ایزوگام قیرگونی آسفالت در دبستان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در دبستان

شرکت ایزوگام گستران در دبستان ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اهالی محترم محله دبستان به بام های خانه خود سر زده اید؟ آیا از کیفیت عایق نصب شده در پشت بام هایتان اطمینان کافی دارید؟ چند سال از عمر عایق شما می گذرد؟ آیا گمان نمی کنید که علاج واقعه را پیش از وقوع باید گرفت؟ چرا دست روی دست گذاشته و منتظر ظهور علائم نم و رطوبت هستید؟ آن زمان دیگر دیر است و رطوبت تا چشم برگردانید به تار و پود خانه شما نفوذ کرده و قصد ویرانی دارد. پس همین حالا شروع کنید. نمی دانید از کجا؟ اولین قدم این است: تلفن را بردارید و شماره های شرکت ایزوگام گستران را در دبستان بگیرید. کارشناسان ما همیشه منتظر تماس های شما بوده و با رویی گشاده به سوالات شما پاسخ می دهند. بله اکنون زمان شروع است. با ما تماس بگیرید و از کلیه خدمات شرکت ایزوگام گستران در دبستان مطلع شوید. نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، انواع برندهای ایزوگام از جمله ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی، فروش قیر و آسفالت و آسفالت کاری همه و همه در تخصص ما می باشد. بله شرکت ایزوگام گستران در دبستان ارائه دهنده ی کلیه خدمات مربوط به عایق کاری و آب بندی ساختمان هم اکنون در خدمت شماست. ما می خواهیم ارائه دهنده ی بهترین ها برای شما باشیم. پس شروع کنید. و اکنون در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در دبستان

ایزوگام چند سالی است که به عنوان یک عایق پیش ساخته ی خوب و سریع النصب جای خود را روی پشت بام های ایرانیان باز کرده است. ایزوگام انواع مختلفی دارد که شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده همه انواع ایزوگام می باشد. در ادامه با انواع دسته بندی ایزوگام ها آشنا خواهیم شد:

اگر بخواهیم ایزوگام را بر اساس مواد تشکیل دهنده آن دسته بندی کنیم به دو نوع پلیمری و دمیده تقسیم می شوند.

ایزوگام ها بر مبنای تعداد لایه های تشکیل دهنده شان دو نوع تک لایه و دو لایه را شامل می شوند.

و بر اساس ظاهری ایزوگام ها نوع روکش آلومینیومی، بدون روکش آلومینیومی، تزئینی را دارند. شما می توانید با شرکت ایزوگام گستران در دبستان تماس بگیرید و نوع دلخواه ایزوگام خود را از آنها بخواهید. ایزوگام ها در نوع ها، طرح ها و دسته بندی های مختلف درجات متفاوتی هم دارند. سعی کنید اگر می خواهید خانه خود را ایزوگام کنید حتما از ایزوگام درجه یک و مرغوب استفاده کنید. چرا که استفاده از ایزوگام های نامرغوب و بی کیفیت تنها هدر دادن سرمایه است.

نصابان ایزوگام بسیار حرفه ای هستند آنها می دانند اگر سطح مورد نظر برای ایزوگام به تازگی سیمان شده است ،بهتر است از نصب ایزوگام بر آن صرفه نظر کرده و کار را تا زمانی که سیمان کاملاً خشک نشده به تعویق بیاندازید. ایزوگام دلیجان یکی از بهترین برندهای ایزوگام است که ارائه دهنده ایزوگام درجه یک و مرغوب می باشد. شما می توانید این نوع ایزوگام را از شرکت ایزوگام گستران تهیه کرده و برای نصب به نصابان ما اعتماد کنید. آنها کار خود را به خوبی بلد هستند. پس همین حالا برای نصب ایزوگام با شرکت ایزوگام گستران در دبستان تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در دبستان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دبستان در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دبستان می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در دبستان

قیرگونی عایقی سنتی است که جهت عایق کاری پشت بام ها، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها قابل استفاده است. پیش از اقدام به قیرگونی بایستی سطح کار را سیمان کرده صاف و کاملاً تمیز کنیم. همچنین بایستی لوله های بخاری، کف شوی و هواکش ها در محل خود نصب گردیده باشند. باید توجه داشت که زیرسازی پشت بام ها استحکام کافی را در برابر وارد شدن وزن زیاد قیرگونی داشته باشد. شیب پشت بام باید طوری تنظیم شده باشد که آب را به داخل آب رو ها هدایت کند. یعنی شیبی حدود 3 تا 5 درصد. قیری که در قیرگونی استفاده می گردد بسته به شرایط آب و هوایی متفاوت است. پس از پایان اجرای عایق کاری با استفاده از قیرگونی توصیه می گردد که از یک لایه بتن آسفالتی به ضخامت 2 سانتی متر استفاده شود. همچنین این لایه بایستی تحمل سرمای زمستان و گرمای تابستان را داشته باشد.

قیرها را بیش از 150 درجه سانتی گراد نباید حرارت داد چرا که حرارت زیاد موجب تجزیه ی قیر و تغییر خصوصیات آن می گردد. از طرفی برای مصرف باید در همان زمان که گرم و روان شده اقدام نمود. غلظت قیر جهت جذب بهتر به چتایی باید کم باشد تا در الیاف گونی نفوذ کرده و در همه ی سطح به یک نسبت جذب شود. برای عایق کاری با قیرگونی در هر مترمربع، 2 کیلوگرم قیر روان برای سطح زیرین و برای لایه های دیگر پس از نصب گونی 5/1 کیلوگرم قیر لازم است.

همچنین بافت گونی باید یکنواخت و کاملاً تمیز و بدون هرگونه چروک باشد. هر متر مربع گونی باید حدود 310 گرم وزن داشته باشد. به هیچ وجه نباید برای نصب عایق از میخ یا اشیاء تیز استفاده کرد.


اگر آسفالت کمتر از مقدار تعیین شده جهت آسفالت کاری پخش گردد , باعث ایجاد ترکهایی به شکل ترک های طولی از مسیر همپوشانی چتایه ها شده و آب زیر آسفالت نفوذ می کند.

اگر آسفالت با استفاده از قیر سفت (90*15) تولید شده و آسفالت کاری با این نوع آسفالت اجرا شود، در زمستان باعث ایجاد ترک خوردگی های موزاییکی و به اشکال مختلف گردیده و باعث از هم پاشیدگی و دان شدن ماسه آسفالتی می شود.
عمر مفید عایق رطوبتی قیر گونی بطور متوسط کمتر از ده سال بوده و ترمیم متناوب آن با مشکلات اجرایی زیاد و هزینه های قابل توجه و مزاحمت برای ساکنان ساختمان در فصول سرد همراه است.
جهت اجرای پروژه های قیرگونی با شرکت ایزوگام گستران در دبستان تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در دبستان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دبستان اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دبستان می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در دبستان

اگر ساکن محله ی دبستان هستید و به یکباره باید اقدامی جهت نصب آسفالت و اسفالت کاری منزل خود انجام دهید می توانید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و کلیه خدمات آسفالت و اسفالکت کاری را با استفاده از انواع آسفالت های سرد، گرم و حفاظتی از آسفالت کاران خبره این شرکت بخواهید. شرکت ایزوگام گستران پیشرو در ارائه خدمات مربوط به پروژه های آسفالت و آسفالت کاری با استفاده از تجهیزات پیشرفته می باشد. با ما در تماس باشید و از خدمات ما بهره مند گردید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در دبستان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دبستان در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دبستان می باشند.

 

 

 قیر#دبستان  #ایزوگام    #آسفالت#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی