ایزوگام قیرگونی آسفالت در ارامنه الف

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در ارامنه الف

شرکت ایزوگام گستران در ارامنه الف ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

بارش برف و باران اگر چه رحمت الهی است و بایستی برای آن همواره شاکر خداوند متعال باشیم، اما گاه کوتاهی هایی می کنیم که در زندگی مان با بارش برف و باران مشکلاتی به وجود می آید و ما آن را به شانس نسبت می دهیم! جمله هایی همچون "الان وقت بارون اومدن بود؟ چرا برای من! نمی شد چند روز دیگه آسمان هوس باریدن می کرد؟" بارش باران یک پدیده ی طبیعی است و ما نمی توانیم جلوی اتفاقات و پدیده های طبیعی را بگیریم اما چکه ی سقف پدیده ای است که جلوگیری از آن کاملا به انتخاب و اراده ما بستگی دارد. اگر ذهن ما همواره پیش بینی وقایع آینده را بکند، پیش از آغاز فصل سرما و بارندگی برای بازدید از عایق پشت بام خود اقدام نموده و با شرکت ایزوگام گستران تهرن در ارامنه الف تماس می گیریم. شرکت ایزوگام گستران تهران در ارامنه الف آماده پاسخ گویی و خدمت رسانی به همه ی شما شهروندان محترم محله ارامنه الف می باشد و کلیه خدمات عایق کاری، نم گیری و آب بندی ساختمان را با استفاده از عایق های قدیمی همچون قیرگونی یا عایق های جدید مانند ایزوگام در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می کند. در ادامه با استانداردهای کاری و تخصص تیم مجرب شرکت ایزوگام گستران تهران بیشتر آشنا خواهید شد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در ارامنه الف

شرکت ایزوگام گستران تهران در ارامنه الف مفتخر است که کلیه پروژه های ایزوگام خود را با استفاده از برندهای مطرح و معتبر همچون ایزوگام دلیجان که دارای نشان ملی استاندارد ایران بوده و تمامی مشخصه های یک ایزوگام استاندارد را دارد اجرا نماید. تمامی مراحل اجرایی پروژه ایزوگام از اولین مرحله یعنی اعلام قیمت ایزوگام، برآورد هزینه نصب ایزوگام و اقدامات زیرسازی پیش از نصب ایزوگام توسط نصابان و کادر فوق العاده و متخصص شرکت ایزوگام گستران تهران زیر نظر مشاوران و متخصصان با تجربه صورت می گیرد. نصابان ایزوگام دوره های تخصصی دیده و پیش از اجرای ایزوگام محل مورد نظر برای نصب را از هر گونه شیء همانند پایه کولر، آنتن و دیش خالی می کنند. سپس این محل بایستی جارو شود تا هیچ گونه گرد و خاکی باقی نماند، اگر پشت بام نیازی به زیرسازی ماسه سیمان نداشته باشد، نصابان کار خود را آغاز می کنند. اما اگر پیش از اجرای پروژه نصب ایزوگام نیاز به زیرسازی با استفاده از ماسه و سیمان باشد، ابتدا ملات ماسه سیمان را آماده کرده و یک لایه روی سطح مورد نظر می ریزیم. باید چند روزی صبر کنیم تا این ملات کاملا خشک شود. وجود هر گونه رطوبت موجب می شود که ایزوگام به خوبی روی سطح نچسبد و کار از استاندارد مورد نظر شرکت ایزوگام گستران تهران خارج می شود. بنا بر این پس از آنکه سطح کاملاً خشک شد، استادکاران و نصابان ایزوگام کار خود را آغاز می کنند. آنها رول های 10 متری ایزوگام را به دو قطعه 5 متری تقسیم کرده و کار را از وسط شروع کرده و رفته رفته به سمت کناره ها می روند. هر لایه ایزوگام باید به موازات لایه دیگر به طوری که لبه ی آن 10 سانتی متر روی لایه قبلی ایزوگام قرار بگیرد، می گذاریم و با حرارت مشعل آن ها را خوب می چسبانیم. فرآیند نصب ایزوگام فعالیت ساده ای است و نصابان باید توجه داشته باشند که نیازی نیست همه رول های ایزوگام را یک جا به پشت بام یا محل مورد نظر برای ایزوگام منتقل کنند. آنها می توانند پس از اتمام هر رول، رول بعدی ایزوگام را باز نموده و کار را ادامه دهند، به این صورت نه محل مورد نظر شلوغ می شود و نه نیازی به حمل و نقل رول های سنگین ایزوگام است. برای اجرای پروژه های ایزوگام منازل، پشت بام ها، تراس و بالکن، استخرها و کلیه مکان هایی که بیم نفوذ نم و رطوبت می رود کافی است با شرکت ایزوگام گستران تهران در ارامنه الف تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در ارامنه الف با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ارامنه الف در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ارامنه الف می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در ارامنه الف

شرکت ایزوگام گستران سال های زیادی را در امر عایق کاری ساختمان فعالیت داشته و برای اجرای پروژه های خود انواع عایق را به کار برده است. حتما می دانید یکی از قدیمی ترین روش های عایق کاری ساختمان، عایق کاری با استفاده از قیرگونی است. قیرگونی دارای دو بخش اساسی قیر و گونی می باشد. از آنجایی که شرکت ایزوگام گستران همواره به دنبال رعایت استانداردهای لازم در زمینه اجرای پروژه های عایق کاری در ارامنه الف می باشد لذا کار نصب قیرگونی را نیز با استفاده از قیر درجه یک و سربلند بیرون آمده از آزمایش های مختلف نفوذ پذیری و گونی وارادتی درجه یک که بدون هیچ گونه پارگی، چروک، تا خوردگی بوده و وزن آن نیز بطور استاندارد بابت هر متر مربع حدود 380 گرم می باشد انجام می دهد. نصابان کاربلد قیرگونی نیز سالها تجربه را در امر عایق کاری و نصب قیرگونی داشتند و این تجربه را در کار خود نیز به کار می گیرند.

شرکت ایزوگام گستران تهران در ارامنه الف کلیه کارهای مربوط به قیرگونی، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی، فروش قیر و ترمیم قیرگونی را به عهده گرفته و در اسرع وقت برای شما به انجام می رساند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در ارامنه الف با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ارامنه الف اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ارامنه الف می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در ارامنه الف

آسفالت و آسفالت کاری تخصصی معابر، خیابان ها، کوچه ها، پشت بام ها، پارکینگ ها و محوطه سازی شهرک های خود را به شرکت ایزوگام گستران تهران در ارامنه الف بسپارید. این شرکت دارای آسفالت کاران حرفه ای و ماشین آلات مکانیزه و دستی بوده و کلیه کارهای مربوط به اجرای پروژه های آسفالت پس از قیرگونی، آسفالت کاری با آسفالت گرم و آسفالت کوب های مکانیزه، اسفالت کاری با آسفالت سرد و با آسفالت کوب های دستی و مکانیزه، ایجاد لایه محافظتی بر آسفالت از طریق اجرای پروژه های آسفالت حفاظتی از خدمات شرکت ایزوگام گستران تهران در ارامنه می باشد. هم چنین ترمیم آسفالت های کهنه و آسفالت های ترک خورده و یا آسفالت هایی که به علت تردد بیش از حد ماشین آلات سنگین و گرمای هوا جمع شده از دیگر خدماتی است که کارشناسان و آسفالت کاران شرکت ایزوگام گستران در تهران انجام می دهند. همین حالا برای دریافت بهترین خدمات با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در ارامنه الف با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ارامنه الف در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ارامنه الف می باشند.

 

 

 

 

 

 

 قیر#رارامنه الف #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی