ایزوگام قیرگونی آسفالت در خواجه نظام

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام

شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

ایران کشوری پر باران و حاصلخیز است. در کشور ما حداکثر حدود 3 تا 4 ماه را بدون بارندگی سپری می کنیم. اما مابقی سال بارش های خوبی را شاهد هستیم. لذا لزوم استفاده از عایق کاری و آب بندی مناسب در ساختمان ها اهمیت بیشتری را پیدا می کند. اگر در ساختمان ها از یک عایق مناسب همچون ایزوگام یا قیرگونی استفاده کنیم پاییز و زمستان زیبا و آرامی را سپری خواهیم کرد. اما اگر این کار را به تعویق بیاندازیم، زمستان پر استرسی را می گذرانیم. پس حالا که فرصت هست و شرکت ایزوگام گستران در محله خواجه نظام حضور دارد برای عایق کاری منزل خود اقدام نماییم. شرکت ایزوگام گستران بیست سال است که خدماتی نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را در تهران و شهرستان ها و به خصوص محله ی خواجه نظام ارائه می کند. شما می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت طی ساعات شبانه روز تماس بگیرید و از خدمات شرکت ایزوگام گستران در محله خواجه نظام مطلع شوید. با ما در تماس باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام

شرکت ایزوگام گستران خدمات وسیع و کاملی را در زمینه ایزوگام ارائه می نماید. این خدمات عبارتند از : نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، که با دریافت مشاوره ی خوب از سوی مشاوران شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام می توانید هر یک از این خدمات را دریافت نمایید. تولید ایزوگام به روش خاصی صورت می گیرد که در این مقاله با آن آشنا خواهیم شد.

تا چهل سال گذشته عایق رطوبتی ساختمان‌ها به شکل سنتی، با استفاده از آسفالت یا قیرگونی اجرا می شد. با پدید آمدن عایق‌های رطوبتی و مزایای این عایق‌ها در ساختمان ها، بخش وسیعی از صنعت عایق کاری به عایق های پیش ساخته مانند ایزوگام اختصاص داده شد. در حال حاضر در اکثر ساختمان‌ها چه در مرحله پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها , سرویس‌ها و پشت بام , ایزولاسیون و عایق کاری با لایه عایق رطوبتی صورت میگردد.

ایزوگام نوعی پوشش مقاوم ساخته شده از قیر و الیاف مصنوعی است که با حرارت مشعل به روی پشت بام چسبانده شده و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند. عمر ایزوگام بطور میانگین ۱۰تا 15 سال است.

ایزوگام اختراعی صنعتی و متکی به دانش و فناوری است که در راستای ایمن سازی سازه‌ها در برابر نم و رطوبت پیش آمده از بارش برف و باران استفاده می گردد. ایزوگام انوع گوناگونی دارد و پس از گذراندن تست های گوناگون، در آزمایشگاه‌های کارخانه‌های فرآوری، ضریب پایداری‌اش را افزایش خواهند داد.

لایه‌های گوناگون ایزوگام به ترتیب از رو به کف به شرح زیر می‌باشد:

* لایه‌ پلی‌اتیلن یا پودر معدنی یا فویل آلومنیوم

* بافت تیشو

* پلی‌استر

* مواد افزودنی ویژه

* لایه پلی‌اتیلن

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی پیش ساخته دارای قابلیت انعطاف پذیری، فرصت تازه ای را جهت مصرف امولسیونی پلیمر پایه آب به وجود آورده است.

همانطور که می دانید باید قیروگونی را تا میزان درجه سانتیگراد حرارت داد ، ریختن و تسطیح ترکیبی با این درجه حرارت بسیار دشوار می باشد . بنابراین امولسیونهای ساخته شده از قیر همچون ایزوگام با قابلیت کاربرد درجه حرارت نرمال مورد استفاده قرار می گیرد.

این دست از امولسیونهای نفتی در آب حدوداً دارای ۵۰% قیر می باشد . با سفت شدن این امولسیون آب آن تبخیر و قیر بصورت بیندر باقی می ماند.

ترکیبات کف سازی بام ، بر پایه امولسیون پلیمرهای جدید عملکرد کاملا‏ متفاوتی دارند ، شاید مهمترین ویژگی آنها ایجاد یک لایه نازک با قابلیت انعطاف بعد از خشک شدن باشد.

از جمله مزایای ایزوگام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱ – آلودگی و آسیب های فیزولوژی ندارد.

۲ – به سادگی می توان از آن استفاده کرد.

۳ – می توان روی آن را رنگ کرد.

۴ – خطر آتش سوزی وجود ندارد .

۵ – چسبندگی آنها نسبت به سطوح مختلف خوب است .

شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده انواع ایزوگام ها و عایق های پیش ساخته استاندارد بوده و در این شرکت انواع ایزوگام وجود دارد. شما می توانید با شرکت تماس بگیرید و نوع ایزوگام مخصوص به خود را دریافت نمایید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در خواجه نظام با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خواجه نظام در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خواجه نظام می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام

یکی دیگر از خدمات درخشان شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام خدمات مربوط به قیرگونی است. در کشور ما قیر به شکل های مختلفی تهیه می گردد:

نوع 1-1: قیر جامدی که با علامت اختصاری a.c شناخته شده و به صورت مستقیم از تقطیر نفت خام استخراج می شود. این قیرها بر اساس درجه نفوذپذیری شان نامگذاری شده و به صورت زیر می باشند: 70-60، 100-85، 150-130، 200-180، 250-220، 320-280

نوع 1-2: برخی قیرها با هوا دادن به قیرهای نرم بالا تهیه می گردند قیرهایی به صورت زیر است: 10-20، 20-30، 40-50 و گاهی 70-60

نوع 2: نوعی قیر جامد اکسید شده که علامت اختصاری آن r است و این علامت نشانه ی انعطاف پذیری قیر می باشد. این نوع قیر با دمیدن هوا در مخلوط قیرهای نرم و مواد روغنی سنگین حاصل می گردد و بر اساس نرمی و درجه نفوذپذیری نامگذاری متفاوتی دارند. ۲۵ –۸۵ r ، ۱۵ – ۹۰ r

مشخصه های اصلی قیر:

  • نفوذ ناپذیری صد در صد در برابر آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر اسید، باز و نمک ها
  • چسبندگی

عیب های قیر:

  • در دمای زیاد تجزیه شده و به زغال تبدیل می شود.
  • در مقابل فشار و برخی حلال ها تغییر شکل می دهد.


استفاده از قیرگونی نسبت به برخی عایق ها برتری هایی دارد. با توجه به قدمت استفاده از این نوع عایق، مردم اطمینان بیشتری نسبت به عایق های جدید دارند. و همچنین از نظر هزینه ای مقرون به صرفه تر هستند.

اما این نوع عایق معایبی نیز دارد:

  • به مرور زمان پوسیده می شود
  • بر اثر نشست ساختمان پاره می شود
  • عمر مفید آن کمتر از 10 سال است و ترمیم های آن مشکلات به همراه دارد.
  • چون باید قیر را حرارت داد، آلودگی محیط زیست را به همراه دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در خواجه نظام با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خواجه نظام اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خواجه نظام می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام

شما می توانید خدمات آسفالت و اسفالت کاری را با قیمت های بسیار اقتصادی و با کیفیتی عالی از شرکت ایزوگام گستران در خواجه نظام بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در خواجه نظام با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خواجه نظام در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خواجه نظام می باشند.

 

 

 

 قیر#خواجه نظام  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی