ایزوگام قیرگونی آسفالت در شریعتی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شریعتی

شرکت ایزوگام گستران در شریعتی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اهالی محترم شریعتی دیگر زمان آن فرا رسیده که گاهی به آسمان نگاه کنید. سری به پشت بام هایتان بزنید و اگر احیاناً در دیواره ها یا بخش هایی از سقف خانه لکه های زرد رنگ مشاهده می کنید، فکری به حال ترمیم یا نصب عایق های رطوبتی نو کنید. عایق کاری و آب بندی تاثیر زیادی روی نمای ساختمان ها دارد و همچنین عمر ساختمان را نیز افزایش می دهد. پس همین حالا که شرکت ایزوگام گستران در شریعتی در کنار شما و در همسایگی شما است، از حضور این همسایه با سابقه و پر تجربه بهره مند شوید و عایق کاری منزل خود را به کارشناسان و مشاوران شرکت ایزوگام گستران بسپارید. شرکت ایزوگام گستران کلیه خدمات عایق کاری مانند نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را اجرا می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات و مشاوره در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با مشاوران و کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شریعتی

همه می دانیم که با پیشرفت علم و تکنولوژی، انقلابی در عرصه صنعت به وجود آمد و این انقلاب دامن گیر عایق کاری نیز شد. یکی از دستاوردهای جدید در عرصه صنعت عایق کاری با عمری 40 ساله، ایزوگام است. ایزوگام که حاصل ترکیباتی از قیر و الیاف مصنوعی می باشد، امروزه در اکثر پشت بام ها دیده می شود.

شرکت ایزوگام گستران در شریعتی با بیست سال سابقه خدمت رسانی در گستره ی فعالیتی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، ارائه دهنده انواع ایزوگام مرغوب، استاندارد و با کیفیت بوده و هم روی محصولات و هم روی خدمات خود ضمانت نامه ارائه می کند. برای دریافت اطلاعات در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، با مشاوران شرکت ایزوگام گستران در شریعتی تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران در زمینه ترمیم ایزوگام های کهنه نیز تخصص بالایی دارد و تیم اجرایی حرفه ای در این زمینه تربیت کرده است که در صورت نیاز جهت بررسی به محل اعزام شده و برآورد خود را از هزینه های احتمالی جهت ترمیم ایزوگام اعلام می دارند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شریعتی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شریعتی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شریعتی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شریعتی

قیرگونی یکی دیگر از انواع عایق های رطوبتی است که از زمان های گذشته تا به امروز مورد استفاده همه قرار می گرفته است. در واقع قیرگونی از دو ماده اصلی قیر و گونی تشکیل شده است. قیر ماده ای است که از نفت خام و طی فرایندی که تقطیر نامیده می شود به دست می آید. شرکت ایزوگام گستران در شریعتی سالها است که در زمینه قیرگونی ساختمان ها فعالیت دارد. البته که ایزوگام جایگزین مناسب تری برای قیرگونی است اما هنوز هم خیل کثیری از مردم متقاضی استفاده از قیرگونی هستند. شرکت ایزوگام گستران در شریعتی سالهاست که خدماتی از قبیل قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی را ارائه می نمایند. شما می توانید انواع قیرگونی یک لایه و دو لایه ارا از شرکت ایزوگام گستران دریافت نمایید. این شرکت فروش قیر را نیز به قمیت عمده و درب کارخانه ارائه می کندذ. مقاضیان درخواست قیر می توانند با شرکت ایزوگام گستران در شریعتی تماس بگیرند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شریعتی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شریعتی اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شریعتی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شریعتی

آسفالت انواع مختلفی دارد که به سه دسته ی اصلی آسفالت گرم، سرد و حفاظتی تقسیم می شود. در این قسمت می خواهیم قدری با آسفالت گرم آشنا شویم. شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده انواع خدمات در خصوص آسفالت، قیمت آسفالت، هزینه آسفالت کاری، قیمت فروش آسفالت به صورت کلی و جزئی می باشد.

آسفالت گرم، مخلوطی است از سنگدانه های شکسته و دانه بندی شده و فیلر که در کارخانه آسفالت حرارت داده شده و با قیر گرم در درجه حرارت های معین، مخلوط و به همان صورت گرم برای مصرف در راه، حمل، پخش و کوبیده می شود.

دوام زیاد، تولید یکنواخت، کنترل درجه حرارت و رطوبت مصالح و آماده شدن سریع برای عبور ترافیک، از مزایای آسفالت گرم می باشد که بدون هیچگونه محدودیتی در راهها، خیابان ها، فرودگاهها، باراندازها، پایانه ها و پارکینگها مورد مصرف قرار می گیرد.

خود آسفالت گرم انواع مختلفی دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • آسفالت رویه که توپکا نامیده می شود.
  • آسفالت آستر که بیندر نام دارد.
  • اساس قیری
  • ماسه آسفالت
  • آسفالت متخلخل
  • آسفالت ماستیک درشت دانه

هر کدام از این آسفالت ها تعاریفی دارند که در این مقاله مجالی برای بررسی آن نیست. در ادامه می خواهیم با ویژگی های قیر به کار برده شده در آسفالت گرم اطلاعاتی را بدست آوریم.

قیر مصرفی در آسفالت گرم و بتن آسفالتی از نوع قیرهای خالص است که از تقطیر مستقیم مواد نفتی تهیه می شود. این قیرها باید همگن و فاقد آب بوده و وقتی که تا ۱۷۵ درجه سانتیگراد گرم می شود کف نکند. قیرهای خالص مصرفی در راه سازی به دو روش درجه نفوذ یا عملکردی طبقه بندی می شوند که مشخصات آنها به ترتیب باید با جدول های ۱۴-۱ و ۱۴-۲ فصل چهاردهم مطابقت داشته باشد.

استفاده از قیر با طبقه بندی درجه نفوذ به جای طبقه بندی عملکردی، تنها با درخواست کارفرما و در صورت دارا بودن توجیه فنی (که توسط مهندس مشاور بررسی می شود)، مجاز خواهد بود. در اینحالت قیر ۶۰ / ۷۰ برای شرایط اقلیمی گرم و معتدل ایران مناسب است مگر آن که شرایط ویژه ای از قبیل هوای بسیار گرم، ترافیک خیلی سنگین، موقعیت تقاطعها، شیب تند راه و حداکثر مطلق درجه حرارت قشر آسفالتی در حین بهره برداری که ممکن است در مواردی بیشتر از ۶۰ درجه سانتیگراد باشد، انتخاب و مصرف قیرهای با درجه نفوذ کمتر مانند ۵۰-۴۰ را ایجاب نماید. به هر حال مصرف قیرهایی از این قبیل در عملیات آسفالتی باید با آزمایش های دقیق و بررسیهای محلی و آمارهای مستند و معتبر ترافیک و هواشناسی همراه باشد.

جهت دریافت هر گونه مشاوره در مورد آسفالت و آسفالت کاری و انواع آسفالت و قیمت آسفالت و هزینه های اسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران در شریعتی تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شریعتی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شریعتی در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شریعتی می باشند

 

 

شریعتی   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی