ایزوگام قیرگونی آسفالت در قصر

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

شرکت ایزوگام گستران در قصر

شرکت ایزوگام گستران در قصر ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

همگی به گوش باشید. همه ی اهالی محترم محله ی قصر به گوش باشید. ما امروز با بهترین و جذاب ترین خبرها به سراغ شما آمده ایم. بله می خواهیم به نگرانی های شما پایان دهیم. می خواهیم شما را دعوت کنیم تا برای یک بار هم که شده با شرکت ایزوگام گستران در محله قصر تماس بگیرید و خود را از شر نم و رطوبت راحت کنید. شرکت ایزوگام گستران همه ی سوابق خود را در اختیار شما شهروندان گرامی قرار می دهد. شما می توانید با شرکت ایزوگام گستران در محله ی قصر تماس گرفته و از کارشناسان ما اطلاعات کاملی را در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در اختیار شما قرار می دهند و شما می توانید از کلیه خدمات این شرکت با گارانتی و خدمات پس از فروش فوق العاده استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر با نحوه ی عملکرد و ساز و کار علمی شرکت ایزوگام گستران در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در قصر

عایق کاری با استفاده از ایزوگام چند سالی است که مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از انواع ایزوگام که خیلی مورد استقبال قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد، ایزوگام با روکش آلومینیومی یا فویلدار است.

ایزوگام فویل دار

اگر بخواهیم ایزوگام را از لحاظ روکش دسته بندی کنیم، دو نوع ایزوگام در بازار است. که یکی از آن ها ایزوگام با روکش آلومینیومی یا فویل دار است. روکش ایزوگام ها با فویل آلومینیومی می باشد که اکثر اوقات در کارخانه بر روی ایزوگام پرس می شود و یا پودر و نایلکس می باشد. بسیاری ازشرکت های عرضه کننده ایزوگام با اشاره به این موضوع که ایزوگام های فویل دار نوع مرغوب تری از ایزوگام هستند، مشتریان و متقاضیان عایق کاری را تشویق به خرید این محصول می کنند، اما واقعیت این است که فویل روی ایزوگام تاثیری بر کیفیت آن نخواهد داشت. بد نیست به این نکته توجه داشته باشید که وجود فویل به تنهایی نمی تواند تضمین کننده کیفیت بالای ایزوگام باشد و معیار مناسبی برای انتخاب یک ایزوگام مرغوب نیست، اما کاربرد های دیگری دارد که در ادامه ی این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

ویژگی ها و کاربرد های ایزوگام فویل دار

آیا تا کنون از خود پرسیده اید که اگر فویل هیچ تاثیری بر کیفیت ایزوگام ندارد، پس چرا از آن استفاده می شود برای پاسخ به این سوال می توانیم بگوییم وجود فویل پر زردار ایزوگام باعث زیبایی آن می شود و زیبایی یکی از ویژگی های ایزورگام فویل دار می باشد. همچنین وجود فویل بر ایزوگام ها باعث می گردد که هنگام تابش شديد نور خورشید، روی براق ایزوگام، نور را منعکس کند و از شل شدن ایزوگام و متلاشی شدن آن پیشگیری می کند. اما وجود فويل بعنوان یک رسانا موجب می شود که در زمان های بارش باران و مخصوصا رعد و برق، فضای پشت بام خطرناک شود. برق گرفتگی یکی از خطراتی است که در این زمان ممکن است رخ دهد، به همین دلیل توصیه می شود که هنگام بارش باران از پشت بام رفت و آمد نداشته باشید.

برای اطلاع و آگاهی از انواع ایزوگام ، نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام با شرکت ایزوگام گستران در محله ی قصر تماس بگیرید و سوالات خود را از مشاوران و کارشناسان متخصص ما بپرسید. شرکت ایزوگام گستران سابقه ای طولانی و بسیار موفق در اجرای پروژه های ایزوگام و عایق کاری دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در قصر با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله قصر در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قصر می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در قصر

قیر ماده ای سیاه رنگ و چسبناک است که از دیرباز به خاطر مقاومت در برابر نفوذ آب مورد استقبال قرار گرفته است. قیرگونی عایق خیلی خوب و غیر قابل نفوذی در برابر رطوبت و آب است و باید آن را درست و اصولی اجرا کرد. دو نوع اجرا برای قیرگونی وجود دارد. قیرگونی یک لایه، قیرگونی دو لایه انواع متفاوت اجرای قیرگونی می باشد. شما متقاضیان قیرگونی در محله قصر باید توجه داشته باشید که می توانید مواد و مصالح خود را با قیمت های درب کارخانه از شرکت ایزوگام گستران تهیه کنید. شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه انواع خدمات به همه ی شهروندان محترم محله ی قصر می باشد. شما می توانید با مشاوران شرکت ایزوگام گستران تماس گرفته و در خصوص اجرای قیرگونی با آنها مشورت نمایید. شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه انواع خدمات و محصولات عایق کاری می باشد. شما می توانید تمامی سوالات خود را در مورد قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی از مشاوران ما بپرسید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در قصر با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله قصر اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قصر می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در قصر

خدمتی دیگر از شرکت ایزوگام گستران، خدمات آسفالت و آسفالت کاری می باشد. به این منظور ابتدا در مورد مواد تشکیل دهنده ی مخلوط آسفالتی صحبت می کنیم، سپس به معرفی انواع سنگدانه ها خواهیم پرداخت.

مخلوط آسفالتی از سنگدانه های درشت و ریز دانه، فیلر، قیر و سایر افزودنی ها تشکیل شده است.

سنگدانه ها از معادن سنگ کوهی یا قلوه سنگهای درشت رودخانه ای تهیه و طی دو مرحله جداگانه در سنگ شکن های فکی و دوار (کوبیت) شکسته می شود. مصالح بلافاصله پس از شکسته شدن، دانه بندی شده (با سرند کردن) و در قسمتهای مجزا به صورت مصالح درشت دانه، میان دانه و ریزدانه شامل فیلر) انبار می شود.

بدیهی است که مصالح سنگ کوهی نسبت به شن و ماسه و قلوه سنگ رودخانه ای، ارجحیت دارد. در صورتی که استخراج سنگ از معدن به دلایل مختلف اقتصادی نبوده یا تهیه مواد سوزا (انفجاری) امکان پذیر نباشد می توان برای اساس قیری از شکستن مخلوط شن و ماسه درشت رودخانه ای و برای رویه و آستر از شکستن شن و قلوه سنگ رودخانه ای استفاده کرد.

مصالح سنگی انواع آسفالت گرم باید سخت، محکم، بادوام، تمیز، مکعبی شکل و عاری از هرگونه مواد آلی، رسی، شیستی، پوشش خاکی و دانه های سست بوده و برای هر قطعه از پروژه، حتی الامکان از یک معدن تهیه شده باشد. مصالح درشت، متوسط و ریز در صورت لزوم باید قبل از مصرف شسته شوند.

جهت استفاده ازهر گونه خدمات آسفالت و آسفالت کاری کافی است با شرکت ایزوگام گستران در محله ی قصر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در قصر با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله قصر در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قصر می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

قصر    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی