ایزوگام قیرگونی آسفالت در انقلاب

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در انقلاب

شرکت ایزوگام گستران در انقلاب ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

وجود آب و رطوبت در ساختمان ها هم پایه های ساختمان را سست می کند، و هم چهره سقف و دیوار ها را زشت می کند. همچنین رطوبتی که جلوی نفوذ آن با استفاده از نصب یک عایق رطوبتی استاندارد گرفته نشود، بسیار خطرناک است، به همین خاطر در این شرایط استفاده از عایق با کیفیت و درجه عالی اهمیت خاصی دارد. عایق با کیفیت و درجه عالی دارای خصوصیاتی است که به آنها می پردازیم. برای خرید و نصب عایق با کیفیت و درجه عالی همانند ایزوگام یا قیرگونی، تهیه قیمت ایزوگام یا قیرگونی و برآورد هزینه نصب ایزوگام یا قیرگونی با کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در انقلاب تماس بگیرید.

شرکت ایزوگام گستران تهران با قدمتی بیش از دو دهه در انقلاب جهت عایق بندی ساختمان های شما همه امور مربوط به نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، نصب قیرگونی، آسفالت کاری را با قیمت ایزوگام بسیار مناسب، هزینه نصب ایزوگام باورنکردنی، قیمت قیرگونی عالی و بی رقیب، آسفالت کاری مناسب ارائه می نماید.

همه ی اهالی انقلاب با مراجعه به نمایندگی ایزوگام شرکت ایزوگام گستران می توانند از مشاورین در مورد مزایای نصب ایزوگان، قیرگونی و آسفالت سوال کنند. و راهنمایی بگیرند.

در این مقاله میخواهیم به مزایای استفاده از نصب ایزوگام در ساختمان بپردازیم و قیرگونی و آسفالت کاری را معرفی کنیم.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در انقلاب

ایزوگام ارائه شده در شرکت ایزوگام گستران از دسته ایزوگام های با کیفیت و درجه عالی و استاندارد بوده و دارای کیفیت عالی می باشد.

در مجموع ایزوگام از نظر کیفیت سه دسته کلی دارد:

  • ایزوگام ممتاز
  • ایزوگام درجه یک
  • ایزوگام درجه دو

ایزوگام ساختمان برای اجرای درست و اصولی زمان خاص خود را می طلبد و هر زمانی نمی توان برای نصب ایزوگام اقدام کرد. بهترین زمان پیشنهادی از سوی کارشناسان شرکت ایزوگام گستران تهران در انقلاب برای نصب ایزوگام و برآورد هزینه ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام فصل تابستان به خصوص شهریور ماه است، زیرا در این فصل پشت بام به راحتی خشک و گرم بوده و پس از تمیز کردن گرد و غبار و چربی ها از سطح پشت بام آماده اقدام به نصب عایق رطوبتی مناسب است.

ایزوگام با کیفیت و درجه عالی باید دارای ویژگی های زیر باشد.:

ایزوگام با کیفیت و درجه عالی شرکت ایزوگام گستران

  • ایزوگام با کیفیت و درجه عالی شرکت ایزوگام گستران مقاومت کششی بالایی داشته و با هر قدرت کششی پاره نشود.
  • ایزوگام با کیفیت و درجه عالی شرکت ایزوگام گستران در نصب ایزوگام در اثر تا شدن، نمی شکند.
  • ایزوگام با کیفیت و درجه عالی شرکت ایزوگام گستران مشخصات مختلفی از قبیل تولید کننده، تاریخ تولید، نوع عایق، علامت استاندارد و... را دارد.
  • طول ایزوگام با کیفیت و درجه عالی شرکت ایزوگام گستران در انقلاب ‌که در نصب ایزوگام موثر است باید 10 متر باشد.
  • ضخامت ایزوگام با کیفیت و درجه عالی شرکت ایزوگام گستران 4 میلی متر است.
  • ایزوگام با کیفیت و درجه عالی شرکت ایزوگام گستران تا دمای منفی پنج درجه سانتی گراد، در برابر سرما مقاوم است.
  • ایزوگام با کیفیت و درجه عالی شرکت ایزوگام گستران در انقلاب تا دمای 120 درجه سانتی گراد، در برابر گرما مقاوم است.
  • نقطه اشتعال ایزوگام با کیفیت و درجه عالی شرکت ایزوگام گستران 250در انقلاب درجه سانتی گراد است.
  • ایزوگام با کیفیت و درجه عالی شرکت ایزوگام گستران در انقلاب در مقابل گاز ها و اسید های شیمیایی مقاوم است.

بنابراین برای انتخاب یک ایزوگام با کیفیت و درجه عالی به سراغ کارشناسان ما در انقلاب بروید. آنها ایزوگام را با قیمت مناسب برای شما آماده نصب ایزوگام می کنند و قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام را برای شما با قیمتی استثنایی حساب می کنند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در انقلاب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله انقلاب در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز انقلاب می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در انقلاب

قیرگونی نیز نوع دیگری از عایق های رطوبتی است که در شرکت ایزوگام گستران تهران در انقلاب با کیفیت عالی و درجه یک برای همه متقاضیان ارائه می گردد. برای نصب قیرگونی نصابان شرکت ایزوگام گستران ابتدا در محل نصب حاضر شده و زیر سازی های لازم را برای نصب قیرگونی انجام می دهند. پس از اجرای زیر سازی هایی با استفاده از ماسه سیمان و چند روز تامل جهت خشک شدن کامل این ملات، شرکت ایزوگام گستران در انقلاب فروش قیر را انجام داده و گونی را نیز در اختیار همه نصابان قرار می دهد. گونی های درجه یک شرکت ایزوگام گستران، نو بوده و هیچ گونه چروک، تاخوردگی، پارگی ندارند. همچنین بافت این گونی ها بسیار ظریف بوده و منافذ آنها باز نیست. بنا بر این نصاب با آسودگی خاطر اقدام به حرارت دادن قیر، پخش قیر روی سطح و نصب یک لایه گونی نموده و در انتهای کار باز یک لایه دیگر قیر را روی گونی پخش می کند. این نوع قیرگونی از انواع قیرگونی یک لایه است. در قیرگونی دو لایه همین روند یک بار دیگر تکرار می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در انقلاب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله انقلاب اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز انقلاب می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در انقلاب

ماده‌‌ی ترکیبی حاصل از مخلوط شن و ماسه و قیر را  آسفالت نامیده و در ساخت جاده، باند فرودگاه و پشت بام ساختمان‌ها به کار می بریم.

شرکت ایزوگام گستران با سابقه در پروژه های آسفالت و اسفالت کاری و بیان قیمت آسفالت، هزینه آسفالت کاری می باشد و در حال حاضر در محله انقلاب آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان است.

آسفالت به طور 100% قابل بازیافت بوده و بیشترین ماده ساخت و ساز بازیافت شده می باشد.

اگر برای انتخاب آسفالت یا نوع آسفالت سوالی در ذهن شما است، و یا برای بازدید از محل آسفالت کاری باید به مشاور مراجعه کنید، شرکت ایزوگام گستران در انقلاب پاسخ گوی شماست، شما می توانید به آنچه که می خواهید دست یابید و با مشاورین متخصص ما در امر آسفالت مشورت نمایید تا شما را در انتخاب نوع آسفالت و هزینه آسفالت کاری راهنمایی کنند.

نام آسفالت گمانه زنی ها را مبنی بر این که آسفالت تنها برای راه سازی و جاده ها کاربرد دارد، اما اگر نسبت به کاربردهای آسفالت و اسفالت کاری آگاه شویم ملاحظه می کنیم که در منازل مسکونی نیز آسفالت کاربرد دارد. اگر چه عمده ی کاربرد آسفالت در جاده و راه سازی است اما برای ساخت محوطه شهرک ها، پشت بامها و پارکینگ ها نیز می تواند به کار رود.

شرکت ایزوگام گستران در محله انقلاب کلیه خدمات مربوط به آسفالت و اسفالت کاری را انجام می دهد و به همه مشتریان خود قیمت آسفالت، هزینه آسفالت کاری، نصب آسفالت را ارائه می نماید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در انقلاب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله انقلاب در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز انقلاب می باشند.

 

 

 

 

 

 

 قیر#انقلاب  #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی