد نظر قرار دهیم که پس از اجرای قیر گونی یک لایه آسفالت به ضخامت 5/1 تا 2 سانتی متر روی قیرگونی اجرا شود و حتی اگر می خواهید کف پوش پشت بام را موزائیک قرار دهید بهتر است یک لایه آسفالت قبل از آن باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در مرودشت با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مرودشت اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مرودشت می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در مرودشت منطقه 7

گستره ی فعالیت های شرکت ایزوگام گستران در مرودشت بسیار وسیع بوده و در حوزه آسفالت و اسفالت کاری نیز وارد شده است. لذا اگر نیازمند آسفالت کاری هستید می توانید با شرکت ایزوگام گستران تماس گرفته و برای اجرای پروژه آسفالت وارد عقد قرارداد شوید. در ادامه می خواهیم در مورد نوعی آسفالت خاص و مزایای آن اطلاعات کسب نماییم.

آسفالت رنگی باعث افزایش آگاهی راننده و درک محدودههای خطر از طریق اعلام هشدارهای بصری می شود که نتیجه آن هوشیاری و عكس العمل رانندگان در پیمودن مسیرهای یكنواخت و محدوده های خطر است. این امر علاوه بر افزایش ایمنی مسیر، سبب کاهش میزان تصادفات می گردد. همچنین آسفالت رنگی می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تابلوهای اعلان خطر باشد؛ به گونه ای که با استفاده از این فناوری علاوه بر حذف برخی از علائم راهنمایی و رانندگی، می توان جلوه خاصی به فضای شهری داد. با بهره گیری از این فناوری در ورودی و خروجی تونل ها، محدوده پیچ های حادثه خیز، محل ایست در تقاطع بین مسیر اصلی و فرعی و ...، می توان به طور محسوسی ایمنی سفر را برای استفاده کاربران در این مناطق افزایش داد. عمر مفید آسفالت رنگی در روکش معابر شهری، از جمله معابر منطقه 11 مشهد مقدس، به دلیل کاهش مصرف قیر، نسبت به آسفالت های معمولی بیشتر می باشد و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه بوده و می تواند بخش قابل توجهی از هزینه های مربوط به آسفالت معابر را کاهش دهد. همچنین آسفالت رنگی به کاهش معضلات زیست محیطی نیز کمک نموده و علاوه بر زیباسازی منظر شهری و افزایش امنیت عابرین و رانندگان وسایل نقلیه، موجبات آسایش استفاده کنندگان از این معابر را فراهم می کند.

روسازی رنگی مانند هشداری است که استفاده کنندگان از راه مخصوصاً رانندگان را متوجه خود می سازد. همچنین در این تحقیق نتیجه گرفتند که روسازی رنگی باعث کاهش سرعت خودروها و در نتیجه افزایش ایمنی تقاطع ها می شود. این نوع آسفالت را می توان در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف بسته به محل استفاده، اجرا کرد.

مصالح به کار رفته در این تحقیق عبارتند از :

یک نوع مصالح سنگی (آهكی) که بدلیل استفاده در لایه توپكا با دانه بندی پیوسته با حداکثر اندازه 19میلیمتر می باشد؛ قیر خالص60-70؛ مواد رنگدانه که به صورت پودری بوده و در بسته های 25 کیلویی از کشور آلمان وارد می شود. قابل ذکر است که مقاومت حرارتی رنگدانه هایی مانند اکسید آهن قرمز، اکسید کروم سبز و دی اکسید تیتانیوم برای تولید مخلوط آسفالت رنگی در مصارف راهسازی مناسب است. در مجموع، اکسید آهن سنتزی قرمز با قدرت رنگ دهی بالا، برای مخلوط های قیری معمولی سیاه رنگ مناسبترین رنگدانه ها می باشد؛ اما تغییر رنگ طبیعی قیر سیاه توسط سایر رنگدانه ها مانند اکسید کروم سبز مناسب نیست. همچنین رنگهایی به غیر از قرمز را به راحتی نمی توان در قیرهای سیاه رنگ بوجود آورد و لازم است از سنگدانه های رنگی در تولید مخلوط آسفالت استفاده کرد رنگدانه ها از نظر فیزیكی به چهار شكل وجود دارند :

  • فشرده (compact)
  • پودری (powder)
  • گرانول (slurry)
  • دوغاب (granules)

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در مرودشت با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مرودشت در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مرودشت می باشند.

 

 

 

 

 

مرودشت    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی