ایزوگام قیرگونی آسفالت در ارامنه ب

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در ارامنه ب

شرکت ایزوگام گستران در ارامنه ب ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران تهران در خدمت همه شهروندان محترم محله ارامنه ب بوده و به طور خلاصه خدمات زیر را به شهروندان ارائه می کند:

  • خدمات ایزوگام:
  • اجرای پروژه های عایق کاری و نصب ایزوگام برای سرویس های بهداشتی، دیواره ها، پشت بام، استخر، حمام، سونا و جکوزی با تضمین کیفیت و ارائه ضمانت نامه 10 ساله و بیمه نامه
  • اجرای پروژه های نم گیری و ترمیم ایزوگام های کهنه و قدیمی، بازدید، بررسی و عیب یابی و رفع مشکلات رطوبتی
  • فروش به قیمت درب کارخانه که در انواع برندهای استاندارد و درجه یک همانند ایزوگام دلیجان را شامل می شود.
  • خدمات قیرگونی:
  • اجرا و نصب قیرگونی یک لایه و دولایه برای پشت بام، سرویس های بهداشتی، حمام، بالکن و تراس و سایر محل های آب خیز و رطوبت زا
  • اجرای حرفه ای و نصب قیرگونی دیواره ها
  • فروش قیر و همچنین سایر متعلقات مربوط به قیرگونی به صورت تکی و عمده
  • خدمات آسفالت کاری:
  • اجرای پروژه های کلان آسفالت کاری خیابان، کوچه، محوطه، حیاط، و ... با استفاده از آسفالت گرم، سرد، حفاظتی
  • اجرای پروژه های خرد و کلان ترمیم و بازسازی آسفالت در محل های شکسته شده، ترک خورده یا نشست کرده
  • اجرای کامل زیرسازی محل اسفالت کاری به روش های کاملا استاندارد و اصولی توسط استادکاران حرفه ای
  • اجاره ابزار آلات مربوط به آسفالت کاری نظیر غلتک، کاتر، فینشر
  • پخش و فروش عمده و جزئی آسفالت از انواع آسفالت گرم، آسفالت سرد و آسفالت حفاظتی

در نظر داشته باشید که همه ی پروژه های اجرایی توسط شرکت ایزوگام گستران تهران در ارامنه ب با عقد قرار داد رسمی صورت گرفته و نحوه پرداخت به صورت نقد یا چک معتبر می باشد. در پایان هر پروژه نیز برگه ضمانت نامه و بیمه نامه از طرف شرکت ایزوگام گستران تهران به مشتریان ارامنه ب ارائه خواهد گردید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در ارامنه ب

آیا در محله ارامنه ب به دنبال یک شرکت معتبر برای سپردن عایق کاری و ایزوگام منزل خود هستید؟ نگران نباشید، شما هم اکنون معتبر ترین و با سابقه ترین شرکت در زمینه عایق کاری ساختمان را در همسایگی خود دارید. شرکت ایزوگام گستران تهران آماده ارائه کلیه خدمات مربوط به نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، ایزوگام دلیجان، ترمیم ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام و سایر خدمات مربوط به نمایندگی ایزوگام و ... به شما شهروندان ساکن محله ارامنه ب می باشد.

ایزوگام ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران از استانداردهای لازم برخوردار بوده و کیفیتی عالی دارد. همچنین ایزوگام دلیجان از تست های مقاومت کششی و مقاومت دما سر بلند بیرون آمده و یکی از بهترین انواع ایزوگام است. وزن رول های ایزوگام دلیجان بین محدوده 40 تا 42 کیلوگرم و ضخامت ایزوگام دلیجان حدود 2 الی 4 میلی متر می باشد که ایزوگام 4 میلی متری برای پشت بام ها و ایزوگام های با ضخامت پایین تر به خاطر داشتن انعطاف پذیری بیشتر برای دیواره ها و فضاهای داخلی مناسب تر است. برای انتخاب نوع ایزوگام خود می توانید با مشاوران و کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در ارامنه ب تماس بگیرید. آنها همچنین انواع ایزوگام های مختلف را در دسته بندی های مختلف به شما معرفی می کنند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در ارامنه ب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ارامنه ب در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ارامنه ب می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در ارامنه ب

قیرگونی و اجرای پروژه های قیرگونی نیازمند تجربه و مهارت کافی در این امر می باشد چرا که برای اجرای قیرگونی بایستی حتما قیر را حرارت دهیم تا ذوب شده و بصورت کاملا مایع در بیاید. این حرارت همواره با خطراتی همراه بوده و هست لذا نصابانی که کار نصب قیرگونی را به عهده می گیرند نیز باید از مهارت های لازم برخوردار باشند تا خدای ناکرده اتفاقی رخ ندهد. به هر حال جدای از همه خطراتی که بیان شد قیرگونی یکی از انواع عایق های رطوبتی است که بعد از کاهگل بیشترین قدمت و پیشینه را دارد و هنوز هم توجیه های علمی و اقتصادی برای استفاده از آن وجود دارد. قیر نوعی ماده سیاه رنگ است که از تقطیر نفت خام استخراج شده و قابلیت فوق العاده ای در ایجاد سد رطوبتی دارد. قدرت نفوذپذیری غیرقابل انکار قیر و وجود منابع فراوان نفتی در کشور ما این عایق را دارای محبوبیتی خاص کرده است. گونی نیز نوعی منسوجات از الیف کنف است که اصولا کالایی وارداتی بوده اما همواره در دسترس و موجود است. لذا بسیاری از افراد که قصد اجرای پروژه های عایق کاری منازل خود را دارند، به خصوص اگر این عایق کاری مربوط به فضاهای داخلی ساختمان باشد بهترین گزینه قیرگونی است.

شرکت ایزوگام گستران تهران در ارامنه ب پروژه های قیرگونی خود را در اولین فرصت و با ارائه قیر و گونی درجه انجام می دهند. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و آنها راهنمایی های لازم را در خصوص انتخاب قیرگونی یک لایه یا دو لایه برای شما ارائه می کنند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در ارامنه ب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ارامنه ب اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ارامنه ب می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در ارامنه ب

چرا در کشور ما راه سازی با آسفالت مرسوم تر است؟

ما در منطقه نفت خیزی قرار داریم و کشور ما یکی از کشورهای تولید کننده نفت خام در خاورمیانه است. اجزای تشکیل دهنده آسفالت نیز قیر به همراه مقداری ماسه و شن است . قیر از مشتقات نفت بوده و در کشور ما موجود می باشد لذا بدیهی است که صنعت راه سازی ما برای پوشش دهی به جاده های خود بیشتر از آسفالت که منعطف تر و نرم تر است استفاده کند.

شرکت ایزوگام گستران آماده عقد و اجرای قراردادهای در سطح کلان شهری و کشوری و هم چنین قراردادهای کوچک و جمع و جور جهت اجرای پروژه های آسفالت و آسفالت کاری می باشد. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران همچنین مسئولیت فروش و پخش آسفالت در همه انواع سرد، گرم و حفاظتی را به قیمت درب کارخانه به صورت عمده و کلی و کم و جزئی را نیز دارند. در صورت تمایل برای خرید آسفالت جهت انجام پروژه های اسفالت کاری می توانید با شرکت ایزوگام گستران تهران در ارامنه ب تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت نمایید.

اجرای کارهای ترمیم آسفالت های آسیب دیده نیز از دیگر خدمات شرکت ایزوگام گستران در ارامنه ب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در ارامنه ب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ارامنه ب در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ارامنه ب می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 قیر#ارامنه ب  #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی