ایزوگام قیرگونی آسفالت در شهید مدنی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شهید مدنی

شرکت ایزوگام گستران در شهید مدنی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران امروز در کنار شما اهالی محترم محله شهید مدنی است تا پروژه های نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به عهده گرفته و به بهترین شکل اجرا نماید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شهید مدنی

ایزوگام که بسیار عایق خوبی به آید، برای عایق کاری در فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان مناسب است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، با مشاوران شرکت ایزوگام گستران در شهید مدنی تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شهید مدنی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهید مدنی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید مدنی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شهید مدنی

قیرهاي خالص

قیرهایی که مستقیماً از برج تقطیر در خلاء پالایشگاه به دست می آید و مختصري در جریان فرآیند هوادهی قرار می گیرند، قیرهاي خالص نامیده می شود. قیرهاي خالص در اثر فشار و حرارت به صـورت مـایع غلیظ و آبگون تغییرشکل می دهند و در دماي کم، حالات الاستیک و فنري دارد. قیرهاي خالص براي مصرف در راهسازي بر اساس درجۀ نفوذ، گرانروي ، و عملکرد تقسیم بندي می شوند. در طبقه بندي بر اساس درجۀ نفوذ، قیر باید همگن و فاقد آب باشد. همچنـین زمـانی کـه تـا 175 درجۀ سلسیوس گرم می شود، نباید کف کند. در طبقه بندي قیر بر اساس عملکرد مشخصات طبقه بندي به میانگین هفت روز متوالی دماهاي حداکثر و حداقل طرح روسازي وابسته است.

قیرهاي محلول از حل کردن قیرهاي خالص در حلالها و یا روغنهاي نفتی به دست می آید. نوع و کیفیت قیرهاي محلول به کیفیت قیرهاي خالص اصلی، نوع و مقدار حلال بستگی دارد. هر اندازه مقدار حلالهاي نفتی در قیر محلول زیادتر باشد، روانی آن بیشتر است. معمولاً درصد حلال مصرفی در قیرهاي محلول پنج درصد تا 60 درصد تغییر می کند قیرهاي محلول در ساخت و اصلاح روسازي کاربرد دارد. قیرهاي محلول برحسب سرعت گیـرش و نوع حلال مطابق جدول 8 به سه گروه قیرهاي محلـول زو دگیـر، قیرهـاي محلـول کنـدگیر و قیرهـاي محلول دیرگیر تقسیم می شود.

اگر از حلالهاي نفتی سبک براي حل کردن قیر خالص استفاده شود قیـر محلـول را زودگیـر می نامند، زیرا حلال موجود در قیر، در مدت کمی بعد از مصرف قیر محلول تبخیر شـده، قیـر اصـلی بـر جاي می ماند.

اگر از حلالهاي نفتی متوسط براي حل کردن قیر خالص استفاده شود قیر محلول را کندگیر می نامند.

اگر از حلالهاي نفتی سنگین براي حل کردن قیر خالص استفاده شود قیر محلول را دیرگیر مینامند. قیرهاي دیرگیر در شرایط آب و هوایی عادي تبخیر نمی شوند بلکه تغییر شکل مولکولی در آنها بهوجود میآید که نسبتاً تدریجی و طـولانی اسـت.

یرهاي محلول دیرگیر را میتوان نظیر قیرهاي خالص، از تقطیر نفت خام نیز بـه دسـت آورد . ایـن نـوع 1 قیرها که به روغن راه موسوم است، همان پسماند تقطیر نفت خام است که هنوز روغن موتور نفت خام از آن جدا نشده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شهید مدنی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهید مدنی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید مدنی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شهید مدنی

در این قسمت می خواهیم اجزای آسفالت گرم را به شما معرفی کنیم.

آسفالت رویه (توپکا)

آسفالت رویه آخرین قشر آسفالتی است که در تماس مستقیم با بارهای وارده از ترافیک و عوامل جوی محیط قرار می گیرد، و لذا باید طوری طرح و اجرا شود که در مقابل اثرات سوء آب، یخبندان، و تغییرات دما از پایایی و مقاومت لازم برخوردار باشد.

قشر رویه معمولا نسبت به قشرهای آستر (بیندر)" و اساس قیری دارای دانه بندی ریزتر، فضای خالی سنگدانه های آن زیادتر و در نتیجه قیر بیشتر می باشد. حداکثر اندازه سنگدانه ها در این قشر بین ۹ / ۵ تا ۱۹ میلیمتر می باشد که با توجه به بافت سطحی مورد نیاز، نوع ترافیک و شرایط آب و هوایی انتخاب می شود. چنانچه درصد رد شده از الک شماره ۸ دانه بندی به حداکثر و یا حداقل مجاز میل کند، به ترتیب بافت سطحی ریز یا درشت می شود.

آسفالت آستر (بیندر)

این قشر بین رویه و قشرهای آسفالتی زیر آن یا بین رویه و قشر اساس سنگ شکسته قرار می گیرد. دانه بندی آن درشت تر از آسفالت رویه و مقدار قیر آن کمتر است. حداکثر اندازه سنگدانه ها برای آستر معمولا بین ۱۹ تا ۳۷ / ۵ میلیمتر متغیر است. گاهی اوقات در شرایط ترافیک خیلی سنگین، از جمله در بنادر و اسکله ها مشروط بر آنکه بافت سطحی آن مشکلی ایجاد نکند از دانه بندی های قشر آستر با سنگدانه های حداکثر ۲۵ میلیمتر که در مقابل تغییر شکل ناشی از بارهای خیلی سنگین و هوای گرم حساسیت کمتری دارد، برای قشر رویه استفاده میشود.

اساس قیری

این قشر می تواند به عنوان اولین قشر روسازی آسفالتی مستقیما روی قشر زیراساس یا اساس شکسته قرار گیرد. اساس قیری دارای دانه بندی درشت تر و مقدار قیر آن کمتر از آسفالت آستر و رویه می باشد. حداکثر اندازه سنگدانه ها برای این قشر معمولا تا ۵۰ میلیمتر و در مواردی نیز تا ۷۵ میلیمتر قابل اجرا است

از اساس قیری با دانه بندی باز به عنوان یک لایه زهکش به منظور تسریع در تخلیه آبهای نفوذی به سیستم روسازی و همچنین جلوگیری از بازگشت ترکهای آسفالت موجود در بهسازی ها در نقش لایه جاذب تنش با حداکثر اندازه سنگدانه های ۳۷ /۵ تا ۵۰ میلیمتر، متشکل از مصالح صد در صد شکسته، استفاده می کنند.

استفاده از اساس قیری جز برای شرایط خاص که باید مستند به توجیه فنی مشاور طرح و تصویب کارفرما باشد، توصیه نمی گردد. دانه بندی چنین مصالحی بر حسب مورد عملکرد باید در مشخصات فنی خصوصی قید شود.

ماسه آسفالت

ماسه آسفالت از اختلاط ماسه طبیعی شسته یا ماسه شکسته یا مخلوطی از این دو با قیر خالص تهیه میشود. این مخلوط آسفالتی را می توان در قشرهای به ضخامت حداقل ۱۵ میلیمتر پخش و اجرا کرد یا از آن به عنوان قشر تسطیح در رویه های قدیمی و قبل از روکش استفاده نمود. چون مقاومت مارشال ماسه آسفالت در مقایسه با مقاومت سایر مخلوطهای آسفالتی گرم و بتن آسفالتی که دانه بندی درشت تر از ماسه دارند کمتر است، لذا موارد مصرف آن باید به تناسب مقاومت مارشال و سایر ویژگی های آن و رابطه آنها با انواع ترافیک سبک، متوسط و سنگین، انتخاب شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شهید مدنی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهید مدنی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید مدنی می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شهید مدتی    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی