ایزوگام قیرگونی آسفالت در شیخ صفی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

شرکت ایزوگام گستران در شیخ صفی

شرکت ایزوگام گستران در شیخ صفی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اگر در روزهای گرم و بدون بارندگی به فکر روزهای سرد و پر بارش باشیم، می توانیم از نعمت های بی دریغ خداوند بهره مند گردیم. شرکت ایزوگام گستران در شیخ صفی پیشرو در ارائه خدمات مربوط به نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری، قیمت آسفالت و هزینه اسفالت کاری هم اکنون همسایه ی مطمئن و پر اعتبار شما در محله شیخ صفی است. اگر قصد اجرای پروژه ی عایق کاری را برای منازل خود دارید کافی است با کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در شیخ صفی تماس بگیرید و از آنها اطلاعات جامع و کاملی را در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شیخ صفی

چند دهه است که ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی خوب و بی نظیر در اختیار شهروندان و ساختمان سازان قرار گرفته است. ایزوگام که درون مایه ای از قیر و الیاف مصنوعی دارد ثابت کرده است که در مقایسه با سایر عایق های رطوبتی عملکرد بهتری داشته و عمر طولانی تری دارد. شرکت ایزوگام گستران انواع ایزوگام را از برندهای به نام و با قیمت درب کارخانه به شما اهالی محله شیخ صفی ارائه می کند. شما می توانید انواع خدمات مربوط به نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شیخ صفی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شیخ صفی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شیخ صفی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شیخ صفی

از آنجایی که یکی از عایق های پر طرفدار قرگونی است بد نیست در مورد مواد تشکیل دهنده آن یعنی قیر و گونی اطلاعاتی داشته باشیم. در این مقاله می خواهیم شما را با قیرآبه ها بیشتر آشنا کنیم. به خاطر داشته باشید شرکت ایزوگام گستران کلیه خدمات قیرگونی و فروش قیر را در محله شیخ صفی ارائه می نماید.

قیرهاي امولسیونی (قیرآبه ها)

از مخلوط کردن قیر و آب با یک ماده امولسیون ساز قیرهاي امولسیونی بهدست میآید. در این مخلوط قیر با ابعاد از یک تا 10 میکرون (001/0 میلیمتر تا 01/0 میلیمتر)، در آب شناور است. آب، فاز پیوسته و قیر فاز معلق و ناپیوسـته ایـن مخلـوط را تشـکیل مـی دهـد . امولسـیون سـازها موجـب ایجـاد بارالکتریکی همنام (مثبت یا منفی) در سطح ذرات قیر می شود. نیروي دافعه ناشی از این بار مانع بـه هـم پیوستن ذرات قیر در امولسیون می شود. مقدار قیر در قیرهاي امولسیونی 50 درصد تا 75 درصد است. مقدار امولسیون ساز نسبت به وزن کل امولسیون حداکثر 5/0 درصد می باشد. از قیرهاي امولسیونی براي تهیۀ انواع مخلوطهاي آسفالت سرد کارخانه اي و یا مخلوط در محل، آسفالت حفاظتی انـدودهاي قیـري، درزگیـري و لکـه گیـري رویـه هـاي آسفالتی، تثبیت خاك، ماسه و غبارنشانی می توان استفاده کرد. براي مصرف قیرهاي امولسـیونی معمـولاً نیازي به حرارت دادن آنها نیست. بنابراین از نظر اقتصادي و ایمنی بر انواع دیگـر قیرهـا برتـري دارنـد . اختلاط قیرهاي امولسیونی با سنگدانههاي مرطوب و یا پخش قیرهاي امولسیونی روي بستر مرطوب شنی و یا آسفالتی راه در عملکرد قیرهاي امولسیونی تأثیر منفی ندارد. قیرهاي امولسیونی برحسب نوع بار ذرهاي ایجاد شده در سطح ذرات شناور قیر، به دو گروه اصلی و زیرگروه هاي دیگر تقسیم می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شیخ صفی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شیخ صفی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شیخ صفی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شیخ صفی

در این قسمت می خواهیم در مورد خدمات آسفالت و آسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شیخ صفی اطلاعاتی را بیان کنیم. این اطلاعات در مورد یکی از انواع آسفالت گرم می باشد. ما در این مقاله ویژگی ها و مزایای آسفالت متخلخل را بیان می کنیم.

شرکت ایزوگام گستران در شیخ صفی آماده عقد قرارداد با شرکت های خصوصی و دولتی و خصولتی در خصوص اجرای پروژه های آسفالت و اسفالت کاری، قیمت آسفالت، هزینه آسفالت کاری و فروش آسفالت می باشد. جهت دریافت مشاوره با شرکت ایزوگام گستران در شیخ صفی تماس بگیرید.

آسفالت متخلخل ( porous Asphalt )

این آسفالت از اختلاط قير خالص اصلاح شده با مصالح سنگی صد در صد شکسته دارای دانه بندی باز در کارخانه آسفالت گرم تهیه و با ضخامت حدود ۲۵ تا ۴۰ میلیمتر اجرا می شود. فضای خالی این آسفالت گرم بعد از کوبیده شدن در سطح راه، حدود ۲۰ درصد است. این قشر، جزو سیستم روسازی محسوب نمی شود و نمی توان از آن بعنوان قشر جایگزین رویه اصلی استفاده کرد.

مزایای استفاده از آسفالت متخلخل

- باعث تخلیه سریع آبهای سطحی رویه راه به خارج از عرض سواره رو می شود.

- مانع پدیده ایستابی در سطح راه و در نتیجه ایمنی بیشتر عبور و مرور میشود. - کاهش پدیده پاشش و پخش آب که موجب افزایش قابلیت دید و ایمنی می شود. - متوسط صدای تولید شده تا حدود ( 3dB (

A کمتر از میزان سر و صدای تولید شده در آسفالت گرم معمولی است.

- رویه آسفالت متخلخل در حالت خشک و حتی بارندگی، مانع از انعکاس نور چراغ های جلوی خودروهای مقابل می شود که ناشی از عملکرد پخش نور آن است.

- موجب افزایش تاب لغزشی و ضریب اصطکاک سطح راه می شود که ناشی از مصرف حدود ۸۵ درصد مصالح درشت دانه (بیشتر از ۲ میلیمتر) و صد در صد شکسته آن است.

ویژه گی های کلی آسفالت متخلخل

مقدار قیر مصرفی در این مخلوط آسفالتی با توجه به تجربه و سوابق عملکرد آنها و براساس فضای خالی مورد نظر که حدود ۲۰ درصد می باشد تعیین می شود. حداقل قیر برای دانه بندی های ۱ و ۲ ، به ترتیب ۴ / ۵ و ۵ درصد می باشد که با توجه به وزن مخصوص سنگدانه های مصرفی و جذب قير آنها، قابل تغییر است. در طراحی آسفالت متخلخل به منظور جلوگیری از روان شدن و جدایش قیر از سنگدانه ها و ته نشین شدن آن در آسفالت، در مراحل ساخت، حمل، پخش و غلتک زنی از افزودنیهای تثبیت کننده قیر که شامل انواع خاصی از مواد معدنی یا آلی است، استفاده می شود که مقدار آنها به ۳/• تا 5/0 درصد وزن آسفالت محدود می گردد.

حال که اطلاعات کافی در مورد آسفالت متخلخل دارید می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شیخ صفی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شیخ صفی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شیخ صفی می باشند.

 

 

 

 

اشیخ صفی    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی